Prah protiv curenja antifriza izazvao...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Neba
    CBC Početnik
    • 07.11.2007
    • 3
    • B.Crkva

    Prah protiv curenja antifriza izazvao...

    Nakon stavljanja praha u rashladnu tečnost (sve po uputstvu) curenje antifriza se zaustavilo. Nakon nekoliko dana primetio sam da mi je grejanje veoma slabo (izduvava mlak vazduh) iako je motor normalno zagrejan. Dali je možda došlo do začepljenja hladnjaka za grejanje ili je reč o nečemu drugom? Molim za pomoć. Dali je imao neko ovakvo iskustvo?
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Doslo je... verovatno je vec bilo dosta kamenca i prljavstine, a sad je samo zapecaceno...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Nazalost skidanje i ciscenje malog hladnjaka moze da stvori i nove probleme, jer se onda i na njemu mogu otvoriti nove rupice!!!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • mirko
        CBC Senator
        • 18.05.2006
        • 202
        • Prokuplje

        #4
        ovi prahovi za začepljivanje rupa su najveća glupost
        Moj rođak je skoro to sipao u auto i nahvatalo mu se nekako na termostat, smanjilo protok tečnosti i počelo da diže temperaturu
        'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

        Comment

        • bagu
          CBC Senator
          • 21.06.2006
          • 245
          • NS

          #5
          Ne znam ljudi,ja sipao tečnost(kao Dunavski mulj) za zapušavanje , prestalo da curi i sve isto funkcioniše.
          Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Mene je uvek zanimalo kako taj prašak zna da treba zapušiti rupu samo na hladnjaku. Čuo sam za one male mikrorobotiće u nanotehnologiji, verovatno se to od toga sastoji. Naredi im se a sad svi u na juriš u tu rupu i da ne mrdate odatle, jel jasno... I oni sve slušaju.
            Tu je jako bitna zemlja porekla, ako jepravljeno u nemačkoj na primer ili Japanu, to je disiplina i svi ko jedan ali ako je pravljeno odve e tu ima svakavih, ovaj sluša, onaj neće a trećeg boli uvo.

            Sad ozbiljno.
            Svaki mali kanal ili usko grlo u glavi će prerpeti malo manje zapušenje od onoga što se želi hladnjaku. Ja bih to koristio u nekoj nedodjiji i da moram stići kod lekara ili me nama.
            Sva ta sredstva rade po principu tamo je rupa i curi tečnost, sa tom tečnošću idu i ta zrnca pa e naguraju i zapuše rupu. Šta rade ona ostala koja nisi potrebna za tu rupu a cirkulišu sistemom?
            Mislite o tome....
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • bagu
              CBC Senator
              • 21.06.2006
              • 245
              • NS

              #7
              @Dora
              Potpuno si u pravu,viška je sigurno bilo e sad koliko, vreme će pokazati.
              Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                jedan od sastojaka tihpraskova je i silikon . e sad, obicno se desava da se ne rastvori sve u rashladnoj tecnosti vec se naprave grudvice koje zapuse neki kanal i cao. situacija je ista kako kad sipate neki prasak u hladnu vodu. 50% tog praha nikada ni ne ode potpuno u sistem vec ostane u prelivnom sudu i to dole na izlazu u vidu neke sline. sto rece dora samo kao ispomoc ili ako se vec mora ili resi tako onda eventualno veoma mala kolicina i to pazljivo sipati gram po gram da se ne bi napravile grudvice.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #9
                  kao sto zverko rece najvise ostanu ti mehurisi i grudvice u posudi .. ali meni je to na proslom autu pomoglo, na hladnjaku su bile neke rupice, ne znam od cega, i resio sam problem sa tim prahom, kao i na starom mercedesu 190d pre par godina, isto tako .. ali sam upoznat i cuo sam dosta slucajeva da je to igranje kostalo jako puno posle ..

                  da li je kod tebe otvoren ili zatvoren sistem ? da nije ozracen lepo

                  Comment

                  • bagu
                    CBC Senator
                    • 21.06.2006
                    • 245
                    • NS

                    #10
                    @zverko
                    Prema uputstvu sa bočice auto se zagreje i onda se sipa to čudo i auto se drži 15min na 3000rpm.Tako da ne dolazi u kontakt sa hladnom tečnošću i sve ode u rashladni sistem iz boce a gde sve završi ,to je pitanje?
                    Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

                    Comment

                    • jevtic
                      CBC Senator XXL
                      • 26.11.2006
                      • 729
                      • beograd

                      #11
                      moze i jaje da posluzi svrsi....
                      ex - fabia 1.9 tdi
                      golf 2.0 tfsi

                      Comment

                      • Daka
                        CBC Senator
                        • 15.06.2005
                        • 277
                        • Subotica

                        #12
                        Ja otkad sam kupio auto, a to je pre 4 godine ,imam problema sa radijatorom kabine koji prilikom grejanja zamagljuje staklo, a uzrok tome je busan radijator.Inace zamena radijatora bi me kostala sa "rukama" minimum 100evra a ja to resavam sa 60 dinara pomenutim prahom.Auto je za 4 godine presao 80000km i jos mi nije pravio problem u sistemu za hladjenje.Jedino je problem kad se ispusta antifriz,onda dejstvo "krpljenja" prestaje i postupak se mora ponoviti.Efekat je sigurno dobar za manje havarije sto mogu da potvrdim iz mog iskustva!! I sigurno "ne truje"auto a novo staviti je uvek najbolje ,samo sto se nekad bas i ne isplati...sem ako ima neko dubok dzep, pa mu 100-150 evra investicije koja ocigledno nije potrebna ne pravi problem u zivotu.

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #13
                          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ht=aspekta

                          Uporan si,nema sta....
                          To je tvoje iskustvo sa jednim autom ovde kuckaju ljudi koji su imali verovatno prilike da na vise vozila isprobaju efikasnost tog preparata...Btw da li znas kolika je investicija sredjivanja glave motora na nekom savremenijem motoru?
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            http://www.theautochannel.com/carclinic ... ginal.html

                            Proizvod provjeren kroz dugogodisnju praksu. Problem je u tome sto ima svoja ogranicenja--- nemoze zacepiti rupu od nekoliko centimetara, a i ne radi na principu sto vise to bolje. Koristim samo tablete za rashladne sisteme. Ford, GM i Chrysler stavljaju isti proizvod u nove aute. Nakon izvjesnog vremena se rastvori i ispere pa se moze dodati nova kolicina.
                            Nissan kamionet s 4 cil. motorom probio brtvu glave. Zacepljeno i vozeno sljedece 4 godine dok se nije raspala sasija, motor i dalje radio bez mijesanja ulja ili pregrijavanja.
                            Jos jednom, proizvod treba koristiti primjereno, unutar svojih ogranicenja.

                            Comment

                            • Daka
                              CBC Senator
                              • 15.06.2005
                              • 277
                              • Subotica

                              #15
                              Vlado ,
                              i ti si isto toliko uporan,ja ovde nikoga ne prisiljavam da to uradi ali eto od te teme je proslo josss 2 godine i dalje nemam problema.Antifiriz je zamenjen pre 8 meseci jer mi je riknula vodena pumpa i tad sam ulio prah ponovo i opet radi sve bez problema...

                              Comment

                              Working...
                              X