Merenje kompresije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #16
    cisto sumnjam da moze da napravi 2bar-a razlike... ito kad se ugreje, na manje...
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Moracu vrlo da se NE slozim sa tobom povodom ovoga jer, ako nista drugo to const u jednacini nije konstantno u cilindru u toku merenja
      i u pravu si, samo to otvara dosta široku temu šta se zaista dogadja unutar našeg SUS motora.
      hteo sam da pojednostavim vezu pritiska i temperature radi prepoznavanja porekla razlike hladni i topli motor (nisam ni oznaku koja je konstanta zato upotrebio), iz najboljih namera.

      i sama zamremina je pomenljiva, itd itd...

      sorry za mogu?u zabunu.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Ivan_R5
        CBC Član
        • 14.12.2006
        • 55
        • Split / Solin

        #18
        Da li netko zna kolika bi trebala bit vrijednost kompresije na 2.0 16v turbo lancia/fiat motoru (da ne otvaran novi topic)? Hvala.

        Comment

        • cozmo
          CBC Član
          • 08.11.2004
          • 67
          • Zemun

          #19
          Kod moje Corolle se meri na toplo... recimo (na radnoj temperaturi).

          Ako auto nece upali (ili se muci) kad je zagrejan, zna se koliko je sati. Barem kod Corolle je tako.

          Najbolji je, takodje i leak-down test, merenje kompresije na hladno, a zatim se spricom usprica malo ulja u cilindar pa se meri ponovo. Ako poraste kompresija - baj baj motoru, u najboljem slucaju karikama...

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Samo sto Corola treba mnooogo da predje do tog bye-bye.

            Tako se to i radi kad vec dodje do toga da se kompresija uopste i mora meriti.

            Comment

            Working...
            X