Demontaza brizgaljki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Demontaza brizgaljki

    Izgleda da imam problem sa zacepljenim brizgaljkama. Interesuje me nacin njihovog skidanja, odnosno da li je to realno izvodljivo bez nekih specijalnih alata i na sta treba obratiti paznju. Predstavlja mi veliki problem slepovanje auta do zvanicnog servisa koji je na grugom kraju BG pa bi ih radije skinuo i odneo na ciscenje. Takodje me interesuje da li je bolje ciscenje ultrazvukom ili kiselinom donosno rastvaracima, jer sam cuo par razlicitih iskustava.

    Inace , u pitanju je Lanos 1,5, osam ventila GM Ecotec motor, gotovo identican onome iz Astri.

    p.s.zamolio bi BOOST-a ili nekog od moderatora da izbrise moj drugi nick APOGEE1, meni nesto ne polazi za rukom
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Da izvodljivo je bez specijalnih alata.
    Malo je pipav posao.
    Prvo trebas osloboditi, odvod i dovod goriva do rampe (rail-a).
    Zatim skinuti konektore sa brizgaljki, uz pomoc malog srafcigera ili spica zbog oslobadjanja osiguraca ili ako su konektori u kutiji bog ti pomogao (mislim sa zivcima )
    Naravno i osloboditi svako crevo ili deo koji ti stoji na putu za izvlacenje rampe.
    Onda odsrafiti 2 srafa koja drze rampu i zatim iscupati rail, uz oprez da ga ne krivis (ne slomis dizne i neostetis gumice) vec ga blago vrtis u krug i vuces ka napolje ili uz veci srafciger odvojis jednu po jednu. Ukoliko su bas zalepile prvo skines osigurace koje drze dizne uz rampu (da ih ne pokrivis ili ne ostetis kanal na dizni, pa svuces rampu pa onda posle izvlacis dizne. Ako se izvuku bez problema onda posle izvuces osigurace i izvadis ih iz rampe.

    Sad dobro pazi: Da ti auto stoji negde na betonu (ne na travi) i pazi na sve osigurace od dizni i od konektora da ih ne pogubis i ne poispadaju po motoru kao i srafove od rampe. Takodje pazi na gumice dizni da neka nije ostala u rampi ili spala da ih ne bi pogubio.

    Obaveznoproveriti stanje gumica i pri vracanju dizni namazati gumice uljem, pa ih prvo postaviti u rampu uz blago rotiranje ako nece da legnu i oprez da ih ne pokidas. Onda namazati donje gumice (spoj sa usisom) i spustiti celu rampu uz centriranje dizni prema rupama. Sve mora lepo da legne i sljocne. Probaci srafove koje drze rampu da bi imao pravac i kada legnu zasrafi prvo njih. Zatim vratis osigurace na dizne i onda sve ostalo sto treba.

    Praces ih u ultrazvucnoj kadi po punoj ceni, kod onoga sto zna sta radi uz proveru protoka pre i posle....iz razloga

    Napomena: Te dizne su qrac i brzo se zaprljaju jer taj motor inace ima losa uljna isparenja. A dizne su qrac jer imaju 6 rupica koje se vide sa mikroskopom i kad toliko zapeknu ne mozes ih otpusiti do kraja......te u 50% slucajeva su potrebne nove dizne, drugacije konfiguracije istog protoka da vise ne bi imao takvih problema.

    Po opisu rada tvog motora i mog iskustva sa takvim radom motora ni jednu takvu diznu nisam mogao da operem do kraja, tako da su se vlasnici pomirili sa tim jer voze na plin ili kupovali nove dizne.
    One manje zaprljane sam uspeo spasiti za dalju upotrebu.

    Zelim ti puno srece!!!


    Bo te koji referat za jedno pranje dizni
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • APOGEE
      CBC Senator
      • 01.06.2005
      • 243
      • Beograd, Vracar

      #3
      M-pover, zahvaljujem na zaista korisnom i iscrpnom odgovoru. Nadam se da ce koristiti i drugim ucesnicima foruma. Malo si me naplasio i sve mi se cini da cu posao u potpunosti prepustiti profesionalcima. Zna li neko solidnog strucnjaka koji radi ove stvari (adresa, tel.) ?

      Nego, ovaj tvoj odgovor mi sad otvara nove teme. Naime, pre dve godine, moj drugar je konsultovao zvanican Daewoo servis i oni su mu rekli da ugradnja plina u ovaj motor nije bas preporucljiva ne navodeci konkretno razloge. Tek sad vidim da je najverovatnije rec o zapusavanju dizni tim uljnim isparenjima koji posle prave problem. U najboljem slucaju kako vidim neki minimum za ciscenje je 50-tak evra pa navise a u slucaju menjanja, juce sam pitao za cenu, 4 brizgaljke dodju skoro 200 evra plus ugradnja.

      Ako je vec fabrika napravila previd i nije sprecila da uljna isparenja odstrani na neki drugi nacin, da li bi bilo moguce napraviti neku modifikaciju, pa na mestu gde inace gumeno crevce spaja odusku dekla sa usisnom granom postaviti neku vrstu preciscivaca odnosno filtera da bi se nekako smanjio stetan uticaj uljnih isparenja. Predpostavljam da mnogi motori to poseduju, a koliko se secam, davno, i moj prvi Golf kec, imao je na sredini oduske gumenog creva iz kartera do kucista filtera za vazduh neku plasticnu cilindricnu posudu u kojoj se sakupljao neki grozni crni talog.

      Ima li ideja ?
      Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa postoji jednostavna varijanta, jednostavno da nastavis iber crevo negde sa strane u neku kanticu, a drugu stranu na usisnom crevu zapusis nekim cepom. Tako sam ja radio i nije bilo problema vise.
        jbg...ali tako je, taj motor bas udise ulje, a plin ga sasusuje po diznama. Desavalo se da kad izvadim diznu da prvo moram da izvadim srafcigerom koksani (uljani) cep koji se uhvatio na samoj dizni.
        Samo pranje dizni ti je 20-30EU uz kontrolu protoka pre i posle.
        Ako neces skidati sam i ne nadjes ko bi ti skinuo...javi se pa cu zvati decka koji inace samo pere...da vidim da li bi mozda i skinuo
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • APOGEE
          CBC Senator
          • 01.06.2005
          • 243
          • Beograd, Vracar

          #5
          M-power, bilo bi super ako bi mogao da se dogovoris sa deckom da odradi sve. ako moze javi mi molim te na 3607-358 pre ili 2439-605 popodne ili 063-/8126408.
          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ne zavisi od mene, ja cu ga zvati kasnije pa ukoliko moze i hoce, kontaktiracu te da mu se javis. ok
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Moze!!! Detalji na pp
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                kod Bos LH sistema O gumice na railu su 8x4mm, i iste su i gornja i donja- na mestu spoja brizgaljke sa railom odnosno glavom motora.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                Working...
                X