Auto mi trosi ulje, motor dobro vuce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milannik
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2004
    • 1455
    • Niš

    Auto mi trosi ulje, motor dobro vuce

    Zadnjih 20 000 kilometara na vecim obrtajima auto mi baca jake, teske ili kakve vec crne dimove, nislije su videle pre koju nedelju...
    Ulja trosi, ume da potrosi i vise litar na 1000 kilometara, za zadnjih 10 000 je potrosio mozda 15, 16 litara. Ulje je sipano Mobil, a dosipam mu optimu 15w40, jednom prilikom sam mu sipao i EKO isto je trosio, jednom prilikom su mi dosipali i skoro pola litra ulja za menjace i kardane, potrosio i njega.
    Auto isto radi, dobro vuce, ne pravi nikakve probleme. Doslo mi je vreme za zamenu ulja, sta da radim, da menjam ulje nema smisla, posto ionako dosipujem stalno. Da promenim samo filtere?
    Sta vi mislite?
  • miura
    CBC Senator
    • 18.10.2006
    • 227
    • Lazarevac

    #2
    Re: Auto mi trosi ulje, motor dobro vuce

    Originally posted by milannik
    Ulja trosi, ume da potrosi i vise litar na 1000 kilometara, za zadnjih 10 000 je potrosio mozda 15, 16 litara. Ulje je sipano Mobil, a dosipam mu optimu 15w40, jednom prilikom sam mu sipao i EKO isto je trosio, jednom prilikom su mi dosipali i skoro pola litra ulja za menjace i kardane, potrosio i njega.
    A da mu poturiš malo tovatne masti ?


    btw Pa tebi nafta i ne treba...

    Ozbiljno: Nema nekog smisla menjati kad ga izduvava tako brzo, mada nije loše da se mu?enik malo obraduje... Filter menjaj obavezno ali pripazi šta kupuješ.
    Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

    na forumu

    Comment

    • milannik
      CBC Senator XXL
      • 23.12.2004
      • 1455
      • Niš

      #3
      Ma, vozim auto koji nije euro 4 al ko da jeste, trosi ulje netrosi naftu, svega 6-7 litara. Neznam da mu sipam neki aditiv, ili nesto?

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #4
        Uh strasno, vise trosi ulje nego naftu

        Mislim da ne mozes nista zeznuti ako sipas aditiv ali nije ti to neko resenje, mozda ce malo smanjiti potrsonju ulja ali nista vise od toga.

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #5
          motor ti je odsluzio svoje. sta god da mu uradis neces pogresiti jer zapravo to sad i nema vise nekog efekta. ja kad sam bio u tvojoj situaciji ja sam samo dolivao kupis neko najjeftinije ulje i sipas. i tako mozes da vozis auto do sledece zime a na zimu neces bas moci lako da ga upalis...


          ako nastavis da mu redovno menjas ulje i filtere mozda ces moci da predjes dodatnih 10-20k km.


          inace jedino efikasno resenje da uradis generalnu....
          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Za starog i neatraktivnog (NHF) japanca generalna se uopste ne isplati...koliko vredi takav auto sa super motorom-verovatno manje nego sto kosta kasvetna generalna. Nego, moj predlog je da teras to tako, dosipas ulje i usput prodajes auto, mozda se neki ---- i upeca

            P.S. Nislije su na skupu videle golfa II dizela koji je vozio NenadR, e pa taj golf je prodat za 2600 (i slovima, dve hiljade sesto evra), a trosio je....sad se spremite....1l na 30 km....krstili smo se i levom i desnom rukom, da nisam prisustvovao sipanju i merenju nivoa ulja, ne bih verovao, jer nemoguce je da uopse ide, a ide, mada jadno.....NenadR mu je za nekih 300-400-500? km koliko ga je vozio dosipao moju celokupnu zalihu starog (promenjenog) ulja (godinama sam menjam ulje i skladistim ga u nedostatku prostora za bacanje - sad vise nemam tih problema, ostalo mi je 4l od zadnje promene ulja )
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • BRABUS
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2004
              • 2399
              • London

              #7
              [
              P.S. Nislije su na skupu videle golfa II dizela koji je vozio NenadR, e pa taj golf je prodat za 2600 (i slovima, dve hiljade sesto evra)




