Upomoc AUTOMEHANICARI!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Retardinjo
    CBC Član
    • 15.10.2004
    • 28
    • NBGD B70

    Upomoc AUTOMEHANICARI!!!

    Juce mi se desilo nesto sto ne mogu da ukapiram!?
    Kola su mi bila opterecena sa oko 250kg,zajedno samnom i krenuo sam u rikverc uzbrdo.
    Usled slabog gasa u jednom trenutku auto je malo secnuo, nastavio dalje i bez problema izvukao do kraja uzbrdice
    (U trenutku kada je secnuo zacuo se udarac ko metal o metal ali je moguce da je to bio i amortizer, prednji koji
    je skroz iscureo i poceo da lupa jos odavno).Kada sam iz rikverca ubacio u prvu i krenuo, auto je i dalje imao zvuk
    kao da ide u rikverc (ono poznato zujanje kod vecine kola),DRUGO trese kada hocu da krenem i to bas ostro,TRECE kada
    ga palim cuje se blagi udarac "metal o metal",kvacilo hvata na istoj visini,dalje,motor je malo promenio zvuk
    i na leru,kao da ima neko opterecenje i kada je hladan hoce da zatrese isto kao ono tresenje koje sam opisao prilikom kretanja.
    Sve me ovo navodi na korpu,ali ne mogu da verujem da ona moze da se nakrivi u delicu sekunde?Pada mi na pamet i da su
    otisle opruge na samoj lameli?Lamela i druk leger su menjani pre par godina i sa njima je predjeno oko 40000km...korpa
    je tada ostavljena stara jer je bila originalna,a u odlicnom stanju,ove nove su sumljivog perekla...

    Ima li neko ideju sta bi ovo moglo da bude?Najvise me buni zvuk motora koji je pri kretanju unapred kao da idem u rikverc???

    Hvala!!!
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    mozda ti se cuje potisni lezaj
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Meni to lici da ti je prezupcio auto na velikom opterecenju, tako da ti bregaste rade van faze.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #4
        ...s obzirom da ti se pojavio takav zvuk moguce da ti se desila neka hvarija oko seta kvacila koja je ostetila druk (potisni) lezaj...on ima obicaj da svira ali samo kad je kvacilo pusteno...to sto ti podrhtava kad kreces je rezultat nepravilnog naleganja korpe na lamelu sto opet moze da bude rezultat neke havarije na setu...
        ..jedino sto zbunjuje jeste taj udarac kad palis auto ali opet, nista nije iskljuceno,, videce se tek kad rasturis sve...moguce da je upao neki deo izmedju staticnog i rotirajuceg dela seta...

        ...moze da se desi da su ti se razlepile ferode na lameli, ili da je prsla lepeza na korpi ili nesto slicno...
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          pregledaj nosace motora,ako ti se cuje zvuk metal o metal kad kreces, mora da je otiso neki nosac motora pa se motor izdigne a neka remenica dirne sasiju,sto opet dovodi do toga de je moguce da je zupcasti preskocio,ako je preskocio, motor kao da radi na 3 cilindra a na auspuhu je plavicasti dim kao da je produvao, pogledaj nosac mjenjaca mislim da je on uzrok svega jer mjenjac se nakrivi pa otud ti problemi sto asociraju na korpu
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Originally posted by 206
            Meni to lici da ti je prezupcio auto na velikom opterecenju, tako da ti bregaste rade van faze.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Sve opcije koje su opisane su moguce.

              I jos : Koji auto? Mislim da je lepo poceti sa, auto taj i taj i sl. da se nebi nagadjalo da li je tvoj opisani ili neki drugi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • tjuner
                CBC Član
                • 06.11.2004
                • 11
                • pg

                #8
                Ako ti auto ima vibracije pri pretanju i u rikvercu, velika vjerovatnoca je da je stopa motora
                cu te scepam ko seljak ladno pivo ispred zadrugu

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Originally posted by BOOST
                  Originally posted by 206
                  Meni to lici da ti je prezupcio auto na velikom opterecenju, tako da ti bregaste rade van faze.
                  Da nisam sta gadno lupio?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Ma ne, nego sam nabacio istomisljenika

                    Moram bre da prevedem ove smajlije

                    Usled trzaja koji je nastupio moguce da je motor stao na trenutak, povratak paljenjem, i nastavlja usled inertne tezine. Vrlo moguc scenario da je prezubio, ali sta ako ima lanac= Neznam , necu da uzmem zdravo za gotovo koji je auto.

