Povratni vod iz karburatora i jos ponesto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #16
    Nisam pametan za tu skalameriju. Kod mene je klasicno povratno crevo. Pumpu proveri tako sto ces skinuti crevo na ulazu u taj taloznik, gurni ga u plasticnu flasu a neko nek upali auto na gas, ako iole pristojno baca onda je ok. Pritisak kod nove je negde oko 0.35, a tolerise se do nekih 0.25 (ako ti ovo uopste nesto znaci).
    Jesam li dobro razumeo: kad premostis taj taloznik i vezes pumpu direktno na karb sve radi normalno?
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • madwap
      CBC Veteran
      • 02.09.2006
      • 177
      • Beograd

      #17
      Originally posted by vega
      Nisam pametan za tu skalameriju. Kod mene je klasicno povratno crevo. Pumpu proveri tako sto ces skinuti crevo na ulazu u taj taloznik, gurni ga u plasticnu flasu a neko nek upali auto na gas, ako iole pristojno baca onda je ok. Pritisak kod nove je negde oko 0.35, a tolerise se do nekih 0.25 (ako ti ovo uopste nesto znaci).
      Jesam li dobro razumeo: kad premostis taj taloznik i vezes pumpu direktno na karb sve radi normalno?
      Radi normalno. Ona baca u flasu... mada nekada jace nekada slabije, i sve mi to izgleda skromno, ali nemam s cim da uporedim jer nisam nikada video kako treba da baca... mada imam utisak da kada crevo drzim nize kao po slobodnom padu ide brze a kada podignem flasu iznad nivoa pumpe, kada ona mora da kazem da pumpa uzbrdo... opadne za pola... i vise baca kao u sekvencama od po sekund recimo... ali za 20sec napuni decilitar sigurno na leru.... kada premostim taoznik radi sve OK, ali ja sam skidao taloznik i otpor kri duvanju vazduha u njega je minimalan zaista, skoro da ga i nema... i zato mi je cudno da kroz njega ne moze da produva...



      Slika 1, probao sam sto detaljnije da uhvatim posto je kod mene suma tih creva....


      I kako to izgleda malo iz daleka.. pokusao sam i karburator da slikama li mi nije krenulo za rukom jer je mracno a jedino od opreme sto imam je mobilni telefon...

      Renault Twingo, 1.2
      Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

      Comment

      • Zloran
        CBC Veteran
        • 11.01.2005
        • 130
        • Beograd

        #18
        Filter goriva sa povratnim vodom?
        Pozdrav / Zloran

        Comment

        • madwap
          CBC Veteran
          • 02.09.2006
          • 177
          • Beograd

          #19
          Ja imam utisak da je to prazno unutra, kada dunem nema nikakvog otpora a auto s tim nece na benzin pa nikako... nece pumpa kroz to da gura benc uopste... pretpostavljam laicki da je pumpa oslabila, danas sam probao komsijin deo... i s njegovim nece, pa mi je ostala samo pumpa kao opcija da je izgubila snagu ili da su se membrane pocepale pa malo pumpa ali ne dovoljno... mozda gresim, pumpa je 900 din a taj taloznik je 1650 ( !? ) sto mi se cini kao bas skupo za obican filter... a jos skuplje za obican sud za prelivanje goriva...

          I moram da dodam da je to potpuno glupo resenje iz prostog razloga sto imam 3 creva, 3 shelne, direktno iznad usisne grane koja je po pravilu vrela... i ne bih voleo da tu krene nesto da curi i kaplje...
          Renault Twingo, 1.2
          Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

          Comment

          • vega
            CBC Senator XXL
            • 21.02.2006
            • 324
            • Beograd

            #20
            Hm, pumpa ti verovatno nije na vrhuncu snage pa ne moze da se izbori sa tolikom duzinom creva (iz tog taloznika vraca ovamo na kos u el. ventil pa odatle u karb), jednostavno je to suvise posla za nju pa verovatno veci deo goriva ode nazad preko povratnog creva linijom manjeg otpora. Nisam siguran da ce i nova pumpa resiti problem jer treba da gura corbu tamo vamo 1.5 metara a za to vreme povrat ce da odradi svoje.
            I moram da dodam da je to potpuno glupo resenje iz prostog razloga sto imam 3 creva, 3 shelne, direktno iznad usisne grane koja je po pravilu vrela... i ne bih voleo da tu krene nesto da curi i kaplje...
            Ovo su potpuno u pravu. Ja bih izbacio taj taloznik skroz, a cevovod slozis da bude mnogo logicnije i sigurnije: iz pumpe da ide levo ka kosu i el.ventilu, tu negde montiras i racvu za povratno, i ostaje ti jos iz el.ventila jedno parce pravo u karb! Prakticno racva ti je tu pored ventila uz kos, a iznad usisne ostaje samo jedno crevo koje i mora tuda da prodje.
            Ili mozda je jos jednostavnije da taj taloznik izmestis na kos, skratis visak creva i mirna backa! Eventualno nekakav manji restriktor gurnes u povratno crevo.
            ... and then the damn thing gone wild!

