Cao svima
Posto na forumu nisam video da ste o necemu slicnom diskutovali morao sam da otvorim novu temu.
Naime radi se o tome sto kako je krenulo hladnije vreme cesto mi se desava da motor posle skidanja sa kontakta nastavi lagano dalje da radi i pred kraj tog ciklusa (~10 sek) se zavrti tako brzo da imas utisak da je Bendiks koji promasi zub.Paljenje je nastelovano(isprobano je od 5-15 stepeni i najbolje radi na 8 kao sto je i ranije bilo),e sad neki mi kazu da je do loseg goriva mada sam probao i sa Octane Booster-om opet ista stvar,drugo nagadjanje je zbog prevelike kompresije (11.4:1) tako da dolazi do samozapaljenja smese ili garezi koja ostane u komorama ili je mozda problem karburatorom o kom sa pisao u drugoj temi.
Ispade da sam se registrovao na ovaj Forum samo da bih se izjadao ali ako ima neko neki problem moze slobodno da me pita i ja sam imao razna iskustva tako da mogu da pomognem.
Posto na forumu nisam video da ste o necemu slicnom diskutovali morao sam da otvorim novu temu.
Naime radi se o tome sto kako je krenulo hladnije vreme cesto mi se desava da motor posle skidanja sa kontakta nastavi lagano dalje da radi i pred kraj tog ciklusa (~10 sek) se zavrti tako brzo da imas utisak da je Bendiks koji promasi zub.Paljenje je nastelovano(isprobano je od 5-15 stepeni i najbolje radi na 8 kao sto je i ranije bilo),e sad neki mi kazu da je do loseg goriva mada sam probao i sa Octane Booster-om opet ista stvar,drugo nagadjanje je zbog prevelike kompresije (11.4:1) tako da dolazi do samozapaljenja smese ili garezi koja ostane u komorama ili je mozda problem karburatorom o kom sa pisao u drugoj temi.
Ispade da sam se registrovao na ovaj Forum samo da bih se izjadao ali ako ima neko neki problem moze slobodno da me pita i ja sam imao razna iskustva tako da mogu da pomognem.
Comment