malo po malo dok sam pocetkom leta vozio auto po gradu primetim da se povremeno u kabini oseca miris
goriva...odvezem se kuci, otvorim haubu i imam sta da vidim...prva dizna (redosled paljenja) ovlazila skroz..izlazi
gorivo na gore iz grane i maltene curi na sve okolne elemente...uzmem pamucnu krpu, obrisem temeljno oko dizne ali
za par sekundi se polako vlazi i opet pocinje da izlazi na gore...parkiram ispred kuce, pa posle par sati izadjem da
proverim i sada ne curi i suvo je...ali, tek pocinju muke...ajde skidaj klavijaturu pa zamenjuj mesta dizni,
nekoliko kombinacija i par sati kasnije (sa kombinacijama od 8 dizni, sva sreca drugar imao 4 svoje dizne isto od Calibre '91, 2.0i,8v obaska muke i montiranje i demontiranje klavijature...)dodjemo do zakljucka:ili su dizne
prljave, zapusile se, pa kao da su zacarane propuste gorivo na dole, a kad ga pritisak iz motora vraca na gore one ne pustaju nazad nego izlazi gorivo oko dizne svugde...ili su oni gumenasti prstenovi istanjeni, istroseni i deformisani kao i sesirici pa je i to jedan logican razlog curenju...a prilikom montiranja i demontiranja uvek je samo na jednom cilindru curela odredjena dizna,na svakom cilindru...toliko frustrirajuce... da li zvuci neverovatno da sistem ubrizgavanja goriva, tj. kritican momenat otvaranja klipceta unutar dizne i rasprskavanja goriva u finu izmaglicu zavisi od DEBLJINE GUMENASTOG PRSTENA !?
merili smo i uporedjivali nanometrom dimenzije istanjenih prstenova i prstenova novih dizni (sa Ascone 88', tip kaze da su godinu dana stajale u benzinu i garantuje performanse-od zamene proslo oko 800 km i kuc,kuc zasada ni kap da curne ili da vrati na gore)...na tim Asconinim diznama su ovi prstenovi maltene duplo deblji...
goriva...odvezem se kuci, otvorim haubu i imam sta da vidim...prva dizna (redosled paljenja) ovlazila skroz..izlazi
gorivo na gore iz grane i maltene curi na sve okolne elemente...uzmem pamucnu krpu, obrisem temeljno oko dizne ali
za par sekundi se polako vlazi i opet pocinje da izlazi na gore...parkiram ispred kuce, pa posle par sati izadjem da
proverim i sada ne curi i suvo je...ali, tek pocinju muke...ajde skidaj klavijaturu pa zamenjuj mesta dizni,
nekoliko kombinacija i par sati kasnije (sa kombinacijama od 8 dizni, sva sreca drugar imao 4 svoje dizne isto od Calibre '91, 2.0i,8v obaska muke i montiranje i demontiranje klavijature...)dodjemo do zakljucka:ili su dizne
prljave, zapusile se, pa kao da su zacarane propuste gorivo na dole, a kad ga pritisak iz motora vraca na gore one ne pustaju nazad nego izlazi gorivo oko dizne svugde...ili su oni gumenasti prstenovi istanjeni, istroseni i deformisani kao i sesirici pa je i to jedan logican razlog curenju...a prilikom montiranja i demontiranja uvek je samo na jednom cilindru curela odredjena dizna,na svakom cilindru...toliko frustrirajuce... da li zvuci neverovatno da sistem ubrizgavanja goriva, tj. kritican momenat otvaranja klipceta unutar dizne i rasprskavanja goriva u finu izmaglicu zavisi od DEBLJINE GUMENASTOG PRSTENA !?
merili smo i uporedjivali nanometrom dimenzije istanjenih prstenova i prstenova novih dizni (sa Ascone 88', tip kaze da su godinu dana stajale u benzinu i garantuje performanse-od zamene proslo oko 800 km i kuc,kuc zasada ni kap da curne ili da vrati na gore)...na tim Asconinim diznama su ovi prstenovi maltene duplo deblji...
Comment