Promena zvuka motora posle zamene zupcastog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ljubo
    CBC Senator
    • 18.10.2005
    • 278
    • Kraljevo

    Promena zvuka motora posle zamene zupcastog

    Kao sto pise u naslovu, posle promene velikog i malog zupcastog sa klizacem i semeringom veceg, drugaciji zvuk dolazi iz motora.

    Kao da nekako pisti, cangrce.
    Nije jak zvuk, ali je drugaciji nego sto je bilo.

    Da li to moze biti opasno i da li treba da odem ponovo do majstora da pogleda?
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Pa ako je pogresno uzupcio motor, naravno da moze da bude opasno.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      ahah bas danas smo ja i Valent Vudriga pricali o tome
      kako mnogi koi rade zupcasti , pre skidanja remena kao nenastelaju oznake , nego samo skinu remen pa kasnije studiraju kako sta ide
      SKOLA JE CUDO , naravno da si nesto zezno proveri dali si oznake ucentrirao
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • Ljubo
        CBC Senator
        • 18.10.2005
        • 278
        • Kraljevo

        #4
        Nisam ja menjao kais, naravno.
        Menjao ga je lik koji bi trebalo da bude specijalista za japance (radio u tri ovlascena servisa).

        Zvuk je samo malo drugaciji... nadam se da mu nece nista biti do sledece subote, kada ga budem terao najverovatnije opet kod njega.

        Hvala na odgovorima!

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Godina, marka, tip, motor ???

          Svaku diskusiju o doticnom modelu treba zapoceti podrobnom identifikacijom.

          Svaku diskusiju o doticnom modelu treba zapoceti podrobnom identifikacijom.

          Svaku disk.............................................. .................................

          Comment


          • #6
            nakon zamene seta kaisa poveca se pritisak na lezaj pumpe za vodu pa moze da se desi da ona ubrzo crkne meni su u ovlascenom servisu zamenili kompletan set zubcastog=kais,spaner,roleri + pumpu za vodu na moj zahtev i motor radi dosta tise(ustvari ti delovi prave buku)

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #7
              Originally posted by Valent Vudriga
              Godina, marka, tip, motor ???
              Nissan Almera N15, 98, 2.0 d
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                Re: Promena zvuka motora posle zamene zupcastog

                Originally posted by Ljubo
                Kao sto pise u naslovu, posle promene velikog i malog zupcastog sa klizacem i semeringom veceg, drugaciji zvuk dolazi iz motora.

                Kao da nekako pisti, cangrce.
                Nije jak zvuk, ali je drugaciji nego sto je bilo.

                Da li to moze biti opasno i da li treba da odem ponovo do majstora da pogleda?
                da nije onaj spaner malog ???

                Comment

                • Ljubo
                  CBC Senator
                  • 18.10.2005
                  • 278
                  • Kraljevo

                  #9
                  Moze biti da se iz nekog razloga sada on cuje, mada se nije cuo pre intervencije.
                  Razlog zasto i on nije promenjen je u tome sto su srafovi na spanerima bili toliko zategnuti i zapekli, da je majstor inbus-sraf veceg spanera i bukvalno pokusavao da odvije 2-3 sata. I prskao ga WD-om, lupao macolom, nista dok ga nije sekacem malo usekao i dok nije pola motornog prostora rasturio da bi mogao bolje da pridje sa vecim alatima. Naravno, sraf je zamenjen drugim prilikom montiranja.
                  Kada je krenuo sa skidanjem manjeg spanera, video je da ce biti ista prica i mucenje (a vec je i mrak pao), pa je odokativnom i 'taktilnom' metodom utvrdio da i nema potrebe da se menja.

                  Comment

                  • JAPANX
                    CBC Senator XXL
                    • 10.08.2006
                    • 2159
                    • Beograd

                    #10
                    ako tako kaze,tako jeste...

                    samo da nije taj sraf,znas kako bi ga on slatko zamenio...

