Problem sa gasenjem auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pitatore
    CBC Senator
    • 11.01.2005
    • 242
    • Beograd

    Problem sa gasenjem auta

    Cao svima
    Posto na forumu nisam video da ste o necemu slicnom diskutovali morao sam da otvorim novu temu.
    Naime radi se o tome sto kako je krenulo hladnije vreme cesto mi se desava da motor posle skidanja sa kontakta nastavi lagano dalje da radi i pred kraj tog ciklusa (~10 sek) se zavrti tako brzo da imas utisak da je Bendiks koji promasi zub.Paljenje je nastelovano(isprobano je od 5-15 stepeni i najbolje radi na 8 kao sto je i ranije bilo),e sad neki mi kazu da je do loseg goriva mada sam probao i sa Octane Booster-om opet ista stvar,drugo nagadjanje je zbog prevelike kompresije (11.4:1) tako da dolazi do samozapaljenja smese ili garezi koja ostane u komorama ili je mozda problem karburatorom o kom sa pisao u drugoj temi.
    Ispade da sam se registrovao na ovaj Forum samo da bih se izjadao ali ako ima neko neki problem moze slobodno da me pita i ja sam imao razna iskustva tako da mogu da pomognem.
    Pleh Hirurgija
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    #2
    A koje je auto u pitanju,koji motor?
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

    Comment

    • pitatore
      CBC Senator
      • 11.01.2005
      • 242
      • Beograd

      #3
      A da sorry,Yugo 1.3 blok Uno turbo;glava Tipo 1.4 podbrijana;bregasta Fiat radjena u Pitatore-u;karb Weber 34/34 (vec pomenuti u temi stelovanja smese).
      Pleh Hirurgija

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        hm, kompresija 11,4 i nisko kompresioni blok od Una turbo se slazu uopste?
        i ta glava od Tipa 1.4, to su sve standardni delovi proracunati na oko 9:1 kompresiju ako se ne varam.

        sa kompresijom 10,5:1 nuzna je upotreba benzina od bar 98 oktana. sa 11,4 bi se zahtevao jos visi OB inace motor krece da radi kao dizel, sto se upravo i dogadja izgleda....

        da li je ikada taj hibridni motor radio kako treba, bez ikakvog problema ?

        kako je reseno hladjenje vazduha koji se u****va ?

        nije mi bas jasno je li to pokusaj proizvodnje novog motora pa to ne radi ili je sve bilo reseno i radilo pa se pokvarilo ?

        jesu li izvrsena dinamicka merenja EGT, krive paljenja, odabrane i kalibrisane pravilne dizne karburatora, venturi umeren prema glavi, tajming ventila i uopste razvoda ispitan i prilagodjen motoru,...
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Re: Problem sa gasenjem auta

          Originally posted by pitatore
          ,e sad neki mi kazu da je do loseg goriva mada sam probao i sa Octane Booster-om opet ista stvar,drugo nagadjanje je zbog prevelike kompresije (11.4:1) tako da dolazi do samozapaljenja smese ili garezi koja ostane u komorama ili je mozda problem karburatorom o kom sa pisao u drugoj temi.
          .
          Pazi do goriva nije i do karburatora jer ti kad ugasis auto prekidas struju pa on moze i da sipa gorivo al nema cime da upali (nema varnicu). Postoji problem jedino ako ti je kompresija toliko jaka mada nije toliko ubitacna, ali kako si izmerio kompresiju jer si iskubicirao glavu, mozda ti je kompresija i veca, dal ti se greje motor.
          To je uglavnom problem oko paljenja al ti kazes da ti je paljenje dobro.
          A mozda ti je ulozak kontakt brave u pitanju, ja sam jednom imao taj problem ugasim ga al nije mi jasno kako on kasni sa iskljucivanjem kontakta, zamenio sam je i bilo je ok. pojma nemam sta se tu izdesavalo
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Black Knight
            CBC Senator XXL
            • 13.10.2004
            • 2020
            • Novi Beograd, kicblo

            #6
            he he...a mozda je multi-timer?
            Injection is good,but I'd rather be blown!

