LUPKANJE KAD JE HLADAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    #16
    Kada otvorim haubu čujem kako rade dizne jer motor nije toliko bučan.

    A to nije isti zvuk kao lupkanje koje se čuje kada je hladan.

    Na dodavanje gasa u leru nema problema, jedino kada je pod opterećenjem onda se guši i slabo vuče do 2500o/min a preko toga je ok.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      neki aksijalni luft na bregastoj na pr.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Syncmaster
        CBC Veteran
        • 02.02.2006
        • 153
        • Zrenjanin

        #18
        Ma vozim ga ja ovakvog, kada do sada nije bilo problema neće ih biti valjda ni od sada.

        Hvala na svakoj sugestiji...

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          jedino kada je pod opterećenjem onda se guši i slabo vuče do 2500o/min a preko toga je ok
          malecni, slabasan motor od 1300 kubika, meni se cini da je sve ok, i ja bih ocekivao da je taj opis normalan.

          za te stvari ja bih radije koristio menjac, sa tako malo obrtaja bojim se da je taj motor jako slabasan i da prosto nema momenta koji bi vukao bolje od slaboga.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Syncmaster
            CBC Veteran
            • 02.02.2006
            • 153
            • Zrenjanin

            #20
            to jeste motor 1.3, ali auto je izuzetno lak i kada je bio noviji vukao je mnogo mnogo bolje, ubrzanje kada je bolje vukao bilo od 13-14s od
            0-100km/h, a sada elsatičnost motora ravna nuli, čim dodam naglo gas čuju se kao brizgaljke i neće da vuče čak tada motor postaje bučan i nema silu ubrazanja-kilav je,a kada dodajem polako prihvata gas i ubrzava, a taj zvuk brizgaljki nema niti motor postaje bučan.

            Ti simptomi gušenja na nižim obrtajima prilikom ubrzanja koja sam napomenuo da li je moguće da su ti simptomi od na primer ako je zupčasti prezubio za 1-2 zuba u + ili - , i šta bi bio da jeste prezupčio kako da proverim? ili ako paljenje nije dobro podešeno pošto je još uvek fabrički i nikad nije dirano, a razvodnik ima HALL senzor (to je valjda senzor bregaste) da li se to paljenje štluje ili on sam određuje ugao paljenja?
            Auto uvek upali iz prve bilo da je zima ili leto, ali kad se upali dok je hladan motor kao da radi malko na 3 clilindra ali nije toliko izraženo to je zanemrljivo malo ne dešava se uvek.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Prezubio nije.
              Oko paljenja nema ti tu sta da diras.
              Taj opis ponasanja najbolje opisuje lenje dizne...tj. ne sinhronizovan protok pa ne mogu da se sastave na nizim obrtajima dok se ne ocepi gas pa im izvesna razlika u protoku ne smeta toliko.
              Moze biti i L-sonda.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Syncmaster
                CBC Veteran
                • 02.02.2006
                • 153
                • Zrenjanin

                #22
                Znači čišćenje dizni bi trebalo rešiti problem, eventualno ako nije do toga da se pregeda lambda sonda.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Bice da fali goriva u rezimu hladnog motora, primetno na samoodrzanju obrtaja.
                  Proveri senzor temperature motora, tj njegove kontakte.
                  Redukovan protok kroz onjektore iz nekog razloga moze da da isti simptom.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Syncmaster
                    CBC Veteran
                    • 02.02.2006
                    • 153
                    • Zrenjanin

                    #24
                    Senzor bi trebalo da je ispravan. Kada je gladan prvih par desetina sekundi drzi malo vise obrtaje a posle padne na oko 1000 i tako dok se ne ugreje skroz, a onda drzi na oko 800. Kada vozim na otvorenom po dostizanju radne temperature i ne pada niti raste, Kada se vozi leti gradska voznja onda pri duzoj voznji kada motor pocne da se greje i udje u zonu, onda pali ventilator i hladi motor na propisanu granicu.

                    Znaci nema razloga da je on.

                    Taj slab protok kroz dizne definisem kao zaprljanost.
                    Prilikom redovnog servisa ici ce i to na ciscenje pa cu videti da se sve to ispita detaljno i ocisti.
                    sada bar znam sta mogu da ocekujem da me u servizu ne bi vozali, mada ruku na srce do sada su bili korektni i menjali su samo ono sto se mora.

                    Pozdrav

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Hm.. pod 1

                      Mogucnost da imas poseban termoprekidac za ventilator i poseban senzor za injection sistem koji daje informaciju motoru o temperaturi da bi navodio cve funkcije kao choke, itd.. elem regulisao smesu prema temperaturi rashladne tecnosti.
                      Prvenstveno mislim na taj senzor.

                      Pod 2.

                      I da imas samo jedan senzor gde elektronika u ECU ima svoj prag za trigovanje ventilatora za hladjenje, nemora da znaci da je kad je motor hladan u propisanom opsegu.

                      U pitanju su NTC otpornici koji brljaju bas na niskoj temperaturi .
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Syncmaster
                        CBC Veteran
                        • 02.02.2006
                        • 153
                        • Zrenjanin

                        #26
                        Mislim da ima jedan nisam siguran, nalazi se na usisnoj grani i stoji da kazemo blizu brizgaljki, normalno u odnosu na usis i prikljucak je kao za brizgaljke, samo zelene boje.

                        Al meni se ponasa isto i kad je hladan i kad je vruc. Mada sam primetio da mu treba nesto vise vremena da se ugreje nego pre, ali isto mu treba vremena nebitno bilo leto ili zima.

                        Comment

                        • dexkg
                          CBC Član
                          • 18.12.2007
                          • 19
                          • Kragujevac

                          #27
                          probaj ovo

                          ja sam imao slican problem i verao ili ne bila je u pitanju pomocna glava sa vewntilima. Naime nocu kad ostavis motor ulje bi trebalo da ostane oko ventila, znas ono kad majstori i****vaju ulje sa spricom za stelovanje, e sad tebi u toku nocu pored plocica sidje ulje u karter i ujutru kad upalis motor cuje se kuckanje kao kad bijes u metal nekim ostrim predmetom, i posle 10-tak sekundi prestane, dok pumpa za ulje nabije pritisak i dodje do plocica, tako da bregasta vise ne bije po suvim plocicama. plocice su dobile malo vise lufta, proveri to barem je to meni bilo. pozdrav

                          Comment

                          • bax76
                            CBC Senator XXL
                            • 07.11.2006
                            • 605
                            • BG

                            #28
                            ZA to lupanje kao sto sam vec napisao karakteristicno je za skoro svaku Z10, a ima i na Puntu... Cuje se zimo oko nule prilikoom hladnog starta. Prolazi posle 10 min, i cije se oko 2000 obrtaja, posle nista, a i leti nista...
                            Nemam pojma, sta je, jedino da sve zastave 10 imaju aksialni zazor bregaste, nije vezano ni za imanje klime... Oko kilavog gasa sam skoro siguran sam da je do dizni, pa one se kod nas zapuse vec posle 20k km. Otidi da ti negde to urade Wins metodom , racunaj 30-40 eura. Meni je na Coltu nekad posle Winsa motor progledao ko da je dobio 20ks...

                            Comment

                            Working...
                            X