Dakle momci treba mi pomoc za ozbiljno,
dakle pali se lampica grejace, na dijagnostici javlja P0403 gresku ( egr ventil) u Profilu pogledali i rekli da su naisli na isti slucaj i da su sve zamenili ali nije pomoglo, od tada resetuju racunar i nakon par desetina km ponovo se upali lampica. U pocetku nije imalo nikakvog uticaja na voznju, ali poslednji put mi se promenio zvuk motora, postao je grublji, brundaviji... Pocnem da kopam po netu i nadjem da je to cest problem sa Mazdom od 1995 na ovamo. E sada pronadjem da je problem ne u samom EGR ventilu, vec u 'egr boost sensor' ili u ' egr boost solenoid valve''. Odem do poznanika mehanicara i pronadjemo jedan od ova dva koji je vezan crevom na EGR. Iz kopcamo ' struju' i motor radi tiho, ukljucimo radi grubo, onda nakon nekoliko uklj-isklj on pocne da radi ravnomerno. Naravno pre toga smo skinuli klemu sa - i resetovali komp.
Presao sam 96km i lampica se ponovo upalila. Zvuk je ostao isti.
Ponovo na net i nadjem da je covek uzeo i naprskao taj ventila sa ' penetrating oil' i prikljucio ga na bateriju od 6v da klikne nekoliko puta tako da to dospe u svaki deo i posle toga mu je sve radilo kao sat. Takodje nadjem i ovaj text http://www.asashop.org/autoinc/june2006/techtips.cfm
e sada ono sto mi nije jasno jest kada govori o svap-u , da li to znaci da je zamenio redosled creva?
Takodje ' penetrating oil' sta je to; karburator sprej ili neki odvijac sprej ili 'wd40'?
I inace sta bi vi koji ste stariji i upuceniji preporucili da se radi???
Stvarno me ovo zivcira, a rado bih nesto probao....
Hvala i pozdrav.
dakle pali se lampica grejace, na dijagnostici javlja P0403 gresku ( egr ventil) u Profilu pogledali i rekli da su naisli na isti slucaj i da su sve zamenili ali nije pomoglo, od tada resetuju racunar i nakon par desetina km ponovo se upali lampica. U pocetku nije imalo nikakvog uticaja na voznju, ali poslednji put mi se promenio zvuk motora, postao je grublji, brundaviji... Pocnem da kopam po netu i nadjem da je to cest problem sa Mazdom od 1995 na ovamo. E sada pronadjem da je problem ne u samom EGR ventilu, vec u 'egr boost sensor' ili u ' egr boost solenoid valve''. Odem do poznanika mehanicara i pronadjemo jedan od ova dva koji je vezan crevom na EGR. Iz kopcamo ' struju' i motor radi tiho, ukljucimo radi grubo, onda nakon nekoliko uklj-isklj on pocne da radi ravnomerno. Naravno pre toga smo skinuli klemu sa - i resetovali komp.
Presao sam 96km i lampica se ponovo upalila. Zvuk je ostao isti.
Ponovo na net i nadjem da je covek uzeo i naprskao taj ventila sa ' penetrating oil' i prikljucio ga na bateriju od 6v da klikne nekoliko puta tako da to dospe u svaki deo i posle toga mu je sve radilo kao sat. Takodje nadjem i ovaj text http://www.asashop.org/autoinc/june2006/techtips.cfm
e sada ono sto mi nije jasno jest kada govori o svap-u , da li to znaci da je zamenio redosled creva?
Takodje ' penetrating oil' sta je to; karburator sprej ili neki odvijac sprej ili 'wd40'?
I inace sta bi vi koji ste stariji i upuceniji preporucili da se radi???
Stvarno me ovo zivcira, a rado bih nesto probao....
Hvala i pozdrav.
Comment