Auto je Vectra B 1.6 16V.
Auto je prezupcio za jedan zub, glava motora je skinuta i 4 ventila su iskrivljena.
Kada je motor otvoren, ustanovljeno je da su uljne karike zapekle.
Pitanje glasi:
1. Koju marku karika staviti
2. Da li je bolje zameniti sve vodjice ventila kada je motor vec otvoren (cena jedne je 140din)
3. Koju marku dihtunga staviti (misli se na gornju garnituru). Po prodavnicama u BG-u sam nasao Goetz i Victor Reintz
4. Cuo sam da prilikom voznje na plin stradaju gumice ventila pa je potrebno staviti drugacije od fabrickih (neko je pominjao teflonske).
Koje gumice ventila su se najbolje pokazale, prilikom voznje auta na gas.
5. Posto je motor vec otvoren, ocistio bih benzinske dizne. Da li neko zna neki servis koji radi ultrazvucno ciscenje dizni.
6. Veoma cest slucaj je da Opelovi 1.6 16V motori trose dosta ulja (moj je trosio oko 300g na 1000). Da li ce zamena karika, vodjica i gumica ventila resiti ovaj problem.
Glava je odneta u servis na proveru poroznosti, ravnanja, provere zaptivanja ventila. Novi ventili, kao i vodjice ce biti marke "Prvi partizan".
Da li postoji jos nesto na sta posebno treba obratiti paznju prilikom ovakve vrste servisa, a sto nije napomenuto gore.
Auto je prezupcio za jedan zub, glava motora je skinuta i 4 ventila su iskrivljena.
Kada je motor otvoren, ustanovljeno je da su uljne karike zapekle.
Pitanje glasi:
1. Koju marku karika staviti
2. Da li je bolje zameniti sve vodjice ventila kada je motor vec otvoren (cena jedne je 140din)
3. Koju marku dihtunga staviti (misli se na gornju garnituru). Po prodavnicama u BG-u sam nasao Goetz i Victor Reintz
4. Cuo sam da prilikom voznje na plin stradaju gumice ventila pa je potrebno staviti drugacije od fabrickih (neko je pominjao teflonske).
Koje gumice ventila su se najbolje pokazale, prilikom voznje auta na gas.
5. Posto je motor vec otvoren, ocistio bih benzinske dizne. Da li neko zna neki servis koji radi ultrazvucno ciscenje dizni.
6. Veoma cest slucaj je da Opelovi 1.6 16V motori trose dosta ulja (moj je trosio oko 300g na 1000). Da li ce zamena karika, vodjica i gumica ventila resiti ovaj problem.
Glava je odneta u servis na proveru poroznosti, ravnanja, provere zaptivanja ventila. Novi ventili, kao i vodjice ce biti marke "Prvi partizan".
Da li postoji jos nesto na sta posebno treba obratiti paznju prilikom ovakve vrste servisa, a sto nije napomenuto gore.
Comment