NAime stavio sam dvogrli Weber 32-32 sa automatskim saugom, ali imam problem povezivanja svih silnih vakuma... da li neko moze da mi objasni koje crevo gde ide... bilo koja pomoc dobrodosla...
Samo da znas da ces morati da stavis alternator od Yuga 60/65 ili Skale 65 sa W izvodom jedne faze alternatora na kome je napon 7 V za napajanje uredjaja za hladan start.
Ne znam da li postoji neka razlika u napajanju. Ja imam mehanisku karburator i kod mene je on spojen na bombinu. A "kacio" ga je Bane Weber u Zemunu. Znam da se on super razume u karburatore i ne verujem da bi napravio gresku spojivsi ga direktno na 12V. I do sada mu nije nista. Karb radi bez problema.
Soorrry sto dugo nisam pisao.. sto se otpornika tice izgoreo je , prevezao sam na bobinu.. za sada radi.. ali imam u planu da uzmem 2-grli sa rucnim saugom.. e sad imam drugi problem , kao sto sam naveo karb je 32-32... auto radikalno gubi snagu na malim obrtajima bez obzira u kojoj je brzini (doduse je malo produvao) ... sto nije bio slucaj sa jednogrlim (stim da mi je bio 32 MGV 10 , sa oznakom 21) ..
Kao resenje, sa jedne strane mi je dat savet za karb. 30 - 34 ?? Da/ne ??
Hm... Meni sa 34/34 poliva od pocetka do kraja... Da ne poverujes.
Apsolutno ni u snu ne moze da se poredi sa klasicnim jednogrlim, totalno drugi auto. Pipnes gas, vuce, dok ovde moras posteno da stisnes da bi nesto pocelo da se desava... Nebitno koji obrtaji, koja brzina...
Auto na koji stavis primera radi 32/32 karb ce isto vuci do primera radi 5k rpm kao i sa obicnim jednogrlim 32... a taj jednogrli ce isto da radi i preko 5k rpm, dok ce dvogrli tu da uspe recimo duplo vise goriva sto znaci da se maltene budi na 3/4 gasa...
Tako da od price da sa dvorlim auto vuce od pocetka... tesko... Osim ako od shaltanja konstantno ne rokas pun gas, pa malo ranije otvori drugo grlo...
Comment