Radi se o sledecoj situaciji: mom drugaru je potapajuca pumpa za gorivo "nichim izazvana"
prestala sa radom. Dakle, vozio se jednog dana bez problema, nikakvih problema sa njom nikada pre toga, a onda sutradan kljuch u bravu - auto vergla ali ne pali. Nakon krace provere u lokalnom auto-servisu utvrdjeno je da je pumpa zatajila.
E sad, "majstori" su reshili problem na sledeci nachin: skinuli su zadnju klupu i onda se malo "igrali" kontaktima na releju pumpe, povezivali na polove akumulatora (znachi dovodili struju direktno do kontakata releja) i nakon par puta pumpa je ponovo pochela da daje znake zhivota (znachi pochela je opet da "zuji" na davanje kontakta). Drugaru su savetovali da auto izvozi nekoliko desetina kilometara kako bi se pumpa prochistila, i preporuchili da izbegava da u buducnosti vozi sa manje od 10 litara benzina u rezervoaru.
Sve ovo sam napisao onako kako mi je drug preneo, inache se radi o BMW-u E36 325i. Ono shto ja mogu da potvrdim je da jeste istina da chovek "ceo zhivot" vozi na minimumu ili tu negde
ali ga i razumem jer je taj auto teshko drzhati sa punim rezervoarom, narochito sa "teshkom nogom" kakvu on ima
E sad, njemu je recheno da mozhe bez problema da vozi i dalje, da je pumpa malo bila zachepila ali da je sad u redu. On jeste vozio nekih 50-ak kilometara od tad, nekoliko startova i sve se chini u najboljem redu, pumpa bez problema radi i auto pali kao i ranije, "na pola kljucha"
Njegovo pitanje meni, koje ja prosledjujem kompetentnijim od sebe na forumu, je koliko mozhe da zaista bude "miran" shto se funkcionalnosti te pumpe tiche? Ja zaista nisam ranije chuo da se pumpa mozhe "elektro-
ovima" reanimirati, ali je bar u ovom sluchaju po svemu sudeci "operacija" uspela =] Medjutim, znachi li to da je problem reshen samo privremeno, tj, da je pumpa recimo oslabila i da ce se problem javiti opet, ubrzo, ili znachi li to da je stvarno moguce privremeno "zachepljenu" pumpu ovim nachinom "probuditi" i da ona mozhe da nastavi svoju funkciju josh neki duzhi period?
Drugaru je frka, jer za par dana krece autom put primorja, i poslednje shto mu treba je da mu pumpa ponovo "zachepi" u nekoj vuko*ebini.
Dakle, da li da poslusha "majstore" da i dalje vozi tako (da li je moguce da je pumpa zaista josh uvek funkcionalna, iako je jednom vec zatajila) ili da pre puta na odmor zameni pumpu (tj. da li je takvo "ozhivljavanje" pumpe samo kratkotrajno odlaganje problema, znachi predznak da je pumpa pri svom kraju)?
Kazhite mi shta da kazhem choveku, ako ga pogreshno posavetujem a on zaglavi u nekoj nedodjiji, moracu da se selim iz KM...

E sad, "majstori" su reshili problem na sledeci nachin: skinuli su zadnju klupu i onda se malo "igrali" kontaktima na releju pumpe, povezivali na polove akumulatora (znachi dovodili struju direktno do kontakata releja) i nakon par puta pumpa je ponovo pochela da daje znake zhivota (znachi pochela je opet da "zuji" na davanje kontakta). Drugaru su savetovali da auto izvozi nekoliko desetina kilometara kako bi se pumpa prochistila, i preporuchili da izbegava da u buducnosti vozi sa manje od 10 litara benzina u rezervoaru.
Sve ovo sam napisao onako kako mi je drug preneo, inache se radi o BMW-u E36 325i. Ono shto ja mogu da potvrdim je da jeste istina da chovek "ceo zhivot" vozi na minimumu ili tu negde


E sad, njemu je recheno da mozhe bez problema da vozi i dalje, da je pumpa malo bila zachepila ali da je sad u redu. On jeste vozio nekih 50-ak kilometara od tad, nekoliko startova i sve se chini u najboljem redu, pumpa bez problema radi i auto pali kao i ranije, "na pola kljucha"

Njegovo pitanje meni, koje ja prosledjujem kompetentnijim od sebe na forumu, je koliko mozhe da zaista bude "miran" shto se funkcionalnosti te pumpe tiche? Ja zaista nisam ranije chuo da se pumpa mozhe "elektro-

Drugaru je frka, jer za par dana krece autom put primorja, i poslednje shto mu treba je da mu pumpa ponovo "zachepi" u nekoj vuko*ebini.

Kazhite mi shta da kazhem choveku, ako ga pogreshno posavetujem a on zaglavi u nekoj nedodjiji, moracu da se selim iz KM...

Comment