Malo mi napukao blok motora (fabricka greska), pukotina nije velika ali malo po malo pusta antifriz kroz nju. Ne previse, ali pusta. Ima li kakve sanse da se to okrpi tecnim metalom, nekim epoksijem, ili mora da se vari (alu blok je u pitanju)?
Pukao blok
Collapse
X
-
Re: Pukao blok
Iz mog iskustva, tečni metal to dobro drži jer nema nekog velikog pritiska. Treba samo dobro očistiti površinu po mogućnosti obrusiti.Originally posted by 206Malo mi napukao blok motora (fabricka greska), pukotina nije velika ali malo po malo pusta antifriz kroz nju. Ne previse, ali pusta. Ima li kakve sanse da se to okrpi tecnim metalom, nekim epoksijem, ili mora da se vari (alu blok je u pitanju)?
-
-
Hmmm.. nesiguran kako ce i varenje da zaustavi rad aluminijuma na termickim promenama
Mozda , sve zavisi na kakvom je mestu pukotina. Obrati paznju na uvijanje bloka prilikom opterecenja
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa vidi, pokusao sam to, doduse dosta davno, da zakrpim nekom navodno termootpornom smolom, medjutim nije bila bas extra kvalitetna pa je ispucala i opet procurilo. Pukotina je zaista kao vlas kose, i ispusti, recimo litar antifriza za mesec dana (kad zaboravim da sipam), ali nekim vecih problema nemam pa me interesuje kako to da saniram, ili da jednostavno dolivam antifriz i ne cackam mecku? Doduse, jeste da brljavo izgleda i vlazi nosace motora (koje antifriz lagano nagriza) tako da bih radije zavario to (jer ionako cupam blok napolje), ali ako je neka extra komplikacija radije ne bih dirao ako nece da napravi neku stetu?
Inace pukotina je na zadnjem delu motora, oko 5cm dugacka, vertikalna, otprilike u nivou gde su i klipnjace
Comment
-
-
Mislim da necu imati, jer jedini nacin je kroz vodeni kanal (jer je pukotina samo spoljasnja, ;posto curi samo antifriz, u suprotnom bi curelo i ulje ili bih imao i antifriza u ulju?), a oni opet nisu toliko siroki da bih unutra mogao bilo sta da zavucem i zavarim iznutra.
Comment
-
-
Ha
.. smejem se ne zbog toga sto si rekao da je uljana pumpa (i transmisija bregaste) pri 4 cilindru. Nisi pogresio, staria dobra Francuska skola, broje cilindre po svome, dok svi drugi imaju uznake C1 na toj strani 


OK.. mislim da prolazis sa varenjem , deluje da nije na tacki najveceg uvijanja vec da je pukotinu izazvalo nejednako hladjenje odlivka. Cesto se u produkciji sa ALU blokovima desava da takozvane "armirane# zone zadrze toplotu duze pa ih povuce hladna zona iznutra, odatle dolazi do pukotina na slicnim mestima.
Samo ga zavari , sigurno drzi
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Comment
-

Comment