              Daj ne zayebavaj......jos ne mogu da verujem. Gospode Boze, samo da mi je da znam ko je taj ko je platio tolike pare za onaj auto ????[/img]

              Comment

              • miura
                CBC Senator
                • 18.10.2006
                • 227
                • Lazarevac

                #8
                Originally posted by milannik
                Ma, vozim auto koji nije euro 4 al ko da jeste, trosi ulje netrosi naftu, svega 6-7 litara. Neznam da mu sipam neki aditiv, ili nesto?
                Neko je ovde hvalio Liqui-Moly CERA TEC za poboljšanje stanja motora (kompresija itd...). Nisam probao, moj ne duva (što bi kad je tek na 400 000 km ) ali zato ispusta na semering radilice i ?ep kartera , oko 0.3l na 1000km. To ?emo uskoro da napakujemo.
                Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                na forumu

                Comment

                • cozmo
                  CBC Član
                  • 08.11.2004
                  • 67
                  • Zemun

                  #9
                  Odgovaram kasno... ali mozda pomogne.

                  Gumice ventila ili mazajuce karike. U 99% slucajeva, gumice ventila.

                  Jeftina i brza zamena.

                  Ako su u pitanju mazajuce karike, oko 300e je da se motor sredi, koji god stari japanac u pitanju... dakle garnitura dihtunga komplet, karike, lezajevi i obrada glave. Tako - isplati se itekako. Nije uopste toliko skupo niti je ikakav problem to uraditi (kod OK majstora). Ne treba dirati ventile (osim slajfovanja i da se ociste), klipove, hilzne i ostalo. Samo ovo sto sam napisao.

                  Ali, uglavnom ako ti puno dimi, pogotovo ujutru kad ga upalis i pri naglom dodavanju gasa, eliminisi motor, to su gumice. Zameni i vozi.

                  Iz iskustva mog majstora (odlican je): male Corolle zbog gumica trose i litru ulja na 400-500km bez problema. Posle zamene gumica, potrosnja ulja je max oko 1 lit na 10.000km.

                  Ako ti je cist filter za vazduh, dakle nema masti niti prljavstine i ako skines svecicu i vidis da ima naslaga na njoj, definitivno gumice ventila.

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    da skine svecicu?pa dizeli koliko ja znam nemaju svecice,osim ako mazda opet nesto nije eksperimentisala ....
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • JAPANX
                      CBC Senator XXL
                      • 10.08.2006
                      • 2159
                      • Beograd

                      #11
                      h svecica

                      ova je dobra ali salu na stranu vredi savet... gumice 150din/kom + dihtung dekla 600 dinara.. menjaj bez otvaranja motora i to je to...

                      Comment

                      • cozmo
                        CBC Član
                        • 08.11.2004
                        • 67
                        • Zemun

                        #12
                        Nisam obratio paznju koji je auto u pitanju tacno (obicno ne citam potpise korisnika), pretpostavio sam da je benzinac (99% starih japanaca su benzinci), a osim u potpisu, nigde nije napisano da je dizel u pitanju.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          kod dizela, tih starih klasi?nih, niti gumice ventila ne igraju ulogu pošto nema stalnog potpritiska.
                          dizeli ne troše ulje preko glave motora, klip-karike-cilindar je obi?no smer delovanja problema.

                          za benzince važi opisano za gumice.
                          za Toyote je poznato da imaju fabri?ku bolest sa gumicama ventila, jednu od retkih koju uopšte ima Toyota, ali to sa gumicama nije opšte pravilo za sve marke i modele.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • cozmo
                            CBC Član
                            • 08.11.2004
                            • 67
                            • Zemun

                            #14
                            Zato ja i napisah za gumice, mislio sam da je benzinac... nisam vido potpis.

                            Toyota je cak i izdala "service bulletin" u slucaju potrosnje ulja vece od 1l na 1000km, da su u pitanju gumice.

                            Dizel je druga prica...

                            Comment

                            • milannik
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2004
                              • 1455
                              • Niš

                              #15
                              Novosti, promenio ulje, sipao optimu 20w60, sipao i neki aditiv, popravilo se staje, vuce malo bolje (mada ni pre nije lose vukao), zadnjih 100-tinak kilometra pre zamene ulja poceo da baca bele dimove i na manjem gasu, sad se to smanjilo. Sve u svemu i dalje gura...

                              Comment

                              Working...
                              X