Upomoc AUTOMEHANICARI!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Cao

    Da postoje hidraulicni naravno, sa blokadom protiv vracanja nazad. Dakle samo prilikom pontiranja se koristi pritisak opruge dok pravo spanovanje dolazi sa paljenjem motora kad ulje dodje.

    Da tranmisija je opravo razvodni mehanizam za pokretanje bregastih osovina/e

    Poklopac koji tu stoji se inaxe zove transmisiona dekla

    Neverujem da je komadic lamele nasao put van korpe centrifugalne sile mu debi dale.

    Mada ako kazes da se nekad nepojavljuje onda nebi bar trebalo da je opasno po motor.
    Tesko biti pametan , sta se desava kad izvrnes svecice i ubacis u 3 brzinu, pa guras auto. Uradi to i slusaj odakle dolazi zvuk ako dolazi tada . Treba ti neko da ti pomogne, da bi se mogao orijentisati na slusanje iznad motora odakle dolazi.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Retardinjo
      CBC Član
      • 15.10.2004
      • 28
      • NBGD B70

      #17
      OK...uradicu to sutra ako mi dozvoli vreme posto mi se kuma koju sam skoro vencao poradja...i ko za vragu bas sad da se pokvare...tako je to uvek...

      Moram sve svecice da pogledam da vidim kakvo je sagorevanje,jer ako je prezubio one ne mogu da budu lepotice...
      Ne znam da li postoji mogucnost da ispred zgrade na neki lak nacin proverim nosace motora i menjaca...jer mi je to jako sumljivo...

      Pozdrav i hvala svima na odgovorima...ako se neko jos necega seti bilo bi mi od velike koristi!!!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        da li si dobro pregledao nosace motora, kao sto su vec savetovali?

        uhvati motor, i snazno ga zaljuljaj pa ces mozda cuti slican zvuk, ili osetiti pod rukom da li cvrsto stoji.

        kada si zadnji put menjao nosace motora i menjaca ?

        to su gumeni delovi koji imaju konacan vremenski rok trajanja, i spadaju u grupu redovnog odrzavanja- kontorle ili zamene po potrebi.

        ne verujem da je tek tako u radu motor sa lancemo mogao da prezupci.

        ja sam vozio motor sa lancem kojem je bio crkao spaner, (potpuno se uvukao) jer je eto moralo (okolnosti ne pitajte zasto) od Bukuresta do Beograda. osim strasne galame pri obrtajima ispod 2000 nije doslo do prezupcenja ali nisam smeo da gasim motor, osim za gorivo.

        auto je bio Lada i ima takav sistem da dok radi motor lanac se sam zateze usled inercije, inace dovredni lanac je u pitanju.

        da je zupcasti vec bih se bojao za motor.

        kako god, moras dobro da zaviris ispod haube i proveris sumnjiva mesta.
        ako treba, uzmi dugacki srafciger i prisloni na neki metalni deo motora i na uvo i dobices pojacanje zvukova kao kod stetoskopa. postoji i takav alata bas za motore ali i ovo iz kucne radinosti moze da pomogne.

        javi ako saznas neki novi detalj u zvucima, ponasanju auta.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #19
          pod tim opterecenjem i na uzbrdici, nosaci su jedino rijesenje koliko ja vidim
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            I taj zvuk metal o metal kad ga cimne anlaser...

            Comment

            • tenzo RS
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2004
              • 309
              • Krusevac
              • Saab 9-3 TiD

              #21
              Originally posted by brick
              ...uhvati motor, i snazno ga zaljuljaj pa ces mozda cuti slican zvuk, ili osetiti pod rukom da li cvrsto stoji...
              ...ili ubacis u prvu ili rikverc, spustis rucnu i ljuljas auto napred nazad...mada... ...menjac je ipak cvrsto vezan za motor i ako popusti drzac nece menjac nigde bez motora...ali dobro...nije "skupo" proveriti...
              8 i 300...u firungu !!!

              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

              Comment

              • tenzo RS
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2004
                • 309
                • Krusevac
                • Saab 9-3 TiD

                #22
                Originally posted by dranix
                I taj zvuk metal o metal kad ga cimne anlaser...

                ...gledaj ovako...korpa se okrece zajednoi sa zamajcem...lamela je na spojnickoj i okrece se zajedno sa menjacem...kad pali auto sa pritisnutim kvacilom okrece se samo korpa a ako se izmedju korpe i lamela nalazi neki delic, onda on zapne jer menjac stoji i moze da dodje do karakteristicnog zvuka dok se taj delic usled centrifugale sile ne pomeri...ili kao struganje, ili kao klaparanje...
                8 i 300...u firungu !!!

                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Pod uslovom da je menjac u brzini inace se okrece sve zajedno. Nema sanse da nedodiruje bar malo Ili
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    Pod uslovom da je menjac u brzini inace se okrece sve zajedno. Nema sanse da nedodiruje bar malo Ili


