Koliko platiti i gde kupiti injectore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    ma nema sanse da su stavili pumpu sa toliko velikim protok na standardni volvo i jos NA

    ja navodim cinjenice a ne spekulisem o sansama.
    prosto, Volvo je tako radio (citati ni na cemu se nije stedelo pa eto sada vidim i da je odabrana pumpa nestedljivog tipa).

    uvek sam se pitao kako to da standard Volvo moze bez ikakve intervencije na ubrizgavanju da otrpi podizanje snage, a i zasto je redovni problem pregrevanje releja za pumpu benzina.

    sada kada sam video dijagram potrosnje struje u Amperima jasna mi je ta povezanost.

    dakle, da ponovim pumpa 044 je standard na atmo motorima, a za turbo je stavljena 045 pumpa.

    sistem se sastoji od 2 pumpe vezane na red, ova 044 se nalazi montirana na nosacu ispod poda vozila (ispod vozacevog sedista) i jednu takvu sam detaljno rasklapao. dakle, jeste ta 044 pumpa ugradjivana u siroki spektar Volvo modela/ motora.

    ja samo pitam koje su lose strane toga po vlasnika auta, osim toga da je auto kao novi bio povelike cene (bar u Evropi) i da fabrika nije stedela.

    zanima me tehnicki aspekt mana i/ili prednosti takve pumpe.

    upravo sami pogledao u Volvo katalog delova gde sam nasao tu 044 pumpu u Nemackoj po 179 eura sve zajedno sa PDV (dilerska cena).

    nemam nameru da se mesam u vase nabavke, samo sam pomenuo da kome treba da 044 pumpa moze da je potrazi i kao polovnu/otpad odnosno da je skine sa nekog Volvoa kao alternativu, ako nadje ispravnu.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • FiatGroup
      CBC Senator
      • 11.06.2005
      • 228
      • Rijeka

      #47
      2 brick to je jako pristojna cijena.
      Moze se i ovdje nabaviti po toj cijeni.
      Njcesce ne prelazi vise od 200?
      *************************************
      The best is the enemy of the good
      The proof of the pudding is in the eating
      *************************************

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Nema sanse Brick. Lazu za cenu. Nemoguce.

        Comment

        • FiatGroup
          CBC Senator
          • 11.06.2005
          • 228
          • Rijeka

          #49
          Stvarno lazu

          044 je top... ali nesvidjaju mi se cijene na mnogim mjestima

          BFP-044 Bosch Motorsports Fuel Pump # 0 580 254 044 Price: $225.00
          USD
          Bosch 0580 254 044 high flow fuel pump. (2.75litres/min at 5.5bar /12amps) ?160
          U australiji je $303 AUD

          Britanija je najskuplja.. pa stoga nemozemo biti skuplji od njih...

          For reference:
          Std GTST pump is 135 litres per hour and supports 300 bhp at standard pressure
          Std GTR pump is 190 litres per hour and supports 420 bhp at standard pressure
          Bosch 910 pump is 200 litres per hour and supports 450 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 910
          Bosch 975 pump is 228 litres per hour and supports 500 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 975
          Bosch 984 pump is 228 litres per hour and supports 500 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 984
          Bosch 040 pump is 235 litres per hour and supports 520 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 040
          Bosch 044 pump is 330 litres per hour and supports 730 bhp at 73.5 PSI # 0 580 254 044

          0580 464 070 Bosch 195L / 3 bar
          0580 254 910 Bosch 200L/ 5 bar
          0580 254 984 Bosch 265L/ 5 bar
          0580 254 044 Bosch 270L/ 7 bar
          *************************************
          The best is the enemy of the good
          The proof of the pudding is in the eating
          *************************************

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #50
            brick jel mozes da mi kazes neki model koji nosi tu pumpu da je potrazim,ja cu lako izmeriti koliko ona daje,moja fabricka gura 1.8l/min sto je nekih 104l/h to je vrh oko 250ps ako moze i toliko da podrzi....

            pa uvek je lakse staviti malo vece dizne nego sto ti trebaju,prvo zbog toga sto ce ti se zalogaj posle izvesnog vremena povecati pa ces hteti jos ks-a pa neces morati ponovo traziti dizne,a drugo mozes 100% biti siguran da nemash siromashnu smeshu i nikakvih opasnosti za moder koja smesha moze da prouzrokuje

            duxducis ne vrede mi te dizne nista...male su mi treba mi minimum 450cc na 3 bar-a,ili neke koje mogu da daju bar 80ps po injectoru


            Gogi
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • kutija
              CBC Veteran
              • 30.11.2005
              • 100
              • Split,Hrvatska

