Moooolim za pomoc!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speed
    CBC Početnik
    • 09.09.2006
    • 7
    • Jelah
    • razno

    Moooolim za pomoc!!!

    U pitanju je Golf 1 u kojem se trenutno nalazi 1.8 16V motor '89 god, htio bih ubaciti motor od Golfa 3 2.0 16V.
    Eh sada ono sto me zanima. Da li ce mi moja postojeca el. instalacija zajedno sa ''elektronikom'' (ili kako se vec to naziva) odgovarati za ovaj novi motor.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Nece odgovarati. Znaci! Moras uzeti kompletan motor sa sve motornom instalaciom.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      dali se radi o fuelinjection motru
      lako je sve to zameniti
      nema secenja zica , samo sve ukompcas nazad
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • speed
        CBC Početnik
        • 09.09.2006
        • 7
        • Jelah
        • razno

        #4
        SAAB PoWeR, oprosti ali ne kontam sta je ''fuelinjection motor''!?

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #5
          Saab power jeste injection nije k jetronik.U sv sl morash bash komplet motor mislim da i pumpa mora da ide njegova i komplet instalacije znachi sve se menja.

          I love my

          Comment

          • speed
            CBC Početnik
            • 09.09.2006
            • 7
            • Jelah
            • razno

            #6
            OK. Hvala vam

            Comment

            • speed
              CBC Početnik
              • 09.09.2006
              • 7
              • Jelah
              • razno

              #7
              Uspio sam ubaciti motor i upaliti ga bez izmjene el. instalacije. SAAB PoWeR bio si u pravu, hvala Vam svima na pomoci.

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                hoces da kazes da ti sad taj 2.0 radi sa instalacijom i kompjuterom ?
                malo cudno ali sve i da je tako, da su isti senzori i i instalacija, mislim da nije bas dobro da koristis ecu koji je predvidjen za 1.8, iz razloga sto su drugacije fuel i ignition mape za ta dva motora, pa ces verovatno imati gubitak snage i nepravilan rad motora na odredjenim rezimima.
                trebalo bi staviti instalaciju, senzore i kompjuter od novog motora.
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #9
                  Ne znam kako si to uspeo?Kad taj motor iz 3ke ima gomilu senzora,kompjuter i ko zna shta josh.A ti si na kecu imao k glavu koja nema komp i gomilu elektronike?Chudno

                  I love my

                  Comment

                  • speed
                    CBC Početnik
                    • 09.09.2006
                    • 7
                    • Jelah
                    • razno

                    #10
                    Prije nego sto sam ubacio ovaj 2.0 16V, u autu mi je bio smjesten 1.8 16V iz 2ke, znaci nije onaj kecev motor, a i ovaj 2.0 ima K-glavu, ne vidim uopce razliku izmedju ova 2 motora, osim u klipovima...mozda vam sada nesto bude jasnije.

                    Comment

                    • speed
                      CBC Početnik
                      • 09.09.2006
                      • 7
                      • Jelah
                      • razno

                      #11
                      Originally posted by ale944
                      hoces da kazes da ti sad taj 2.0 radi sa instalacijom i kompjuterom ?
                      malo cudno ali sve i da je tako, da su isti senzori i i instalacija, mislim da nije bas dobro da koristis ecu koji je predvidjen za 1.8, iz razloga sto su drugacije fuel i ignition mape za ta dva motora, pa ces verovatno imati gubitak snage i nepravilan rad motora na odredjenim rezimima.
                      trebalo bi staviti instalaciju, senzore i kompjuter od novog motora.
                      da li je moguce promijeniti te mape na ecu-u od 1.8

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        pa cek sad, jel k-glava u pitanju ili elektronsko ubrizgavanje ?

                        Prije nego sto sam ubacio ovaj 2.0 16V, u autu mi je bio smjesten 1.8 16V iz 2ke, znaci nije onaj kecev motor, a i ovaj 2.0 ima K-glavu, ne vidim uopce razliku izmedju ova 2 motora, osim u klipovima.
                        ako su oba sa k-glavama, onda ne postoji ecu i naravno ne postoje ni mape teraj slobodno
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • speed
                          CBC Početnik
                          • 09.09.2006
                          • 7
                          • Jelah
                          • razno

                          #13
                          Da da oba su sa K-glavama, znaci mogu da TERAAAAAAM!!! Super, hvala Vam jos jednom.

                          Comment

                          Working...
                          X