Nece hladan???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #16
    1: Nok senzor (kad dodje do samo detonacija, vraca paljenje)
    2: Senzor temperature vode
    3: ne vidim najbolje...


    slikaj molo prema pozarnom zidu...


    p.s. koliko ja znam nemas ti nikakava bimetal, nije to karb, trebalo bi da imas akulator ili ti step motor koji odredjuje ler... i on je verovatno prljav, los kontakt ima ili ... da li je 154c3.046 ili 834b.146 ??
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • Zoran_KS
      CBC Član
      • 22.04.2007
      • 44
      • Krusevac

      #17
      Imam bimetal,znam valjda sta sam rasturao,a sto se tice motora 834B146
      Fiat Croma 2.0

      Comment

      • Lord_o21
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2006
        • 494
        • Novi Sad

        #18
        taj motor, fabricki ima akulator, to ti je ono na slici broj3...
        mozda ne mislimo na isti deo? ja ne znam da se bimetal igde stavljao, sem na karburatore aka automatski sauh....
        ...technology is the only Replacement for Displacement.

        Comment

        • Zoran_KS
          CBC Član
          • 22.04.2007
          • 44
          • Krusevac

          #19
          Originally posted by Lord_o21
          taj motor, fabricki ima akulator, to ti je ono na slici broj3...
          mozda ne mislimo na isti deo? ja ne znam da se bimetal igde stavljao, sem na karburatore aka automatski sauh....
          Ja sam pre ove croma imao dva kadeta gsi-a.Jedan je bio 1.8,sistem ubrizgavanja L-jetronic,adrugi je bio 2.0 sistem ubrizgavanja motronic.Na 1.8 motoru je postojao uredjaj za dodatni vazduh koji je regulisao rad hladnog motora.A 2.0 motor je imao taj step motor.
          S obzirom da je i ovo Bosch L-jetronic mislim da je ipak u pitanju bimetal.
          Iako moj drug ima cromu 2.0i,1990 god,njegova ima step motor,ali nema potenciometar vazduha.
          Cuo sam da se razlikuju Bosch i Magneti Mareli sistemi na cromama.
          Fiat Croma 2.0

          Comment

          • Lord_o21
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2006
            • 494
            • Novi Sad

            #20
            meni svejedno... kontao sam da ne znas, pa da pitas...
            ...technology is the only Replacement for Displacement.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              bimetal je ?isto mehani?ka sprava, i obi?no radi na (zagrejanu) vodu.
              i ne pamtim da sam ?uo da neki motor koji ima elektro ubirzgavanje koristi bimetal. Bosch u bilo kojoj varijanti Jetronica nema bimetal tako da ili ne pri?amo o istim stvarima ili ti pogrešno nazivaš odredjene sklopove /delove sistema elektronskog ubrizgavanja.

              na tvom mestu, na hladnom motoru, ja bih povezao manometar da se izmeri vakuum odnosno stanje protoka vazduha.
              kada dobiješ taj podatak u vidu broja može dalje da se kre?e kroz proces dijagnostike.
              ovako, može svašta da bude a nemamo ništa (još) izmereno da uporedimo sa normalnim i o?ekivanim vrednostima.

              i gas i benzin zavise od protoka vazduha, kako ne radi dobro na gas (venturi pretpostavljam) gotovo je sigurno da je problem do vazduha.
              imaš ga premalo ili previše u odnosu na potrebnu optimalnu koli?inu.

              dakle, ipak IAC je visoko na listi bilo on sam, bilo elektri?ni signal koji dobija nema pravilne vrednosti.

              ako si ga ?istio, za po?etak resetuj ECU pa prati dalje ponašanje.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Zoran_KS
                CBC Član
                • 22.04.2007
                • 44
                • Krusevac

                #22
                Ja sam 100% siguran da nemam IAC ventil vec uredjaj za dodatni vazduh.
                Fiat Croma 2.0

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23


                  iskreno da ti kazem ima gomila slika iz autodate koje bi ja mogao ovde da kacim ali mi je mlao smooor.

                  imas sve za taj motor u njoj.

                  ima neki senzor za cold start,pa injektor samo za kold start,pa se ler steluje na neki sraf gde se spaja rebrasto crevo sa kucistem za vazduh... bal bla...ako znas gde se pojacava ler gas pojacaj malo i vozi...tkoa bih ja uradio.



