EGR Ventil Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BubaJez
    CBC Član
    • 02.12.2005
    • 69
    • Zemun

    EGR Ventil Problem

    Dakle momci treba mi pomoc za ozbiljno,

    dakle pali se lampica grejace, na dijagnostici javlja P0403 gresku ( egr ventil) u Profilu pogledali i rekli da su naisli na isti slucaj i da su sve zamenili ali nije pomoglo, od tada resetuju racunar i nakon par desetina km ponovo se upali lampica. U pocetku nije imalo nikakvog uticaja na voznju, ali poslednji put mi se promenio zvuk motora, postao je grublji, brundaviji... Pocnem da kopam po netu i nadjem da je to cest problem sa Mazdom od 1995 na ovamo. E sada pronadjem da je problem ne u samom EGR ventilu, vec u 'egr boost sensor' ili u ' egr boost solenoid valve''. Odem do poznanika mehanicara i pronadjemo jedan od ova dva koji je vezan crevom na EGR. Iz kopcamo ' struju' i motor radi tiho, ukljucimo radi grubo, onda nakon nekoliko uklj-isklj on pocne da radi ravnomerno. Naravno pre toga smo skinuli klemu sa - i resetovali komp.
    Presao sam 96km i lampica se ponovo upalila. Zvuk je ostao isti.
    Ponovo na net i nadjem da je covek uzeo i naprskao taj ventila sa ' penetrating oil' i prikljucio ga na bateriju od 6v da klikne nekoliko puta tako da to dospe u svaki deo i posle toga mu je sve radilo kao sat. Takodje nadjem i ovaj text http://www.asashop.org/autoinc/june2006/techtips.cfm
    e sada ono sto mi nije jasno jest kada govori o svap-u , da li to znaci da je zamenio redosled creva?
    Takodje ' penetrating oil' sta je to; karburator sprej ili neki odvijac sprej ili 'wd40'?
    I inace sta bi vi koji ste stariji i upuceniji preporucili da se radi???
    Stvarno me ovo zivcira, a rado bih nesto probao....
    Hvala i pozdrav.
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    Problem je resio tako sto je premestio vakum crevo od egr senzora na neki drugi prikljucak na usisnoj grani. Znaci prvobitno je bilo odmah pored tj. verovatno u kucistu egr ventila, odatle ga je iscupao i zakacio negde drugde na usisnu granu gde vec moze. Sad mozgam... ima logike da brljavi ako je vakum za senzor nakacen odmah pored egr-a jer onda sav onaj sh*t (pogotovo kod dizela) koji izadje iz egr-a moze preko tog vakum crevca da ode ka senzoru, a kad isprlja i us*re senzor onda se i rezimi otvaranja i zatvaranja samog ventila zeznu i bude problem.
    Probaj to... znaci ponovo sve ocisti i vakum crevo premesti sa sadasnjeg mesta negde drugde na usisnoj. Ovaj kaze da na Mijati ima cak i nekih neiskoriscnih prikljucaka tako da je jedan od tih iskoristio a ovaj originalni zapusio. Mozda i tvoja usisna ima visak rupica
    Penetrating oil je wd-40.
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #3
      Originally posted by vega
      Penetrating oil je wd-40.

      a nije vazelin

      Comment

      • BubaJez
        CBC Član
        • 02.12.2005
        • 69
        • Zemun

        #4
        @japanX
        pokusavamo da pricamo o ozbiljnim temama

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          covek je u pravu...

          a sad da se vratimo ozbiljnim temama...

          Pitanje je, jel znas koliko ima el.mag. ventila uopste?

          jos jednostavnije, jesi li siguran da su el. mag. ventili ispravni?

          meni je jedan sto upravlja WG-om crko, i isti simptomi kao kod tebe...

          egr boost solenoid valve=el.mag.ventil

          ventili inace na dizelima znaju da se zapuse, jer svakakav shit prolazi kroz ta tanka crevca...i zaustavlja se u el.mag.vent.
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • BubaJez
            CBC Član
            • 02.12.2005
            • 69
            • Zemun

            #6
            Evo mene opet!!
            @Vega

            Mnogo ti hvala na postu.

