Problem pri paljenju posle ciscenja dizni??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ultrazvucno ciscenje je agresivno! moguce je da je doslo do ostecenja nekog dela injektora nevidljivog golim okom.Neces verovati ali taj postupak moze da skine sloj materijala pa dolazi do povecane potrosnje goriva jer pritisak na injektorima je konstantan a ako se precnik hm..."rupice" prosiri povecace se protok!Injektor mozes da zamislis kao off/on elektricno regulisan ventil i veoma je precizno izradjena komponenta.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      idem sutra ponovo kod majstora pa cu videti.
      Nakon ultrazvucnog ciscenja ubrizgavaca treba testirati protok i oblik mlaza. Jedna od posljedica zna biti i da oslobodjena prljavstina spreci zatvaranje sapnice i dodje do nekontroliranog odljeva goriva. Kad ugasis motor temp. goriva i pritisak rastu i cilindar se moze dobrano navlaziti.
      Za pocetak, bilo bi najbolje da se prikaci manometar i da se vidi sto se desava s pritiskom (rest pressure) kad se motor ugasi. Ako brzo opada, treba ustanoviti gdje odljeva pa onda dalje.

      Comment

      Working...
      X