                    Isto je moguce da je sa korpom nesto odnosno kvacilom a isto tako i sa nosacem motora.

                    Zato cekam jos dijagnostickih elemenata i koji je auto u pitanju.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Retardinjo
                      CBC Član
                      • 15.10.2004
                      • 28
                      • NBGD B70

                      #11
                      Jeste opisani auto,dakle Renault 18TL stari tip (sa tri srafa na tockovima...tako se najlakse prepoznaje)

                      Comment

                      • Retardinjo
                        CBC Član
                        • 15.10.2004
                        • 28
                        • NBGD B70

                        #12
                        "Usled trzaja koji je nastupio moguce da je motor stao na trenutak, povratak paljenjem, i nastavlja usled inertne tezine"

                        Nije toliko cimnuo da se ugasio i upalio,cisto je malo cimnuo...
                        Inace ima lanac i lancanike koji su relativno novi...Prezubio mi je pre godinu,dve,ja sam ga uzubcavao sa caletom i nema iste simptome posto kada mi je prezubio nije skoro mogao da se pomeri koliko je lose radio,imao je i povremene "eksplozije" kroz leptir karburatora...sada ipak ne vuce toliko lose...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          OK... kad si vec radio na njemu, kakav je spaner lanca? Hidraulicni?
                          Poznata ti je geometrija transmisije posto si radio na njemu tako da me interesuje , jer je ipak mozda moguce da ulsed nislih obrtaja i pada pritiska ulja dodje do "opustanja" lanca u tom trenutku.
                          Lanac nemora da prezubi u istom smeru kao prosli put da bi dao isti simptom.
                          Nadam se da je tehnicki nemoguce ali pitam.

                          Sad, brine me metalni zvuk prilikom starta motora.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Mada sad kad citam da kazes da je samo malo cimnuo, onda verovatno mislis kao da je trgnuo, sto moze biti i posledica odvajanja nekog od nosaca, te u trenutku dodje do razlaganja sila u pogonu.
                            Mislim, tesko , da imam sansu da sednem u auto znao bi odmah, ovako se ipak malo luta
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Retardinjo
                              CBC Član
                              • 15.10.2004
                              • 28
                              • NBGD B70

                              #15
                              Spaner lanca putem opruge pritiska lanac...pravo da ti kazem nisam ni znao da postoji hodraulicni...jel to sa amortizercicem nekim?neznanje...

                              ...jos jedno neznanje...stapodrazumeva termin geometrija transmisije?
                              ako podrazumeva pod kojim uglom se uzubcavaju dva lancanika onda se tih detalja ne cesam...imam ih negde zapisano,ako te bas interesuje...znam samo da je velika zaj**ancija namestiti sve to posle posto da bi se skinuo poklopac preko lanca mora prvo da se skine karter,pa inda remenica na radilici,pa semering koji je jako tesko naci kvalitetan,a sto se zupcenja tice on na svakom lancaniku ima po jednu tacku ko da je kirnerovan te tacke se poklope lenjitom da su pod nekim uglom(mislim da trebaju u ravni da budu sa osovinama bregaste i radilice)Sve to je veoma tesko posle zapakovati tako da ne pisa ulje...ne znam da li sam ti odgovorio ono sto si me pitao ili nesto trece?

                              I mene brine taj zvuk!On se nekad pojavi,nekad ne(tri puta sam ga palio i 2 puta da,jednom ne)nije nesto preterano jak...Razmisljam da li je moguce da se neka ferodica ili oprugica sa lamele ili neki treci deo odkacio pa otisao kod zamajca?

                              Comment

                              Working...
                              X