Filter za vazduh...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M626
    CBC Senator
    • 12.01.2006
    • 200
    • Beograd, Konjarnik

    Filter za vazduh...

    Pozdrav,
    Jel normalno da se na filteru za vazduh kondenzuju sitne kapljice ulja?
    Pre kada sam menjao filter nisam nista primetio, danas, medjutim, vidim da je pomalo mastan...
    Crevo od iberlaufa je takodje prilicno prljavo, pretpostavljam da nije ni jednom cisceno od kako je auto kupljen.

    Ovo su simptomi starosti ili neceg drugog?
    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Pa malko vise duva i to je to

    Comment


    • #3
      Pa stvara se kondenzacija od iberlaufa,mozes da ga skines i prespojis nekim crevom pa da duva negde van ako neces da ti prlja filter,inace stvar je potpuno normalna.

      Comment

      • cozmo
        CBC Član
        • 08.11.2004
        • 67
        • Zemun

        #4
        Ako je stvar normalna, zasto se meni na Toyoti za 16 godina nijednom to nije pojavilo (uvek je sve cisto k'a suza)...? Pojava ulja u kucistu filtera na vazduh (odnosno ako pocinje da masti) je znak da se nesto desava u motoru, ili pocinje da duva, ili je mozda neki problem sa recirkulacijom uljnih isparenja.

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #5
          Vazno je koliko je auto presao i kako je odrzavan, a ne koliko je star.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • cozmo
            CBC Član
            • 08.11.2004
            • 67
            • Zemun

            #6
            Vazno je i koliko je star (creva, gumeni delovi kao i mehanicki sklopovi itekako stare). Jos je gore ako je auto star a malo vozen. Isto kao i nov auto a urnisan od predjene kilometraze.

            Moj je presao skoro 200.000km sto znaci da je solidno star i solidnu kilometrazu je presao. Odrzavan je u redovnim servisnim intervalima i to je to. Uglavnom je vozen po gradu (najgora stvar za motor).

            Poenta je da ta pojava nije normalna za ispravan automobilski motor. Jedino sto covek nije rekao koliko je presao pa da se izvede zakljucak da li je to normalno jer motor vise nije ispravan (potrosen je) ili nenormalno - ako je presao neku manju kilometrazu.

            Comment

            • M626
              CBC Senator
              • 12.01.2006
              • 200
              • Beograd, Konjarnik

              #7
              Presao je 213.000Km... sad, kako je odrzavan ne znam tacno jer nisam prvi vlasnik. Za ovo vreme sto je kod mene (15000Km) sam sve na vreme radio.

              Recimo da motor pocinje da duva (kao gora varijanta). Da li bi neko mogao da mi objasni zbog cega se to desava, kakvi su simptomi i sta bih mogao da ocekujem? Kako se to sanira? Samo generalna ili moze i osvezavanje?

              Hvala unapred
              Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #8
                Za sada nemoj da radiš ništa.Samo prati stanje odnosno radi normalno servise sa zamenom ulja i filtera a ujedno prati i potrošnju ulja.Nisi nam naveo ni koje ulje koristiš i da li si možda u medjuvremenu menjao marku u viskozitet ulja.Moja ti je preporuka da počneš da koristiš neko od onih long-life ulja viskoziteta 20W-60.Sledeće je, kada motor počne više da gura uljne pare i da smeta radu motora, da izvučeš crevo iberfalaufa van a tek na kraju idu osvežavanja i generalna.Dotle ti imaš još sigurnih 70-tak hiljada km.
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • cozmo
                  CBC Član
                  • 08.11.2004
                  • 67
                  • Zemun

                  #9
                  Posto je u pitanju japanac, ne bih se brinuo. Redovno kontrolisi ulje i to je to, sipaj dobro ulje, menjaj na vreme sa filterom i nista vise. Mozda je PCV ventil zreo za zamenu (ili da se malo protrese, pomaze nekad), to moze da bude jedan od uzroka.

                  Japanci prelaze i preko 150.000 sa motorom koji je potrosen, bez ikakvih glavobolja, tako da... uzivaj i samo vodi racuna.. Znam Corolle koje su presle 300.000km dok nisu karike popustile, a zatim su prelazile jos po 200.000km bez ikakvih problema (uz potrosnju ulja i duvkanje). I dalje su mogle normalno da idu, ali ko je lud da doliva litar ulja na 200km...
                  Mislim da ces biti miran do 300.000km sigurno.

                  Comment

                  • M626
                    CBC Senator
                    • 12.01.2006
                    • 200
                    • Beograd, Konjarnik

                    #10
                    Heh, mnogo bi bilo 1l na 200Km
                    Trenutno trosi oko 0.5-0.6l na 1000Km. Gumice sam menjao, medjutim potrosnja ulja je ostala ista tako da sada nemam nameru nista vise da diram.
                    Naravno, ulje redovno proveravam i menjam.
                    Ima na jednom mestu gde mislim da curi ulje, vidim da je crno i vlazno. Posto se ne razumem previse sta bi to moglo da bude evo slika pa mi recite od cega je to.

                    Jos nesto... Do sada sam sipao mineralno ulje (elf a sada je castrol) i ne svidja mi se kako motor radi dok se ne zagreje (mnogo je bucan i trese i ponekad se ujutru cuju podizaci). MOgu da nadjem Mobil1 polusintetiku (koja je original), jel bi dobio nesto u zastiti motora?

                    Evo slika:


                    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                    Comment

                    Working...
                    X