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      ahha
                      ma koi majstor
                      vidis da nezna saravfe da odvrne , prsce ih WD , tu WD nepomaze nista
                      pumpa se menja kad i kais
                      saraf da je opalio par puta odvrno bi ga sigurno
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #12
                        nema mesta za zalet

                        Comment

                        • Ljubo
                          CBC Senator
                          • 18.10.2005
                          • 278
                          • Kraljevo

                          #13
                          Originally posted by SAAB PoWeR
                          ahha
                          ma koi majstor
                          vidis da nezna saravfe da odvrne , prsce ih WD , tu WD nepomaze nista
                          pumpa se menja kad i kais
                          saraf da je opalio par puta odvrno bi ga sigurno
                          Nisi prisustvovao pa ne mozes ni da pricas ovako napamet.
                          Ako znas sta znaci macola, videces da sam je pominjao u prethodnom postu.

                          Comment

                          • Ljubo
                            CBC Senator
                            • 18.10.2005
                            • 278
                            • Kraljevo

                            #14
                            Originally posted by JAPANX
                            ako tako kaze,tako jeste...

                            samo da nije taj sraf,znas kako bi ga on slatko zamenio...
                            Znam, ja sam mu doneo delove da ih zameni i nema on tu sta da se pita da li oni treba da se menjaju ili ne.
                            E, kad je vec zapelo...

                            Inace, ti znas o kom se majstoru radi, ali info i za ostale. Rekao sam da je radio po ovlascenim servisima, kasnije pokusao sa svojim servisom pod kiriju, ali koliko je jadan posten, brzo je propao.
                            Sada radi, sto bi se reklo, u svom dvoristu.

                            Noc pre nego sto sam ja bio kod njega, ostao je na nekoj Celici da radi do 4 ujutru!?!
                            Meni je radio na autu od oko 11:30h pa do 19:00h, bez ijedne pauze tipa kafe, cigarete, cak ni rucao nije.
                            Naravno, nije sve vreme samo zupcaste menjao, popravio mi je papucicu gasa koja se glavila. Da kazem da su mi u ovlascenom servisu za istu popravku trazili 100 evrica i da auto bude kod njih 3 dana. On je taj deo posla odradio za 30 minuta!!!
                            Jos je skidao diskove i nosio kod strugara na ravnanje.
                            Utvrdio je i mesto gde curi tecnost za pranje soferke (nesto sto bi bilo kog drugog jednostavno mrzelo da radi - par njih mi je vec reklo da nadjem posudu sa motoricima u kompletu negde na otpadu).
                            Naplatio mi je sve 60 evra recima, ako imas - imas.


                            Nego... JapanX, jel uopste radite vi ovih zadnjih par dana? Javi se da se dogovorimo nesto.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              ja bih ti rekao da ne brines, nista strasno niti posebno cudno.
                              malo jace nategnut kais pa zuji. ili malecno pojeden profil zubaca na remenicama (toliko malo da se jedva vidi golim okom).
                              za par dana voznje ce zvuk mozda sam nestati a ako ne nestane proveri sa majstorom silu kojom je nategnut (ako imate onaj merac sto se stavi na kais pa uporedite sa fabrickom normom).

                              ako ne, pomaze i odokativna metoda- uzmes izmedju prstiju kais i probas da ga zavrnes/ usuces. dobro nategnut kais otprilike se moze uvrnuti za 90stepeni, preslabo vise od toga a prejako nategnut manje (60tak stepeni).

                              nisi naveo da li je zatezac manuelni sa oprugom, hidro ili neki treci nacin natezanja (recimo vodenom pumpom manuelno) pa nagadjam.

                              zupcasti je original ili u nivou kvaliteta originala pretpostavljam.

                              kais nije sigurno prezupcio niti majstor promasio- posto je dizel vec bi se pozdravio sa ventilima i klipovima uz mnogo buke.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X