Optima longlife, iskustva zimi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • svsavic
    CBC Član
    • 09.07.2007
    • 52
    • Beograd

    Optima longlife, iskustva zimi?

    Planiram da menjam ulje, i da sipam Optima longlife 20w-60.
    Kakva su vaša iskustva? Paljenje, potrošnja itd.
    Sipam 15w40 mineralno, koje je pored 15w50 i 20w50 preporučeno od -15 do 40°C.
    Inače stavio bih gušće ulje zbog potrošnje (gumice?!?) oko 600g/1000km.
    Probao sam elf, galax i sada maxlife sve 15w40 i opet isto. Od kada sam ugradio gas potrošnja ulja je skočila malte ne duplo.
    Najviše me zanima paljenje ujutru.
    Renault 5, 1.1, LPG
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    #2
    Gusto kao med na temperaturi ispod 5 stepeni, jedva vergla kad je hladan ujutru, jos ako je slab akumulator, ima da ga isprazni odmah.
    Sipali smo kod drugara prosle god. i promenili ga posle 1000 km.

    Comment

    • Q8oils
      CBC Veteran
      • 21.03.2006
      • 131
      • Vojvodina

      #3
      Nikako za zimu, cak i pumpa nece da ga povuce
      na nekih - 15, pretvara se u mast.
      Potpis nije po pravilima foruma.

      Comment

      • svsavic
        CBC Član
        • 09.07.2007
        • 52
        • Beograd

        #4
        Hvala na informacijama, Inače za 20w ulja donja temperatura je -10°C !?

        Comment

        • engine
          CBC Član
          • 24.03.2007
          • 58
          • Srbija, Beograd, Banovo Brdo

          #5
          Ja probao longlife i rekao "nikad vishe"...

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #6
            Re: Optima longlife, iskustva zimi?

            Originally posted by svsavic
            Planiram da menjam ulje, i da sipam Optima longlife 20w-60.
            Kakva su vaša iskustva? Paljenje, potrošnja itd.
            Sipam 15w40 mineralno, koje je pored 15w50 i 20w50 preporučeno od -15 do 40°C.
            Inače stavio bih gušće ulje zbog potrošnje (gumice?!?) oko 600g/1000km.
            Probao sam elf, galax i sada maxlife sve 15w40 i opet isto. Od kada sam ugradio gas potrošnja ulja je skočila malte ne duplo.
            Najviše me zanima paljenje ujutru.
            Renault 5, 1.1, LPG
            Sipaj ti LongLife ali kada dodje leto, ja zimi koristim 0w40 ili 5w40 a preko leta 10w40 ili 15w40

            edit:

            zaboravi da kazem da nisam primetio neku razliku u potrosnji ulja bilo sintetika ili polusintetika takodje i sto se tice gustine skoro ista potrosnja,
            (naravno mineralno nisam probao a tek tako gusto kao longlife......)

            I normalno je da ti na plinu udvostruci potrosnju ulja, meni se to desilo sa prethodnim auto koji sam 2 godine vozio na plin, isto tako drugaru sa astrom, pa jos jednom sa jugom, pa nissan gti, pa seat gti, znaci nije slucajnost nego je tako.......
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • svsavic
              CBC Član
              • 09.07.2007
              • 52
              • Beograd

              #7
              Motor solidno vuče, i na plinu i benzinu. Ne dimi, nigde ne curi, troši oko 8l plina prosek, a troši ulje?
              Primetio sam da na otvorenom >30km više troši.
              Probao sam elf, ali mi nekako nedeluje dobro posle zamene.
              Sad koristim Valvoline Maxlife 15w40 i potrošio je 1l na 2200km .
              Ostaću ja zimi na 15w40

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                A sto toliko lupate glavu oko toga?
                Zna se odlicno sta je zlatna sredina u svakom smislu za ne zahtevne aplikacije i "obicne" motore.
                10w40 polusintetika od nekog (bilo kog) krstenog proizvodjaca i leti i zimi.
                Sto se gumica tice nece ti pomoci ni kozne gace pa ti preostaje samo ili da menjas gumice ili da dolivas relativno jevtino ulje.
                Da je to dobro ili potrebno za tvoj motor (ne znam ni koji je jer nisi napisao nista o tome) bi bilo propisano neko gusce 50 ili 60 a posto verovatno nije zasto bi ti menjao preporuku proizvodjaca.
                Ako su tebi gumice lose onda znaci da ti je i kompresija verovatno slabija a to znaci da ces zamenom (osvezavanjem) smanjiti potrosnju goriva i povecati efikasnost motora sto se UVEK isplati i to brze nego sto izgleda ako se auto stvarno vozi.
                Ulje kao ulje samo po sebi ne leci nista a neke egzoticne vrste umeju i da kostaju a sve to bez ikakvog vidljivog i prakticnog efekta.

                Comment

                • BARTONE
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2006
                  • 398
                  • Bor

                  #9
                  Originally posted by engine
                  Ja probao longlife i rekao "nikad vishe"...
                  i ja isto
                  za leto mozda i prodje za motore koji imaju povecanu potrosnju ulja
                  ali je zimi muka da ga pumpa nagura

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    #10
                    Ja u kolima imam 20W50 , i nisam mogao da ga upalim kada je bio sneg pre par dana . Toliko slabo vergla , jos sam i akomulator isprazno . Definitivno mu treba redje ulje zimi
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    Working...
                    X