Bela skrama iz iberlaufa....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • muamua
    CBC Veteran
    • 25.02.2006
    • 194
    • muamua

    Bela skrama iz iberlaufa....

    ...seat ibiza 1.6....95 god....???

    sta moze bit...samo da nije ono najgore...
    ...leva traka nije za sporu voznju...
  • muamua
    CBC Veteran
    • 25.02.2006
    • 194
    • muamua

    #2
    .......

    ..: prednji i zadnji desni nosac motora otisli.....inace majstor kaze da motor odlicno radi....ali kaze da je ta skrama problem ako se na minusu zaledi moze da eksplodira motor......nisam ga ja i dobro razumeo...da li je neko imao nesto slicno...
    ...leva traka nije za sporu voznju...

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #3
      Ako se zaledi, ima da izbije sipku (merac) ulja.

      Comment

      • Pole
        CBC Senator XXL
        • 05.10.2006
        • 363
        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

        #4
        skrama nije problem

        problem je ako ti je iberlauf zacepljen

        i ako ti je bela skrama na cepu od ulja(ne daj boze puj,puj,puj)
        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #5
          Majinez najcesce nastaje u uslovima povecane vlage i slabe ventilacije kartera. Na velikom podpritisku, kondezuje se voda iz vazduha i umucka se sa uljem.
          Ali voda moze da se pojavi i, puj, puj, iz bloka, e to je gadno.

          Comment

          • miura
            CBC Senator
            • 18.10.2006
            • 227
            • Lazarevac

            #6
            Nekad sam vozio Ladu Standard 1.2 (6 godina skoro bez ulaganja) i imao sam, zimi, na čepu za dolivanje ulja tu belu skramu-majonez. Motor nije trošio ulje uopšte ali je auto vožen 90% u lokalu i po gradu, dakle mislim da je lek u produvavanju na otvorenom putu... Temperatura motora je uvek bila OK.
            Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

            na forumu

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #7
              Najcesce se mayo pojavljuje kod starih motora (i dok su "stari" bili novi), stvar je u konstrukciji, niskoturazni, klasicno i jeftino koncipirani , Lade stare Bube stari fiati, opeli..

              Problem se "uocava zimi", kod nas, posto imamo vlazne zime, ne mnogo niske temperature, a i kada se "pojavi" -20, tada nema majoneza a i niko ga po kijametu ne proverava.

              Resenja su bila razna, busenje bloka ili kartera, rasterecenje potpritiska.

              Kod nekih novijih motora, postojeci "ventil" se zapusi posle duzeg koriscenja, tako da bi trebao da postane "objekat" jednog pregleda bar u par godina.

              Comment

              Working...
              X