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              #21
              Bolje sa dva elektroventila, jedan na dovodnom, jedan na povratnom crevu, ali ovaj na povratnom da radi kontra, znaci kad se zatvori na dovodnom, da se otvori na povratnom, da gorivo stalno kruzi i kad radi na plin, a ovako pumpa radi u prazno.

              Comment

              • madwap
                CBC Veteran
                • 02.09.2006
                • 177
                • Beograd

                #22
                Ja jedan el. ventil imam, koji mi zatvara kada ide auto na plin, e sada kako bi elektronski izveo i taj drugi... jedino da ukradem struju sa onog za plin, pa kada taj za plin klikne ( da pusti plin ) da klikne i ovaj za povratak benzina nazad ( da pusti benzin nazad )...

                Ne znam za obicnu racvu da li bi i tada linijom manjeg otpora gorilvo islo nazad i tako radilo sve kako treba. Zapravo meni je sve to funkcionisalo... oko 20 000 km... pre koliko sam menjao pupmpu za benzin. Zamenicu je pa cu vam javiti rezultete...
                Renault Twingo, 1.2
                Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                Comment

                • madwap
                  CBC Veteran
                  • 02.09.2006
                  • 177
                  • Beograd

                  #23
                  Odgovoricu sam sebi na ovaj problem, zbog svih onih koji ce mozda doci u situaciju da se izglupiraju kao ja. Problem nije bio ni u talozniku, ni u pumpi... ni elektro ventilu ni karburatoru. Zapravo problem je pravio FILTER goriva koji stoji pre pumpe. Nov... kupljen i zamenjen pre 2 nedelje, i koji je za citavih 340km uspeo da se RASPADNE.... onaj karton unutra se potpuno rastopio i zapusio. To mi naravno nije palo na pamet da prvo proverim, jer rekoh NOVA stvar... i juce kada sam kupio PUMPU, kupio nov TALOZNIK pukao 2200 din.... i ceo dan zezanja i na kraju vidim da je filter taj u zastoju. Skinem filter probam da pumpa tera benzin u flasu.... i mlaz je kao da zalivam travu... u odnosu na ono prvo kada je islo ali moje ne iskustvo... pa nisam znao koliko zapravo to treba da pici...

                  Jadna pumpa je i preko takvog filtera uspevala da podigne benzin u karburator bez taloznika, ali nije imala snage da vuce i preko taloznika...

                  Filter je bio od plastike, CRNE zatvorene... i vizuelno nikako nisam mogao da vidim da li se raspalo... jos je taj filter kao 150 din, "bolji"... a onaj finod 50 din, providan mi je bas vrsio posao... Ali eto, za sve vas ljude da ne kupujete deove pre nego sto stvarno ne ustanovite sta je kvar kao sto sam ja... nije mi zao 2200 din, ali imam taloznik viska, a pumpa ce zatrebati pre ili kasnije....

                  U svakom slucaju hvala svima koji su pokusali da mi pomognu.

                  I jos nesto, dijagnostiku za pumpu i taloznik su dala 2 razlicita majstora...
                  Renault Twingo, 1.2
                  Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                  Comment

                  • Miljan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.01.2006
                    • 459
                    • Nis

                    #24
                    Filter iskljucivo FRAD metalni, 200 din. i nema problema

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Naglasak na metalni, plastični često nisu od dobre plastike pa....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • madwap
                        CBC Veteran
                        • 02.09.2006
                        • 177
                        • Beograd

                        #26
                        Hvala ljudi... ja sam ranije uzimao plasticni providni, kao da vidim zaprljanost i slicno... na koliko se to menja? Imajte u vidu da vozim 98,9% vremena na plin, rezervoar nikada nisam skidao i cistio... ovim isprobavanjem sam ga "castio" bar s 5 litara benzina...
                        Renault Twingo, 1.2
                        Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                        Comment

                        Working...
                        X