Priprema sistema za haldjenje motora za leto...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    Priprema sistema za haldjenje motora za leto...

    Posto bi moji matorci trebali ici na more,a niko od njih nije vican bilo cemu u vezi sa autom,rjesio sam im malo pomoci za taj put...da stavim sve ostale stvari na stranu zanima me konkretno hladnjak,termostat,crjeva,pumpa...

    Ideja je da skinem sva creva,otkacim hladnjak izvadim ga van,ocistim iznutra i spolja(ako bude trebalo sipam i sredstvo za krpljenje rupa),zamenim sva crjeva

    Ima li jos sta bitno?
    Da li postoji neki poseban nacin skidanja hladnjaka,praznjejna i punjenja istog(ja sam to radio na yugu al to je vishe bilo samo za probu,eto cisto da ima vode u motoru)?
    Cime je najbolje cistiti hladnjak?
    Nesto posebno viditi kod pumpe?

    Svaki koristan savjet je dobrodosao...
    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Koji auto je u pitanju?Jel` bilo nekih problema ranije ili ti to hoces cisto preventivno?

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #3
      U pitanju je Fiat Bravo 1.4 12v
      Bilo je nekoh problema ali je to otklonjeno odavno,ne secam se sta je tano bilo,al znam da se grijao...a sad je cisto preventivno
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Na`rani svinje i nish ne diraj!

        Sad ozbiljno...
        Ako je bio uvek cist i pravi antifriz ne bi trebalo da ima taloga u sistemu.Ako ipak ima dosta taloga,onda ga isperi.Obrati paznju na sace hladnjaka spolja-ako je mnogo prljavo najbolji lek je mlaz vode u kontra smeru od onoga kako vazduh prolazi u voznji.Pri tom moras paziti da ne iskrivis sace ako to radis masinom za pranje pod pritiskom.

        Interesantno je kako se ljudi uvek pribojavaju puta od recimo 1000km,a pre toga naprave u nekada jos gorim uslovima(grad na pr.) vise hiljada km bez problema i pregrevanja.Doduse,svi odmah pomisle kako ce stati u nekoj vukojebini,gde nece nikog naci da im pomogne...

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #5
          Ko da ce da voze Pariz - Dakar...
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • Yugo_IHI_Turbo
            CBC Veteran
            • 04.05.2005
            • 185
            • Batajnica,Serbia

            #6
            Ne moze da skodi,cim ne skodi znaci da ...koristi...

            Aha,ima li neka fora oko ponovnog punjenja...neko je pominjao nekakvo zracenje ili sta vec,moze malo konkretnije?
            "If in doubt, flat out"
            Collin McRae

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #7
              Na najvisem delu sistema za hladjenje trebalo bi da bude cep za odusivanje. Kod starijih automobila hladnjak je bio dosta visoko, pa je cep od hladnjaka ili od ekspanzionog suda vrsio posao. Kod novijih automobila najcesce imas cep na nekom od vodova izmedju motora i malog hladnjaka (na primer, na firewall-u). Sto se procesa odusivanja tice: otvoris cep za odusivanje, pa nalijes rashladnu tecnost u ekspanzioni sud/hladnjak do maksimuma, pa sacekas malo, pa opet... Posto vazduh izlazi na cep, voda ce mnogo lakse ulaziti u kanale za hladjenje, pa ces pri inicijalnom sipanju isterati mnogo vise vazduha (idealno bi bilo sav). Kad si zadovoljan punjenjem, zatvoris cep za odusivanje i ekspanzioni sud, i upalis auto. Pustis da radi malo (10-15 sec) na leru, pa ugasis motor i otvoris cep za odusivanje. Ako nema vazduha - super! Ako ima, pustis ga da izadje, pa opet kratak rad na leru. Sledeci korak je da provozas auto dva kruga (po mogutstvu po dzombavom terenu) pa da proveris da li se pojavio jos neki mehuric.
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              Working...
              X