i sa koje strane se o?ekuje taj talog, sa ulazne gde idu gasovi iz izduvne grane (topliji) ili na izlazu na mestu gde gasovi ulaze u usis (hladniji) ?
Za tvrde naslage potrebne su druge metode
Druga metoda koristi kemikalije, ventil se skine i kanali se natope kemikalijom.
Trece je busenje pomocu sajle na koju se zavari nekakav noz, sjekac.
Naravno, moze se koristiti kombinacija svih metoda.
ali imam opet pitanje, kolikom silom treba delovati na membranu da se otvori klapna. ja nisam uspeo rukom da je pomerim, ili je jaka opruga ili je zape?ena klapna u sedištu.
vakuumom nisam probao, nisam imao pri ruci ?ime da ga stvorim.
Protocnost egr sistema vazan je faktor ne samo s ekoloske strane. Zavisno od motora do motora, egr sistem kontrolira detonacije. S agresivnim protokom ispusnih plinova moguce je pomicati predpaljenje daleko vise. Ford je imao taku strategiju. Do problema je dolazilo kad je izostao tok ispusnog plina pri aktivaciji predpaljenja rezultirajuci u zvonjavi iz motora. Kasnije je dodan drugi mjerni sistem koji nadgleda pritisak u ispusnoj grani i time nadgleda aktivnost egr ventila.
Ako je egr ventil ugradjen onda je dio jednadzbe zvane kontrola motora
i treba ga zadrzati. Kad se ventil otvori, na primjer, podritisak usisne grane se mijenja i MAP sensor registrira tu pronjenu kao povecanje opterecenja. Uvijek postoji "neka tajna veza".
Comment