Lampica za ulje Golf GTI 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pitatore
    CBC Senator
    • 11.01.2005
    • 242
    • Beograd

    Lampica za ulje Golf GTI 16V

    Hteo sam da vidim dali je neko imao slicnih iskustva a radi se o sledecem da bez obzira na nivo ulja u motoru svremena na vreme pocinje da se pali lampica za ulje i da zuji?
    Promenjeno je 3 davaca i opet isto jedino je ostalo tablu da skidam i da vidim da nije nesto u satu .
    Sta vi mislite?
    Pleh Hirurgija
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    A pumpa za ulje? Lezajevi radilice?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Vlada_nbgd
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2005
      • 1066
      • Novi Beograd/Topcider
      • ford focus sport pack

      #3
      Vidjao sam taj problem na nekoliko G3,i uglavnom je bio u davacu.
      FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        U davacu jeste, ali simptomaticno je da tamo prvo puste ulje... Ako je promenjeno tri davaca, a motor je dobrom stanju, kao i pumpa za ulje, onda skidaj tablu!!!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • pitatore
          CBC Senator
          • 11.01.2005
          • 242
          • Beograd

          #5
          Uljna pumpa je skidana pre 10000km provere radi-kao nova,sot se lezajeva tice ne verujem da je do njih jer nema pravila zuji i kad je hladan i kad je topao a nekad ni u jednom od ovih slucajeva.
          Pleh Hirurgija

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            A kada pali lampicu za ulje, na leru ili u sred voznje, vruc ili hladan?
            Davac zna da procuri ali retko da pokazuje netacno. Ako ti se pali lampica kad je vruc i na leru, otidji nek ti izmere pritisak ulja za svaki slucaj. Los filter za ulje zna da upali lampicu dok sigurnosni ventil ne prespoji.
            Za zujanje ne znam sta da kazem, dobro je dok ne melje i klepece .

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              neki motori VWa imaju 2 davaca za ulje, jedan u bloku motora i jedan u glavi motora.
              ti motori imaju zumer u instrument tabli za davac ulja koji se nalazi u glavi.
              ne znam za taj motor, proveri u dokumentaciji kako je resen uljni sistem u GTI-ju.

              uljni davaci se razlikuju po boji kucista za odredjene motore (davac sa jednog motora nije mozda odgovarajuci za drugi VW motor), i uparuju se prema pumpi za ulje ( i njih ima vise varijanti protoka).

              najsigurnije je manometrom izmeriti stvarni pritisak pa ce se znati da li je tabla, davac ili mehanicki motor (lezajevi).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #8
                A da ti nije mnogo nizak ler gas?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • pitatore
                  CBC Senator
                  • 11.01.2005
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  Pogledacu ovo za filter i izmericu pritisak ulja
                  Ler gas mi je na 900 o/min,tacno koliko treba.
                  Pleh Hirurgija

                  Comment

                  • GTI 16V
                    CBC Senator
                    • 04.02.2005
                    • 236
                    • Beograd

                    #10
                    Pogledacu ovo za filter i izmericu pritisak ulja
                    Ler gas mi je na 900 o/min,tacno koliko treba.
                    Gresis,ako imas bilo koji user manual za VW Mk2 GTI 16V, videces da je normalni rad motora na leru 1000+-50/min.

                    POGLEDAJ JOS JEDANPUT!!!

                    Slazem se sa brick-om,upravo tako,mislim da ti je otisao taj ZUMER (neko ga zove i BIPER)...

                    Javi sta si uradio!!!

                    Pozdrav

                    Comment

                    • SrdjanV
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2005
                      • 137
                      • Raska

                      #11
                      Kod mene je takodje iz cista mira zujao i palio lampicu za ulje.Greska je u tabli,za auto elektricara par minuta posla...naravno mora se skinuti deo sa druge polovne table

                      Comment

                      • pitatore
                        CBC Senator
                        • 11.01.2005
                        • 242
                        • Beograd

                        #12
                        Provalio sam da kad ablendujem (a usput pali lampicu :x ) prestaje da gori lampica,znaci tabla
                        Pleh Hirurgija

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #13
                          Isti takav slucaj na jednom Golfu 2 1.6 benzalila se zujalica bez ikakvog reda i pravila.Problem je bio u samoj instrument tabli tj. na njenoj poledjini.Neko je prilikom "korigovanja" kilometraze bio malo ne pazljiv prilikom vracanja one folije sa vodovima i nije dobro udenuo neke tri metalne nozice-u stvari jednu od te tri.Bas na tom vodu je pisalo da je u pitanju pritisak od ulja(onaj mali od 0.3-0.5 bara).
                          Nozica vracena gde treba i posle nije bilo problema...

                          Ipak prvo proveri pritisak ulja, pa onda dalje...

                          Comment

                          Working...
                          X