              #51
              Originally posted by brick
              ma nema sanse da su stavili pumpu sa toliko velikim protok na standardni volvo i jos NA

              ja navodim cinjenice a ne spekulisem o sansama.
              prosto, Volvo je tako radio (citati ni na cemu se nije stedelo pa eto sada vidim i da je odabrana pumpa nestedljivog tipa).

              uvek sam se pitao kako to da standard Volvo moze bez ikakve intervencije na ubrizgavanju da otrpi podizanje snage, a i zasto je redovni problem pregrevanje releja za pumpu benzina.

              sada kada sam video dijagram potrosnje struje u Amperima jasna mi je ta povezanost.

              dakle, da ponovim pumpa 044 je standard na atmo motorima, a za turbo je stavljena 045 pumpa.

              sistem se sastoji od 2 pumpe vezane na red, ova 044 se nalazi montirana na nosacu ispod poda vozila (ispod vozacevog sedista) i jednu takvu sam detaljno rasklapao. dakle, jeste ta 044 pumpa ugradjivana u siroki spektar Volvo modela/ motora.

              ja samo pitam koje su lose strane toga po vlasnika auta, osim toga da je auto kao novi bio povelike cene (bar u Evropi) i da fabrika nije stedela.

              zanima me tehnicki aspekt mana i/ili prednosti takve pumpe.

              upravo sami pogledao u Volvo katalog delova gde sam nasao tu 044 pumpu u Nemackoj po 179 eura sve zajedno sa PDV (dilerska cena).

              nemam nameru da se mesam u vase nabavke, samo sam pomenuo da kome treba da 044 pumpa moze da je potrazi i kao polovnu/otpad odnosno da je skine sa nekog Volvoa kao alternativu, ako nadje ispravnu.
              Ajde molim te poslaji neki sluzbeni dokument gdje stoji da je 044 ugradivana na volvo-e serije 300/700/900...
              I na koje modele tocno...

              Evo na Boschovoj stranici nema te pumpe za ta Volva...

              http://ecat-online.bosch.de/toc/en/uV9- ... vaDisabled

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #52
                E ljudi jel ima neko da pokloni da neki injektor koji ne valja??? Ako moze neki koji pri kraju ali jos malo radi. HOcu nesto da testiram pa da ne uzimam nov,da nebi zeznuo.

                Sorry za mali off!!!
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • FiatGroup
                  CBC Senator
                  • 11.06.2005
                  • 228
                  • Rijeka

                  #53
                  sigurno bi burgijao )))
                  *************************************
                  The best is the enemy of the good
                  The proof of the pudding is in the eating
                  *************************************

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #54
                    a garant
                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      I na koje modele tocno

                      nakon dvostruke provere, sa zaljenjem i izvinjenjem konstatujem da je Volvo pumpa 044 bosova 068 pumpa.

                      zao mi je da otpada Volvo kao pogodan (jeftin) izvor.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        #56
                        brick
                        svaka cast, velik je onaj koji prizna gresku.

                        Comment

                        • Hic
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2006
                          • 185
                          • Zagreb. Croatia

                          #57
                          Originally posted by FiatGroup
                          Edit mod 009: Uklonjen deo clanka nebitan za diskusiju!

                          Ne znam zasto pricamo o 8 bar pa nisu to k-jetronici...
                          Radni sistem nekog efija je oko 3 bar.. max 4... znamo da injektori nakon toga sviraju..
                          Neznam zasto ?!

                          200l na 3 bar je sasvim uredna vrijednost...
                          to je zato jer nikad nisi radio jaci auto od 150ks pa ne znas sto se dogadja u takvim autima.

                          I ova glupost sa 3 ili 4 bara, nemoj da te tko ozbiljan cuje. Da imas pojma, nastavio bi diskusiju u dobrom smjeru, tlakovima, ekonomicnosti, sprayu itd itd.

                          Ovako zagadjujes topic svojim takozvanim znanjem. Da znas objasnio bi.

                          Just my 0.02$$

                          Comment

                          • FiatGroup
                            CBC Senator
                            • 11.06.2005
                            • 228
                            • Rijeka

                            #58
                            Probaj sam provjeriti propusnost injektora nakon 4,5 bar...
                            koristi menzuru...


                            Izbavitelju
                            *************************************
                            The best is the enemy of the good
                            The proof of the pudding is in the eating
                            *************************************

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              M3...5 bara radni pritisak
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • BMW 325i
                                CBC Senator XXL
                                • 25.06.2005
                                • 338
                                • Novi Sad

                                #60
                                kod mene je 3bar-a...imam shtelujuci BDR sa manometrom tako da...moze uvek da se poveca
                                Doris je vozila mini moris.

                                Comment

                                Working...
                                X