alternator i ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    moras da priznas da sam se potrudio da skreceno prepricam originalnih 49 strana koje se bave opisom VE pumpe.
    doduse ja imam i bonus, nemam slika da povecaju zauzet prostor
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      alternator vruc- opisao sam redosled dogadjaja koji jedan drugog uslovljavaju i obicno je to terminalna faza tog tipa Bos alternatora.

      prednji lezaj je ok i dugotrajan, zadnji nosac od plastike u kome se nalazi lezaj je (po meni) nepotrebno sfusaren losim materijalom a na dizelu su povelike vibracije pa se svodi na pitanje vremena kada ce da krene lanac.

      nema sumnje da je bos pumpa koju je pregledao bosista ok, ona je ionako malo sumnjiva.

      za alternator jedan trik koji sam slucajno otkrio-
      uzeti neki Iskra alternator istog ili slicnog godista koji su vrlo jeftini ( kod njih nema te plastike, kvalitetnije su uradjeni od Bosa, npr za Zastavu 101) i iz njega izvaditi blok sa ispravljackim diodama.
      pasuje sraf na sraf sto se kaze.

      takodje je i rotor identican ukljucujuci i regler.

      jedino je potrebno prebaciti remenicu (svuce se radabcigerom) sa starog rotora.

      ili ako je sve to previse rada i muke naci neki zamenski alternator koji je u boljem stanju sto se zadnjeg lezaja tice pa onda prebaciti sa ovog postojeceg taj letos zamenjeni novi.

      uz zamenu cetkica reglera (minimalna duzina 4,50mm) novima sto je jako jeftino aletrantor je ok za narednih 150.000km.

      na VW dizelima alternator je slaba tacka, u smislu cesce se kvari od opsteg proseka.

      to sto sam opisao nije toliko skupo koliko je obimno po radu i mislim da svako moze sam da uradi ako ima alata.

      ja sam placao remont Bos alternatora pre jedno 5-6 godina oko (ondasnjih) 80tak DEM sto je ukljucivalo i zamenu diode.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Da nije neko nekim sluchajem menjao sijalizu (zarulju) za indikaciju punjenja?

        Naime, ista je sa svojim otporom merodavna za nivo pobude alternatora.
        Jacha sijalica ima da izazove grejanje alternatora.
        Uvek je uskladjena prema statorskom i reglerskom kolu.

        Oko sijalice, paralelno, se vezuje otpornik koji sluzi da i u slucaju da sijalica crkne, alternator dobija pobudu.
        Izenom jedne resistivne vrednosti u paralelnom spoju moze da se napravi blagi haos po sami alternator..

        (9 redova )
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          u dva reda, osobine sijalice ne utice na rad reglera koji odredjuje pobudu.
          u pitanju je VW Golf dizel (LED).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Originally posted by brick
            u dva reda, osobine sijalice ne utice na rad reglera koji odredjuje pobudu.
            u pitanju je VW Golf dizel (LED).
            2 reda.. nemogu da verujem

            Opet taj VAG
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #21
              Brick se lepo potrudio da objasni,mada ima jedna zackoljica u svemu tome.Postoje u osnovi dve vrste regulatora,dvorezimni i sverezimni.Ovo sve sto je pisao brick vazi za sverezmne,ali kod tvog golfa je u pitanju dvorezimni regulator,koji imma doduse regulaciju lera,ali ogranicenu do odredjenog broja obrtaja.pretpostavljam da je to pumpa sa brzim lerom,i ako se neki parametri ne postave dobro,pumpa radi ,ali nije to to.

              Comment

              • Inovator
                CBC Član
                • 27.08.2006
                • 64
                • Bjelovar

                #22
                inače, alternator je Valeo.

                Comment

                • Inovator
                  CBC Član
                  • 27.08.2006
                  • 64
                  • Bjelovar

                  #23
                  sudeći po simptomima, jer se alternator grije, probile su faze...
                  mislim da mi je najbolje uzet novi stator.. ili?

                  Comment

                  Working...
                  X