kiler ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivan_R5
    CBC Član
    • 14.12.2006
    • 55
    • Split / Solin

    kiler ulja

    Evo da i vas tu opet priupitam - riječ je o kileru ulja (ili hladnjaku, kako god). Koliku ulogu igra njegova veličina gledano po površini, volumenu ili protoku (obliku) ? Ako je riječ o 2.0 turbo motoru sa očekivanih 250-300ks, koji bi preporučili?
  • Ivan_R5
    CBC Član
    • 14.12.2006
    • 55
    • Split / Solin

    #2
    Konkretno riječ je o kileru sa fiat/lancia 2.0 8V turba (slika je čisto za usporedbu da se vidi kiler, ne radi se o ovom autu)

    http://img246.imageshack.us/img246/3469 ... 032rv0.jpg

    A motor na koji se stavlja je 2.0 16v turbo, oće li bit "preslab" ovaj kiler ulja sa 8v?

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Mislim da ce biti ok. Ja cu zadrzati takav hladnjak za ulje i slicna snaga je u planu na istom motoru... Ali dok ne probas(mo) neces(mo) znati, pretpostavljam
      U koja kola ce ici taj motor? Je l' isto fiat/lancia 2.0 16v?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Ivan_R5
        CBC Član
        • 14.12.2006
        • 55
        • Split / Solin

        #4
        Prijatelj slaže fiat tipo 2.0 16v turbo...

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          svi motori koi dolaze sa hladnjakom za ulje imaju i termostat za ulje , termostat koi na odredjenoj tempereturi otvara i pusta ulje u hladnjak , sada ako ga nebi imao , koliko ce stalno hladjeno ulje uticati na temperaturu ulja u motoru veliko ??????
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ja podrazumevam da ce imati termostat. Svaki 2.0 turbo fiatov ima termostat, a ima i tipo 2.0 16v. Uzgred, mislim da ce biti ok i ako koristi tipov hladnjak. To je najlakse za pocetak, a posle moze da stavi veci ako bude trebalo.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              svi motori koi dolaze sa hladnjakom za ulje imaju i termostat za ulje
              ...koji imaju izmenjivac toplote (hladnjak) ulje-vazduh.

              motori koji imaju hladnjak ulja tipa ulje-voda obicno nemaju termostat posto koriste onaj postojeci termostat u sistemu vode (antifriza).

              time istovremeno postoji i dogrevanje ulja (zgodno zimi) cime se brze dostize radna temperatura motora.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X