Visko ventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djolee
    CBC Veteran
    • 03.04.2006
    • 160
    • Nis

    Visko ventilator

    E ovako,u pitanju je Opel Manta CC 1.8 sa doticnim ventilatorom.Problem je sto se u zadnje vreme greje.U stvari grejala se i ranije,ali je to bilo do termostata koji je blokirao,pa sam ga izbacio.Sada se greje,kada su napolje velike vrucine inace uvece nemam problema.Majstor mi rece da je mozda visko otisao,i da treba da se pogleda.Ja sumnjam na dihtung glave i na to da je spojio komore,jer na benzinu imam dosta detonacija,cim dam gas malo jace,dok na plinu nemem problema,a i vise mi se greje na benzinu.
    Sve u svemu ,ako je visko,jel moze da se reparira i kako?
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #2
    Zasrafi jedan hol sraf i imas fiksni ventilator koji se vrti uvek kada motor radi . Tako ces znati da li je visko problem . Detonacije su ti verovatno zbog pregrejanog motora . Nema ih kada je motor hladan ?
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • Djolee
      CBC Veteran
      • 03.04.2006
      • 160
      • Nis

      #3
      Ti si bre isti kao i ja,gde ti takve majstorije padaju na pamet.
      Ma vrti se meni ventilator,prema broju obrtaja,ali bi valjda trebao da se sam podesava i prema temperaturi.A i pitanje je da li je uopste on,prekosutra cu kod majstora.
      A detonacije na benzinu imam uvek cim dam gas.A paljenje je dobro nastelovano.

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #4
        To "visko" je viko kvacila ili ti spojnica koja povezuje osovinu i ventilator pri radnoj temperaturi ( ili kojoj vec ) . Stos je da se ne rasipa energija na vrtenje ventialtora kada za to nema potrebe . E sada meni je otosao visko pa sam ga ustafio . Postoji i ventilator bez viska koji isto to radi . A detonacije ti se najverovatnije javlajju od siromasne smese ( neko je ceprkao ili ti se sj...o karburator ) . Mogu da budu i ne odgovarajuce svecice , ali pre je ovo prvp ako je paljenje ok ( i razvodnik ! ) . Sve ovo ne vazi za EFI
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • Djolee
          CBC Veteran
          • 03.04.2006
          • 160
          • Nis

          #5
          Ma karburator je,nije EFI.Sutra ili prekosutra ga teram kod majstora,pa cemo da vidimo.

          Comment


          • #6
            Skini hladnjak i operi pa vidi kako ce da radi , onda prekontrolisi visko ventilator

            Comment

            • Djolee
              CBC Veteran
              • 03.04.2006
              • 160
              • Nis

              #7
              Van,gde da zasrafim holsraf?
              Jel' zna meko dal' vrede nesto ona sredstva za ispiranje hladnjaka,i koje je dobro?

              Comment

              • dexony
                CBC Veteran
                • 02.06.2007
                • 182
                • Beograd

                #8
                Sta god da kupis od cistaca je ok samo produzi interval na 15-20 minuta a ne 3 kao sto obicno pise. Obavezno isperi sistem jedno 3 puta pa vidi onda dali dize temperaturu. Nemoj da srafis nikakav sraf u visko prvo isperi sistem za hladjenje
                CIVIC COUPE

                Comment

                • Djolee
                  CBC Veteran
                  • 03.04.2006
                  • 160
                  • Nis

                  #9
                  E ovako.Isprao sam danas hladnjak nekim sredstvom.Ili sredstvo i nije neko ili meni hladnjak nije bio nesto preterano prljav i zapusen,uglavnom nisam zapazio da je izaslo bog zna sta.
                  Sledece sto sam uradio je da sam stavio nov termostat jer je onaj stari glavio pa je izbacen jos pre par meseci,a ovaj sam stavio jer mi uvece auto pothladjen,a vozim na plin pa i nije bas zgodno.I stavi ja termostat i upali auto da radi na leru da vidim da li ce da otvara termostat,i trebalo mu je dosta da postigne radnu temperaturu a onda se od sredine skale vrlo brzo popeo do crvenog i presao ga skroz.Ugasio sam auto i otvorio cep na hladnjaku i izbila je voda mozda metar i po u visinu,ali hladana.Poludim i skinem termostat i voda koje je iscurela odatle je bila topla ali ne toliko da bi pokazivao onu temperaturu na skali.
                  Sta moze da mu bude?

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #10
                    po meni nije bio dobro izluftiran sistem.po onome što si opisao da si uradio-potraži majstora-biće i jeftinije i bezbednije po tvoje zdravlje.iskusan majstor će ti za 15-20 min locirati kvar,na ovaj način ćeš potrošiti i živaca i para na "možda je ovo ili ono" a usput rizikuješ da sebi naneseš teške telesne povrede.no ako se tebi tako sviđa samo napred držim ti fige

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      da nisi naopako montirao termostat ?
                      imaš oznaku za gore/ strelicu koju treba ispoštovati.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Djolee
                        CBC Veteran
                        • 03.04.2006
                        • 160
                        • Nis

                        #12
                        Pa nisam mogao pogresno da ga okrenem,jer postoji samo jedan polozaj u kome se uklapa.

                        Comment

                        • Raptor
                          CBC Član
                          • 11.09.2006
                          • 97
                          • LAS PALMAS (Jagodina)

                          #13
                          a kolika je temp. bez termostata? Ispariva? za gas, da li je hladan ili vreo? Crevo koje dovodi vodu u hladnjak, da li je hladno ili vrelo?
                          .
                          http://tabane-city.myminicity.com/
                          .
                          .
                          .
                          .
                          http://tabane-city.myminicity.com/

                          Comment

                          • Djolee
                            CBC Veteran
                            • 03.04.2006
                            • 160
                            • Nis

                            #14
                            Pa isto se greje,kada je hladnjikavo napolje,kao ovih dana,ne mari drzi se u granicama normale,ali kad su bile one vrucine isao je u crveno uvek.Kada je zagrejan,vruca su i creva i isparivac.

                            Comment

                            • Raptor
                              CBC Član
                              • 11.09.2006
                              • 97
                              • LAS PALMAS (Jagodina)

                              #15
                              Moj slu?aj na BMW 520i E28. Visko je bio blokiran kad sam ga kupio. Probao sam da stavim jedan polovan, navodno dobar. Auto mi se preporodio u smislu snage, ali temperatura je bila dosta visoka, a posle vožnje 10-15min skoro crveno. Ina?e. na oko, on se okretao dovoljno brzo, tako da nemože da se vidi da je visko crko.
                              .
                              http://tabane-city.myminicity.com/
                              .
                              .
                              .
                              .
                              http://tabane-city.myminicity.com/

                              Comment

                              Working...
                              X