Hoce li pomoci?
Collapse
X
-
Dobio bi malo snage. "Malo" je ovde kljucna rec. Sa druge strane, verovatno bi imao vise problema sa paljenjem na hladnom vremenu, saugom... Ideja ovakvih raznih sistema je da dovedu sto hladniji vazduh, uz sto manji otpor, do motora. Sa karburatorom taj 'ladan vazduh zna da pravi probleme, dok se karburator ne zagreje na neki drugi nacin (posto ce stalno vuci 'ladan vazduh). Na skoro svim serijskim automobilima postoji ovakav ili onakav nacin regulacije temperature vazduha (od cevi koja se zimi naglavi na jedan lim koji stoji na izduvnoj grani, do usisnika sa step-motorom koji podesava temperaturu tako sto malo vuce sa hladnjaka, a malo od spolja...).
Kada bi ulazio u neke vece zezanjcije u smislu tuninga motora, ovaj sistem bi bio znacajan. Ako ces samo da stavis cev, bez da diras druge stvari, neces mnogo dobiti, a moze da te malo zeza.(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
G_Unit, predstavi se u temi predvidjenoj za to!
Rubi, ja sam godinama vozio juga sa hladnim usisom i sa iskljucenim grejanjem usisne grane i karburatora bez ikakvih problema. I zimi, naravno.
Sportski filter i hladan usis mogu da donesu osetno povecanje snage/momenta na karburatorskom motoru jer im usisni trakt nije ni na koji nacin optimiziran, samo je stavljen lonac koji drzi fitler zbog smanjenja troskova.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
Comment