Dimi,klepece i kaplje ulje?!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    #16
    Originally posted by Miljan
    To znaci da imas povecan zazor izmedju klipova i cilindara pa nabija kompresiju u karter i zato izbacuje ulje na iberlauf.
    Ako si menjao letece lezajeve, onda je vrlo verovatno da lupkanje potice od povecanog zazora u osovinici klipa.
    Jel znas mozda koji dozvoljeni zazor? I za cilindre i za osovinicu.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #17
      Ne znam za Golfa, znam samo za Zastavin 1,1 i 1,3 motor.

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #18
        Jel mozes da napises,verovatno je i za golfa tu negde!?
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #19
          Za osovinicu klipa je normalan ugradbeni zazor 0,010-0,016 mm, a maksimalni dozvoljeni zazor izmedju klipa i cilindra je 0,15 mm.

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #20
            Po svemu ovome ne gine mi generalna? Jel teko?
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #21
              NIje isto, kod fiata se osovinica montira na vruce dok je kod WV osovinica slobodna i stoji izmedju osiguraca. U svakom slucaju, motor klepece ko mesalica za beton. Masne svecice znace da ima dosta ulja iznad klipova, verovatno ti i duva na iberlauf prilicno.
              Generalka je potrebna, ali pod uslovom da ostatak auta to opravdava. Ako je ceo auto klimav, prodaj ga pa nadji nesto bolje bez da se upustas u vece troskove.

              Comment

              • KdF
                CBC Senator
                • 06.12.2004
                • 242
                • Beograd

                #22
                Ovalnost od 0,1mm ne bi trebala da prouzrokuje sve to. Zazore ne znam napamet, pogledacu...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  A zasto jednostavno ne bi izmerio kompresiju i resio sve dileme?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #24
                    Originally posted by dfast
                    NIje isto, kod fiata se osovinica montira na vruce dok je kod WV osovinica slobodna i stoji izmedju osiguraca. U svakom slucaju, motor klepece ko mesalica za beton. Masne svecice znace da ima dosta ulja iznad klipova, verovatno ti i duva na iberlauf prilicno.
                    Generalka je potrebna, ali pod uslovom da ostatak auta to opravdava. Ako je ceo auto klimav, prodaj ga pa nadji nesto bolje bez da se upustas u vece troskove.
                    Koliko sam ja procitao osovinica se montira tako sto se ugreje na 60 stepeni. Necu da pametujem ali tako sam citao u nekom uputsvu za VW.
                    Duva mi na iberlauf ali ne bas nesto puno.
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • KdF
                      CBC Senator
                      • 06.12.2004
                      • 242
                      • Beograd

                      #25
                      Knjiga koju ja imam, ali nije sasvim pouzdana, kaze da je normalan zazor letecih lezajeva 0.02-0.076, a granica istrosenja je 0.095 mm. Normalan zazor izmedju klipa i cilindra je 0.03 a granica istrosenja je 0.07 mm.
                      Zazor za osovinicu klipa u biksni klipnjace nisam nasao.

                      (Razlika izmedju Zastave i Golfa u vezi sa osovinicom klipa je u tome sto Golf ima tzv. plivajuce bolcnove, koji se okrecu i u klipu u biksni klipnjace, a Zastava ne jer je ovde bolcn cvrsto nabijen u klipnjaci. Zastava zato nema bronzanu biksnu u maloj pesnici klipnjace, za razliku od Golfa.) U slucaju da je ovde povecan zazor, menjaju se samo ove biksne ali ih je onda potrebno obraditi prema pripadajucim bolcnovima.

                      Comment

                      Working...
                      X