Visko ventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djolee
    CBC Veteran
    • 03.04.2006
    • 160
    • Nis

    #16
    E ovako,isli smo za vikend na Borsko jezero i posto je bilo hladnjikavo nije nesto preterano dizao temperaturu preko Gramade i Tresibabe,ali je u juce u povratku bilo toplije i poceo je da ide u crveno,pa sam ukljucio rejanje i pustio da duva toplo,i ohladio ga je drzao je temperaturu na sredini i na najvecim usponima,a na nizbrdicama kad sam kocio motorom,bas je spustao,skoro da plavog.Sreca pa mi i nije neko grejanje inace bi pomrli od vrucine.
    Ipak izgleda da je do ventilatora.Mpoze li to nekako da se remontuje,nov cisto sumnjam da cu uspeti da nadjem,ili da srafim holsraf kao sto rece Van?

    Comment

    • Djolee
      CBC Veteran
      • 03.04.2006
      • 160
      • Nis

      #17
      Zvao sam malopre onaj turbo servis u Uzicu,ovaj tip viska se ne remontuje,imaju nov,kosta 120 evra.Ne gine mu holsraf,ili voznja sa ukljucenim grejanjem,koja se pokazala vise nego delotvornom.
      Polovan visko je macka u dzaku tako da to neceu ni da razmatram.

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #18
        Ono sa vodom koja siklja iz haldnjaka je kalsican cazdusni cep , tj nisi ispustio vazduh kada si sipao tecnost i u glavi je ostao vazduh .
        Ako je pregrevanje do ventilatora , ne bi auto trebao da se greje pri vecim brzinama ( 60 + ) , zato sto ima dobro strujanje vazduha zbog kretanja automobila .
        Staf srafis izmedju osovine i kusista viskoventilatora i to vise komada . Bar je tako kod mena , a ja sam tako auto kupio . A ako to ne radi , gledaj da nekako prepravis ventilator da bude fiksan za osovinu . Stariji automobili non-stop vrte ventilator
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • Djolee
          CBC Veteran
          • 03.04.2006
          • 160
          • Nis

          #19
          U pravu si za vazdusni cep,s' tim sto kod mene i nema gde da se ispusti vazduh.
          A ovo za strujanja vazduha prilikom vece brzine pa i nije bas,znas kakvu masku ima manta,samo 2 uska proreza.
          Probacu ovo sa srafom izmedju osovine i one remenice,pa cemo da vidimo sta ce da bude.

          Comment

          • Raptor
            CBC Član
            • 11.09.2006
            • 97
            • LAS PALMAS (Jagodina)

            #20
            Vožnja sa blokiranim visko ventilatorom je pravo s****e. Pove?ana potrošnja, velika buka, gubiš porformanse...
            Za BMW 520 visko košta 50?, potraži malo bolje, možda na?eš i za tvoj auto nešto povoljno.
            Bolje kupi polovan visko nego blokiran, razlika je drasti?na.

            Na otvorenom putu bi trebao da ti ide auto i bez viska, a da ne diže temperaturu. Proveri da nije nešto drugo.

            Vazduh izbacuješ iz sistema tako što napuniš posudu i podigneš je iznad najviše ta?ke motora i tako ti radi motor dok ne otvori termostat.
            .
            http://tabane-city.myminicity.com/
            .
            .
            .
            .
            http://tabane-city.myminicity.com/

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              #21
              Neka automobili nemaju ekspanzioni sud . Skini pocetak creva za grejanje kabine ( najvisi kraj ) i sipaj rashladnu tecnost dok ne pocine da curi tu . Vrati crevo i to je sve . Imam starog forda taunusa i on ima fiksni ventilator i to radi dobro vec 33 godine . Ne znam koliko ima poente staviti deo od 120 e na tako star auto .
              Jel ti fabricka maska ? Ne bi smeo da se greje na otovrenom putu i bez ventilatora
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • Djolee
                CBC Veteran
                • 03.04.2006
                • 160
                • Nis

                #22
                Tacno je da nemam expanzioni sud.A maska mi je fabricka,kao manta b.
                Za 120 evra cu da promenim ceo motor.
                Za sada funkcionise ovo sa grejanjem,mozda nista necu ni da diram,videcu.

                Comment

                • Raptor
                  CBC Član
                  • 11.09.2006
                  • 97
                  • LAS PALMAS (Jagodina)

                  #23
                  Originally posted by Van
                  .... Imam starog forda taunusa i on ima fiksni ventilator i to radi dobro vec 33 godine . Ne znam koliko ima poente staviti deo od 120 e na tako star auto ...
                  Da li si vozio taj auto sa ispravnim visko ventilatorom? Ako si ga tako kupio, kad ga zameniš vide?eš razliku.