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Originally posted by RankoK
              he he...a mozda je multi-timer?
              Ko zna a mozda su i genstrcnice ili pak cincilatorske obuglajznice
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #8
                ...pa sta ja znam...mozda je covek ugradio...ja sam imao problema sa njim...ko zna...!!!
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Nebrini za razlog registracije na forum, malo sam samo umoran da bi sklopio kockice, ustvari jasno mi je sve sta si radio sa motorom nego nemam snage da kuckam sad

                  Vraticu se na temu

                  Dobrodosao!!!
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • pitatore
                    CBC Senator
                    • 11.01.2005
                    • 242
                    • Beograd

                    #10
                    Covek koji mi je sklopao ovo je 20-i motor po redu a ja sam sa ovim presao 20000 km i nikad nista mi se nije desavalo.
                    Hladjenje vazduha nema postoji std kuciste filtera sa crevom koje ide do maske.
                    Dizne su std za Weber 34/34;difuzori 24/26 (Regata 100s ili Lancia delta 1.6).
                    Stepen je izmeren kubiciranjem glave (radjena kod Cubija u NS-u).
                    Temperatura motora je idealna, jer kako mi je covek rekao da taj blok ima svoje neko "samohladjenje" tako da celo klipa nemoze da se pregreje,i nikad se motor nije pregrejao.
                    Sto se kontakt brave tice ispitao sam je tako sto sam u toku rada motora izvukao dzek uloska kontakt bravei motor se ugasio sto znaci da je ok a i sad kad skinem sa kontakta i on nastavi dalje da lagano vrti i vratim kljuc nazad on iste sekunde nastavi da radi kao da nista nije bilo.
                    Mozda treba da probam da sipam Metanol u gorivo
                    Pleh Hirurgija

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      ja sam sa ovim presao 20000 km i nikad nista mi se nije desavalo
                      dobro, sad znamo da je to radilo bez tog problema pa se nesto pokvarilo/razdesilo i sada ne radi.

                      kako stoje stvari sa svecicama ? menjane, stare/nove, isti tip ?

                      kada su svecice uzarene iznad odredjene temperature ponekad je to dovoljno energije da zapali smesu i bez varnice.

                      jer se isti problem dogadja i na hladnom i na vrucem motoru ?

                      ovo su pitanja radi lakseg usmeravanja na stranu gde bi mogao biti potencijalni problem. sto vise preciznijih opisa veca sansa da se tacno razume ceo proces i tajming kada nastaje problem.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • pitatore
                        CBC Senator
                        • 11.01.2005
                        • 242
                        • Beograd

                        #12
                        Svecice su nove NGK ,leti vozim BP7ES a zimi BP6ES i sa jednim i sa drugim se isto desava,inace stekao sam utisak samo kad je topao motor i pri nekoj laganoj voznji (3000-4000 o/min) se to pojavljuje.
                        Pleh Hirurgija

                        Comment

                        • KdF
                          CBC Senator
                          • 06.12.2004
                          • 242
                          • Beograd

                          #13
                          "Dizelisanje" moze da se resi na primer benzinom sa vecim oktanskim brojem, hladnijim svecicama, kasnijim paljenjem, elektroventilom u karburatoru koji prekida dovod goriva pri iskljucenju paljenja...
                          Da li motor detonira pri manjoj turazi i vecem opterecenju? Ove dve pojave obicno idu zajedno.

                          Comment

                          • pitatore
                            CBC Senator
                            • 11.01.2005
                            • 242
                            • Beograd

                            #14
                            Auto se kao na leru (1100 o/min !) tako i na visim obrtajima normalno ponasa (bez detonacija).
                            Pleh Hirurgija

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Auto se kao na leru (1100 o/min !)
                              hm, ovo mi deluje jako visoko podeseno. zar ne bi trebalo da bude nizi, na oko 730-770 obrtaja, max 800 ?

                              deluje mi da motor radi sa pojacanom smesom uz visak goriva, vise nego sto je potrebno za ler.

                              ok, svecice su otpale kao verovatni razlog. sta mislis o ovom gore.
                              je li ti taj karburator sa elektricnim lerom (ventilom koji zatvara kanal za dotok ler smese?)

                              taj majstor sto je sklopio moto jel ti napravio tehnicku dokumentaciju o motoru i proceduru podesavanja/ testiranja ?

                              mislim, da li se zna kako treba da radi motor u smislu izmerenih vrednosti CO, NoX, staticko pretpaljenje, EGT, potpritisak na leru i slicno.

                              dda li si nesto skoro menjao na/oko motora sto bi moglo uticati, probaj da se prisetis.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X