poboljsanje hladjenja motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coco
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2004
    • 476
    • i`am from the land that is placed nowhere

    poboljsanje hladjenja motora

    dakle, kada se cepi na 6000 rpm (cca 190 km/h) na dugim relacijama, temperatura krene ka gore (crvenom). ima li tko savjet s cim zamjeniti denso hladnjak, termoprekidac i termostat. s kojim modelom kojim vrijednostima termostata, termoprekidaca. fala i tak to
    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    prvo vidi sta ti je od navedenih delova pokvareno, gde je kvar.
    posle ces lako zameniti bilo za originalni, bilo OEM ili nekog treceg proizvodjaca.

    najvaznije je dijagnosticirati uzrok kvara.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Cacanin
      CBC Senator XXL
      • 10.10.2005
      • 343
      • Cacak

      #3
      Meni se to desavalo na VOLVO 460 , 92 ' god .

      Nije mi otvarao termostat , zamenio termostat i otvarao ga je tacno na pola , cim se po gradu malo vise zagreje upali ventilator , i jos radi valjano !



      Licno moje iskustvo !

      Drago mi je ako sam pomogao pozdrav !

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Ugradi hladjenje motornog ulja
        Boost or bust...

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Imao sam jedan slucaj(doduse skroz drugaciji auto)sa istim ponasanjem kao sto ti opisujes.Problem je bio sto je sace(oni tanki limcici na hladnjaku koji povezuju celije od hladnjaka) istrulilo i otpalo sa par mesta.Motor se grejao pri konstantnoj voznji na visim obrtajima,a u gradu u kreni-stani voznji nije bilo nikakvih problema.Reseno zamenom hladnjaka.
          Jesi ti nesto modifikovao motor?Kakav je protok vode kroz hladnjak?Termostat ne bi trebao da ima mnogo veze sa tvojim problemima(da on zeza,zezao bi ne vezano za obrtaje).

          Comment

          • coco
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2004
            • 476
            • i`am from the land that is placed nowhere

            #6
            Originally posted by Delkan
            Imao sam jedan slucaj(doduse skroz drugaciji auto)sa istim ponasanjem kao sto ti opisujes.Problem je bio sto je sace(oni tanki limcici na hladnjaku koji povezuju celije od hladnjaka) istrulilo i otpalo sa par mesta.Motor se grejao pri konstantnoj voznji na visim obrtajima,a u gradu u kreni-stani voznji nije bilo nikakvih problema.Reseno zamenom hladnjaka.
            Jesi ti nesto modifikovao motor?Kakav je protok vode kroz hladnjak?Termostat ne bi trebao da ima mnogo veze sa tvojim problemima(da on zeza,zezao bi ne vezano za obrtaje).
            motor je origigi. sace iz hladnjaka su u fruli. sad sam zamjenio lambda sondu (orginal je 220 ojra) pa mi fali para za hladnjak i neki bolji antifriz. ali u gradskom rezimu voznje temperatura ne skace vec samo pri konstantnoj voznji pri 6000 rpm iliti 190 km/h. prije sam ga vozio na 7000 rpm (215 km/h) konstantno i temperatura nije oscilirala od uobicajene (1/3). tja...110 ojra denso hladnjak.....na iducoj placi
            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

            Comment

            Working...
            X