            Evo jos jednog linka koji sam nasao na netu a vezan je za temu EGR ventila + ciscenje istog.




            Inace se spremam ako me vreme posluzi da ovog vikenda poskidam 'sve sto se skinuti da' i da to lepo pocistim.

            Dakle, skinuo bih prvo EGR ( jedan komad) i dobro ga ocistio od karbonskih naslaga. Zatim ( ovde mi treba uputstvo) creva koja povezuju EGR , Boost valve i Boost solenoid, pravljena su od gume, cime ih ocistiti od karbona ( mozda drncom ili vezati celofan od cigareta pa glancati - ko je bio u JNA zna o cmeu pricam)? I na kraju el. ventil koji ima dva kraja za creva- dali ih naprskati sa WD40 i ostaviti tako??? Ili neko ima bolju ideju????

            Svaka sugestija je vise nego dobro dosla.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Mislis da je gomila stvari koje su nas terali da radimo u vojsci bila pametna!?

              Jel' se ovo bese zove "gusterov skok", pa i ne izgleda mi narocito pametno!
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                U pravu si. Ciscenje i redovno odrazavanje naoruzanja nije pametno.

                Doduse ima bolje od drncha ali je za civilnu upotrebu i skuplje. Kako se bese zvase? Askeröl, tako nesto? Sigurno bi moglo da rastvori svasta drugo osim ostataka sagorevanja baruta ali je sredstvo i dosta agresivno. Za trotel i protokomer, zna se. Carb cleaner i kontakt cleaner. Ostalo na sopstveni rizik.

                Comment

                • goshkealfa
                  CBC Član
                  • 20.10.2006
                  • 91
                  • Pozarevac

                  #9
                  "Balistol" se zove sredstvo za ciscenje oruzja i ima ga u svakoj radnji oruzja i lovacke opreme. Ne bi sigurno nagrizlo ali pitanje je da li bi i ocistilo...
                  Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Ako je to ono sto ima ostar miris i nista drugo ne mirise slicno. Nekada je to bilo iz uvoza (pre vise od 25 godina) pa se drugacije zvalo. Pre jedno 15 godina znam da sam nesto slicno video u spreju. Isti taj miris. Ustvari, osetio sam da je neko (moj poznanik) nauljio karabin time. Pitao sam samo cime si ti to i on mi pokaza bocicu. Reko, ko te to tako lepo uci cime da podmazujes? Lovac, i to dosta dugo
                    Kaze to je za ciscenje. Pa naravno, ali nije za podmazivanje. Svakako da to nije za ciscenje creva od masne cadji na automobilima. A celofanom moze da se glanca. Lakse klizi posle

                    Comment

                    • goshkealfa
                      CBC Član
                      • 20.10.2006
                      • 91
                      • Pozarevac

                      #11
                      Ni ja ne kazem da sam siguran da ce to ocistiti vec samo da znam sta se koristi za ciscenje oruzja-i bas tako, ne sluzi za podmazivanje-perfektno cisti "tombac" koji se stvori od gasova i baruta koji nije sagoreo-boca je belo-crvena sa nacrtanom zelenom grancicom i kao da na nju mirise-zaista specifican miris. Svakako da je bolje probati sa necim napravljenim specijalno za te stvari. Pozz
                      Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Salimo se samo. Moze se to ocistiti recimo onim za ciscenje karburatora. Zavisi sta je kome lakse da pronadje i koliko moze (hoce) da plati a u funkciji da li ce se samo oprati ili mora da se malo vise mehanicki cisti. Pisano je na forumu vec kako se to i cime radi.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          ta sitna gumena vakuum crevca ispod haube su izlozena visokim temeperaturama.
                          guma ko i svaka guma prilicno brzo propada, sulfatizira, otvrdne i nastanu mikro pukotine.

                          ja ne bih nista cistio, uzeo uzorak vakuum creva, kupio u radnju na metar koliko mi treba odgovarajuceg fi (obicno 6 ili 8 mm) onoga za gorivo i sva vakuum creva ispod haube zamenio.
                          sva do poslednjeg.

                          metar creva fi6 je oko 120 dinara, to je jeftinije od ma koje hemikalije u spreju a guma postaje nova.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Najbolje.

                            Comment

                            Working...
                            X