                  Bolji je i polovan nego blokiran. Kupio sam auto sa blokiranim, kada sam ga zamenio kao da sam seo u F1.

                  @Djolee
                  Probaj da staviš neki elektri?ni ventilataor kao dodatni na hladnjaku, možda ispred ako ima mesta.

                  Za polovan visko je važno da je stajao vertikalno a ne položeno kada je skinut sa auta (koliko to ima smisla nemam pojma, ali su mi tako napri?ali kada sam menjao moj). Trebalo bi da bude isti visko na tvom autu kao na Recordu, a koliko znam za njega delovi nisu skupi. ?udi me da je toliko skup, 120 ? je preterano.
                  .
                  http://tabane-city.myminicity.com/
                  .
                  .
                  .
                  .
                  http://tabane-city.myminicity.com/

                  Comment

                  • Djolee
                    CBC Veteran
                    • 03.04.2006
                    • 160
                    • Nis

                    #24
                    Isti je i motor kao nekim rekodima E.
                    To sa elektricnim ventilatorom sam nesto i ja razmisljo,s' tim sto sam hteo da izbacim visko skroz.

                    Comment

                    • Djolee
                      CBC Veteran
                      • 03.04.2006
                      • 160
                      • Nis

                      #25
                      Zvao sam danas jos neke radnje za da vidim za visko,u jednoj mi trazili 200 evra i da cekam jedno 20 dana da stigne,pa dal' leci od side pa mu je ta cena.
                      Sve u svemu,fixirao sam ga i sad izgleda da nema da dize temperaturu,nisam primetio da auto nesto slabije vuce,za potrosnju cemo da vidimo,al' se mnogo dobro cuje kad mu dam gas
                      Zvao sam jedan otpad,kaze da ima vise komada,samo da skinem moj,pa da uporedimo.Kako da znam da li je taj polovan ispravan?Cena je nesto tipa 10-20 evra,sto nije mnogo,samo da radi.

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        #26
                        Originally posted by Raptor

                        Da li si vozio taj auto sa ispravnim visko ventilatorom? Ako si ga tako kupio, kad ga zameniš vide?eš razliku.
                        Moj auto ima fabricki fiksni ventilator . Nema visko . Nema sta da prvi problem . Obicno su fiksni ventilatori manji od varijanti sa viskom , zato i tisi
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • Djolee
                          CBC Veteran
                          • 03.04.2006
                          • 160
                          • Nis

                          #27
                          Vozio se danas i po gradu,i po otvorenom i po autoputu.Bolja je situacija,ali opet prelazi polovinu skale.Vec mi ulazi u zivce.
                          Dok ne ide u crveno dobro je,ali videcu...

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Pa i nije bas najbolje.
                            Da vidis samo sta bi pokazao da izvrsis analizu izduvnih gasova.
                            Ako odlucis da tako nekako ostane onda bar koristi neko ulje otpornije na visoke temperature, malo drugacije svecice itd.
                            Ne zaboravi da je to vec MODIFIKACIJA i da nije uopste normalno da se tako vozi stalno sa svim prednostima i manama koje takva upotreba motora nosi.
                            Ti bi prakticno pored buke koju visko pravi ako bi stalno radio trebalo da imas podhladjen motor a kod tebe je upravo suprotno sto je u neku ruku bolje ali rizicnije da predje u opasno podrucje.
                            To treba dobro isprobati ali je veoma opasna proba.
                            Ima suvise faktora koji ucestvuju u temperaturi na kojoj motor pocinje da kuva. Tesko je to sve drzati pod kontrolom i da se bude bas potpuno siguran ako je vec radna temperatura na ivici zileta.
                            Fabrika ostavi izvesnu rezervu a toga kod tebe vise nema, tako da.....

                            Comment

                            • Djolee
                              CBC Veteran
                              • 03.04.2006
                              • 160
                              • Nis

                              #29
                              Ma sto je najcudnije,nikada do sad nije prokuvao.

                              Comment

                              • ziksy
                                CBC Član
                                • 01.09.2006
                                • 26
                                • Novi Beograd

                                #30
                                Mozda ti nije ispravan pokazivac?Dok ja na manti nisam zamenio instrument tablu isla je po gradskim guzvama u crveno pa sam isto ukljucivao grejanje.Non stop sam razmisljao kako ce da prokuva,ali nije nikad.Kad sam stavio novu tablu temperatura mi nikad nije presla pola.Jednostavno ,moguce je da je samo oslabio bimetal na tabli.
                                Ako ne mozes danas ,sutra!
                                ...ako ne sutra,prekosutra...

                                Comment

                                Working...
                                X