                    ...to nisam znao...
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #25
                      Originally posted by brick
                      ... ne verujem da je tek tako u radu motor sa lancemo mogao da prezupci. ...
                      ne lako, ali moze... evo primera...imao sam isti automobil kao Retardijo (Dule) samo noviji model...I jednog dana posto je bilo krajnje vreme [(poceo da se cuje posle 400.000) inace auto na kraju svog radnog veka, kod mene, je imao na satu preko 700.000,i onda ga je neki covek kupio... ] promenimo mu lanac, lancanik i spaner.I sve je bilo super...mogao je jos toliko (karikiram) ali...uvek ono ali( !!! ) posle 40.000 (640.000)...ali pre toga da naglasim da su delovi original...bar su placeni kao orginali...cak mislim da ih je moj cale kupio u Auto NENI ali nisam siguran...elem dog nesrecnog dana moj cale krene u nabavku za mini market i ode do jedne firme i utovari robu koju je trebao i krene kad tog momenta... ....?!... auto nece da upali...nece ni da cuje...nije cak bilo ni osetnih trzaja,cimanja nista...od jednom...kasnije je utvrdjeno da je prezubcio tek toliko da nije u fazi i da ne moze da upali....
                      S' toga moje (hm ) misljenje je, na zalost, da je prezubcio...e sad sta je sve "povuklo" je veliko pitanje...i taj zvuk(?!)...
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • Retardinjo
                        CBC Član
                        • 15.10.2004
                        • 28
                        • NBGD B70

                        #26
                        Pozdrav svima!!!
                        Da razbijem malo ovu tugu jednom lepom vescu:RODILO MI SE KUMCE...3,8kg 51cm,zvace se Mihajlo!!!!

                        Inace da se vratim na tugu...silazio sam dole i po kisi cackao oko kola...Cimao sam motor ko manijak levo desno,samo sto nisam prevrnuo auto i nisam primetio da imalo popustaju nosaci...skidao sam svecice i gurao ga u trecoj sto si mi ti BOOST rekao...nisam cuo nista cudno...jedino sto je cudno je sto je cetvrta svecica nauljena,a ostale garave,sto mi dosta govori o lancu i lancanicima...nazalost...a nosace menjaca ne mogu da pogledam bez kanala nikako,ali cu pokusati kada prestane ova kisurina da zavucem pajser...inace nosaci menjaca za razliku ovih od motora nikad nisu menjani...i otud ovo misljenje ispod...

                        Moja dijagnoza je da mi je spao menjac sa nosaca i u tom trenutku prezubio...ali ne znam da li je to moguce?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Cestitam za KUMCE i da je zivo i zdravo!!! (odo po flashu )

                          Ne.. ali ulje na svecici nikako dobro
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Retardinjo
                            CBC Član
                            • 15.10.2004
                            • 28
                            • NBGD B70

                            #28
                            Hvala,hvala!!!!

                            ...a reci mi tvoje misljenje oko onog zvuka(kao da idem u rikverc...a ne idem ) u toku voznje?

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Mozda si samo iskrivio viljusku u menjacu... ako je samo u prvoj inace moguce da je pinjonski lezaj na diferencijalu puko ili slicno.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Originally posted by Retardinjo
                                Hvala,hvala!!!!

                                ...a reci mi tvoje misljenje oko onog zvuka(kao da idem u rikverc...a ne idem ) u toku voznje?
                                Zvuk proizvodi konusni i tanjirasti zupčanik u diferencijalu, menjač se ne čuje sem ako su ležajevi loši. Kad se ide u rikverc tanjirasti zupčanik trpi veće opterećenje jer je konstruisan da se okreće za unapred da bi se manje trošio. Da ne idem u detalje kad se ide u rikverc zbog konstrukcije diferencijala on se širi i vrši pritisak na ležajeve i kućište. Pošto kažeš da si bio pod opterećenjem lap je moglo da se desi da nešto pukne u tom trenutku (otkine se parče zuba) ili tako nešto i upadne izmedju zupčanika. Ako je manje parče izazvaće tako neki trzaj (zastoj) i pošto se u tom slučaju samelje auto ide dalje.

                                Da bi ovo proverio moraš ispustiti ulje iz menjača ili diferencijala ako su odvojeni i videti da li ima opiljaka. Sitni opiljci koje ne možeš da opipaš ali ih vidiš su relativno normalni, Svaki koji možeš da opipaš pod prstom je dokaz da se nešto slejbalo.

                                Ulje na svećici ukazuje da je cilindar pušing što opet nije dobro. Da bi se uverio da ulje nije sa spolja, dešava se da ulje nacuri oko svećice spolja pa kad je izvadiš ona se zamasti, zameniš treću za četvrtu pa posle par kilometara izvadiš da vidiš šta je. Jako zauljena svećica ukazuje na lom karika.

                                Pošto je ulje hladno i gusto kad se pali auto, naročito u menjaču i pored stisnutog kvačila lamela prenosi obrtaje motora na menjač i diferencijal, tako da se uvek "pokrenu" svi spojevi koji su vezani na to. Poluosovine, kardan, homo zglobivi i sam menjač i diferncijal. Sila je mala i nedovoljna za pokretanje auta ali je dovoljan da pokrene sve te stvari. Svi znaju da kad pustiš kvačilo iako nije u brzini na hladnom motoru dodje do pada obrtaja. To opterećenje izaziva gusto ulje koje glumi "automatsko kvačilo".

                                Ako prezubi kaiš samo za jedan zub, to je dovoljno da se pomeri faza odnosa radilice i bregaste što mora da se odrazi na rad motora u snazi tako da je jednostavno isprobati auto. Ako isto prima gas nije preskočio ako ne....

                                Kako reče BOOST bez sedanja u auto i probe svakom mehaničaru je teško da odredi dijagnostiku na osnovu opisa kvara a pogotovo kad je zvuk pitanju jer se ne može opisati. Ovo je samo teorija kako sve to radi pa ako nešto može da se proveri... Praksa je bogata i može biti svašta tako da bih mogao romana napisati a onda ispadne da je upao ekser u ventilacioni otvor i pravi svašta
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X