                  6. cold start injektor
                  8. volume air flow (VAF) sensor
                  9. thermo time switch
                  10. engine coolant temperature sensor
                  11.engine speed signal distributor
                  12. throtle position tp switch
                  13. auxilary air valve or rotary idle adjuster
                  14. idle speed adjustment screw
                  15. mixture adjusment screw.




                  ako te interesuje za pojedini senzor koliki otpor treba da ima "na hladno" pitaj...ali bilo bi dobro da nabavis autodatu .. jer imas u njoj i "troubleshoter" za ovaj motor.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Zoran_KS
                    CBC Član
                    • 22.04.2007
                    • 44
                    • Krusevac

                    #24
                    Danas sam probao da ga upalim hladnog,ali sam skinuo konektor sa uredjaja za dodatni vazduh,on je upalio normalno poradio 15-tak sekundi i ugasio se.Ja skinem crevo sa jedne strane i vidim da je put prolazan tj.bimetal se nije zagrejao( a i gde ce za 15 sekundi rada) i zatvorio dotok dodatnog vazduha.E sad sobzirom da se isto desava i na benzinu i plinu,znaci da odpisem potenciometar vazduha,dizne,pritisak benzina i sl. stvari koje ne rade kada motor radi na plinu,sta ostaje?
                    Jedino neki fals vazduh!Ali ja sam sva creva proverio i neispravna zamenio(mislim prvenstveno na glavno usisno crevo koje je bilo icepano).

                    PSvo je uredjaj za dodatni vazduh(ali ocigledno nije do njega)

                    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
                    Fiat Croma 2.0

                    Comment

                    • Zoran_KS
                      CBC Član
                      • 22.04.2007
                      • 44
                      • Krusevac

                      #25
                      Da li nenastelovani ventili ili garez na ventilima mogu biti uzrok ovakvog rada motora dok se ne zagreje?
                      Ovo pitam zato sto sam pre par dana menjao zupcasi kajs i primetim da "strucnjak" koji ga je menjao pre mene nije doveo u fazu bregaste sa radilicom(on je podesavao reper radilice na predpaljenje umesto GMT).
                      Rezultat toga je da su bregaste bezale za 1-2 zuba.
                      E sad,problem je sto je to tako vozeno nekih 30000 km.Da li su samo naslage na sedistima ventila ili su pregoreli ventili?
                      Sta mislite?
                      Fiat Croma 2.0

                      Comment

                      • Lord_o21
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2006
                        • 494
                        • Novi Sad

                        #26
                        imamo slucaj gde je iduvna bila pomerena za 2 zuba, pa je spalio 2 klipa...
                        nisam siguran za garez, ali da bi eliminisao to liquid moly uspes, pa vidis, ako nije (a ja mislim, da na nesrecu, to nece biti), onda moguce da su nagoreli sicevi... probaj da izmeris kompresiju??
                        ...technology is the only Replacement for Displacement.

                        Comment

                        • Zoran_KS
                          CBC Član
                          • 22.04.2007
                          • 44
                          • Krusevac

                          #27
                          Izduvna bregasta je bezala za nepun zub a usisna za malo vise
                          Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                          Skinuo sam glavu,klipovi izgledaju dobro,cak nema nesto mnogo ni garezi na njima.Ventili isto ne deluju lose.Odnecu danas da mi poravnaju glavu,obrade sedista ventila,zamene gumice pa cemo videti.
                          Sve cu ocistiti pa kad sklopim videcemo.
                          Fiat Croma 2.0

                          Comment

                          • Zoran_KS
                            CBC Član
                            • 22.04.2007
                            • 44
                            • Krusevac

                            #28
                            Jos uvek nisam odneo glavu na obradu pa me interesuje sledece:
                            Od 8 ventila 6 ne zaptivaju dobro(kada sa kompresorom duvam u usisne i izduvne kanale sa benzinom ono prolazi ventile i ide u prostor za sagorevanje,znaci ne zaptivaju)
                            Da li je to bio moj problem sto se tice pregrevanja i rada hladnog motora???
                            Znam da onda nema kompresiju i da slabo vuce ali interesuje me hladan rad(da iskljucimo sad mozda nenastelovane ventile)
                            Fiat Croma 2.0

                            Comment

                            • Lord_o21
                              CBC Senator XXL
                              • 29.04.2006
                              • 494
                              • Novi Sad

                              #29
                              moze biti, ali nisi spominjao pregrevanje, to je bitna stavka... da nije imao malo goriva??
                              ...technology is the only Replacement for Displacement.

                              Comment

                              • Zoran_KS
                                CBC Član
                                • 22.04.2007
                                • 44
                                • Krusevac

                                #30
                                Ovo se desava
                                Fiat Croma 2.0

                                Comment

                                Working...
                                X