Dihtung glave i dizne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #16
    pada , jos e na balkanu auta popravljaju na uvce , samo ti to nastelaj sa alatom kako treba i videces , nece tresti unutar kabine ,nece pusiti i nece se cuti ostro kliktanje motora , ja sam svoju pumpu nekidan razvalio i zamenio sve silove i vratio pumpu od oka , razlika neverovatna , dimi ko sasav, cekica i jedva vuce, SADA MORAM NABAVITI ALAT DA GA USTELAM , INACE PRE JE RADIO KO SAT I NIJE DIMIONIMALO
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #17
      ...moze i bez alata,ali ih moras uraditi puuuunooo...

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #18
        Pronasao sam dobrog majstora za dizele, za 2-3 dana idem da mi nasteluje paljenje, pa ako i tada bude dimio videcu sta dalje...
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #19
          drugar s obzirom na kilometrazu, mislim ipak da to nece rijesiti samo paljenje.....
          kod tebe je stari tip pumpe i one su se pokazale kao lose, tako da su i zamijenjene pumpama sa vecim brojem obrtaja

          Inace osvjezenje motora mozes uraditi i sam, sve sto ti treba je kanal i nesto alata....

          orjentirno cijene su ti sledece...
          karike oko 3500
          dihtung glave oko 1000 din
          obrada glave komplet sa hidrotestom je oko 60e, samo ravnanje 1400 din
          gumice ventila 350 din komplet
          leteci lezajevi oko 1000 din
          dihtung kartera oko 300
          dihtung dekle 180 din pluta, 1000 din gumeni
          ulosci dizni od 750-1600/kom
          zamjena i podesavanje dizni 350-400/kom

          znaci sve kad se sabere, nije neka cifra, a posle toga si miran bar 50 000 km

          a to sto kazu stelovanje paljenja alatom,,,,pa za to se korosti komparater, koji se ubacuje umjesto srafa izmedju izlaza cijevi visokog pritiska na pumpi i iskreno nasteluj ga na fabricki tj nuliraj pumpu i ima da ide kao mrtav konj, ako uopste upali.....
          to podesavanje je za nov motor sa novom pumpom i diznama, kompresijom od 32 bara i sl.....a to poslije 300 000 nema ni za lijeka.
          I pored toga sto ne podrzavaju "na uvce" to je jedini pouzdan nacin, mada ne moze bas na uvce, vec podesis upalis provozas i vidis.
          ja sam optimum nasao na 93 (7 stotih u predpaljenju) i tada motor "cepi gume"

          jos jedan tip,,,,ako ti je narisana stublina, onda uzmes stari klip ismirglas sa njim dio cilindra koji je do glave tj onaj oko 1 cm od vrha koji karike ne skidaju, vodeci racuna da ne ostetis stublinu i ubacis karike od prve specijale koje prebrusi tako da se uklope kako treba,,,,,poslije toga tuce kompresiju preko 30 sigurno......

          Golf se radi pomocu stapa i kanapa,,,,moj gazi 400 000 i i dalje ide ko zmaj, a s obzirom na nacin voznje, ja mu skidam kapu kako izdrzava

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #20
            Bio kod majstora, pumpu nije hteo da pipne, kaze da te ok, proverio mi grejace i jedan nije radio, otuda dim kad upalim... E sada, kaze majstor da jedan izduvni ventil pravi probleme, ne zatvara ili ne otvara kako treba, sledeci vikend idem ponovo kod njega da skine poklopac ventila i da ih pregleda, ako samo treba stelovanje bice super, verovatno mora i obrada, videcemo... A to je zakljucio po dimu, stavljao je papir na auspuh i kaze treba stalno da duva a ne na preskokce kao moj... Pozdrav svima, Dandy thanks za post
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            Working...
            X