Fiat Bravo 1.8GT
Na pumpi za gorivo, potopljena je u rezervoar, oštećeno je crevo koje spaja samu pumpu, uložak, sa spoljašnjim priključkom.
Radni pritisak je 3 bara a crevo treba da izdrži pritiske do 5 bara, čini mi se.
Dugačko je oko 265mm a unutrašnji prečnik je 8mm.
Zakačio sam sliku oštećenog.

Kao što se vidi, crevo treba da se savije na malom prostoru i treba da je elastično jer se sam uložak pumpe i fiksni deo
pomeraju u odnosu jedan na drugi u nekim granicama. Fiat to crevo ne nudi kao rezervni deo.
Da li se na nekom drugom autu koristi nešto slično?
Da li kod nas može da se nabavi crevo sličnih karakteristika?
.
Na pumpi za gorivo, potopljena je u rezervoar, oštećeno je crevo koje spaja samu pumpu, uložak, sa spoljašnjim priključkom.
Radni pritisak je 3 bara a crevo treba da izdrži pritiske do 5 bara, čini mi se.
Dugačko je oko 265mm a unutrašnji prečnik je 8mm.
Zakačio sam sliku oštećenog.

Kao što se vidi, crevo treba da se savije na malom prostoru i treba da je elastično jer se sam uložak pumpe i fiksni deo
pomeraju u odnosu jedan na drugi u nekim granicama. Fiat to crevo ne nudi kao rezervni deo.
Da li se na nekom drugom autu koristi nešto slično?
Da li kod nas može da se nabavi crevo sličnih karakteristika?
.
Comment