Motul 300V sport competition VS. Red Line Extreme Street Per

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Motul 300V sport competition VS. Red Line Extreme Street Per

    Motul, ne da prashi nego jednostavno odlazi kroz iberturu u vecim obrtajima.

    Potrosnja Motula je (normalno za Ester-Ester ulja) u isparenju najmanje 3 X veca nego sa Red Line uljem.

    Tek toliko da zapisem... nek se zna...
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    Tako gusto ulje i tako isparava?
    A koji auto je u pitanju, odnosno motor?
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Ester ulje niije ulje u smislu reci klasikcnih ulja za motor.
      Extremna lubrikatna svojstva namenjena za trkacke motore gde potrosnja nije bitna vec zastita metalnih povrsina.

      Motor je kod mene u SAABu klasican B234R i nema veze u kojem je motoru.

      Problem nastaje preko 5K rpm zbog efekta "windage" u karteru. (sorry, nemam adekvatan prevod )
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Jedan od razloga zbog kojih sam i imao ekstremnu potrosnju ulja na prethodnom motoru na 206 je koristenje upravo ovog ulja. Duvalo na iber kao blesavo.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Boost .....redline je isto 15W50?
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Da, napisano je gore.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Znaci toliko hvaleni Motul nevalja

              Comment

              • Timothy Leary
                CBC Senator XXL
                • 23.04.2006
                • 439
                • Beograd

                #8
                pa vidi ovako, ja koristim 300v 10-40 i imam vrlo pozitivne utiske...
                Znaci atmo motor, koji max output isporucuje na 7600, a vozi se do 8300, i to se cesto tako vozi ...za 3500 km potrosio je oko 6dl....jbem li ga....

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Koristio i ja 300v Chrono 10-40, ponasalo se sasvim OK na motoru koji se vrti do 8500.

                  300v Competition 15-50 o kome se i vodi prica, ne da curka nego bukvalno tece kroz iberlauf.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    ja se ubio u becu da pronadjem motul...nema pa nema
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Originally posted by Wiz
                      Znaci toliko hvaleni Motul nevalja
                      Nisam primetio da je igde receno da Motul ne valja.

                      Motul je odlicno ulje, samo sto konkretno 300V Competition 15W50 nije primereno za drumsku upotrebu u "normalnim" automobilima.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #12
                        Pa dobro koju namenu ima uopste taj motul, za koja vozila

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Profil su mu pre svega performanse i pouzdanost a namenjen je za sve trke sto bi trebalo da znaci da ga malo trosi ali ako ga razbija onda ga trosi gde ne treba. Ima visoku otpornost na mesanje goriva i ulja.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            aaa vis to nisam znao za Motul. dakle otporan na corbu koja ne sagori isliva se niz stubline u karter... dobra fora a sta kazes da se trosi gde ne treba, sta ga razbija ako corba ne moze da ga razblazi?
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Prvo, nije rec o Motulu, nego o samo jednoj vrsti, konkretno navedenom Motulovom Racing ulju. Ostale vrste Motula su i dalje nesto najbolje sto biste uopste i mogli sipati u motor.

                              Ne razbija ga nista u smislu da se mesa sa gorivom ili kontaminira, ili sta slicno, nego je zbog formulacije i namene osteljiv na "windage" efekat, vec je receno - odnosno efekat kada ulje dodje u kontakt sa brzo ritirajucim sklopom, odnosno radilicom. Radilica obicno i ima metalni pleh koji je odvaja od prostora kartera, upravo da se ovakve stvari ne bi desavale. Drumska ulja su napravljena da se odupiru "windage" efektu, i mnogo su manje sklona fizickom razbijanju od strane radilice.

                              300V Competition je osetljiv na ovaj efekat jer se vodilo racuna o drugim svojstvima koje ulje mora da ima, umesto otpornosti na "windage" - jer se ovaj efekat na trkackim motorima ne uzima kao preterano ogranicavajuci i relevantan, te je nepotrebno praviti ulje otporno i na taj uticaj.

                              Ajde mali kviz - zasto su u Motulu smatrali da trkacko ulje ne mora da bude otporno u tolikoj meri na "windage"?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X