Dihtung ili glava, pitanje je sad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KdF
    CBC Senator
    • 06.12.2004
    • 242
    • Beograd

    Dihtung ili glava, pitanje je sad

    Yugo 45, 1985., 95.000 km. Motor nije nikad otvaran, ulje ne trosi, ne duva mnogo na iberlaufu, ne dimi narocito na auspuhu, ali je ulje boje bele kafe sto ce reci da ima vode u njemu (tj. rashladne tecnosti). Auto je skoro iskljucivo vozen na otvorenom, ali nekoliko poslednjih godina se jako retko vozi. U rashladnoj tecnosti nema ulja.
    Molim one koji imaju iskustva sa tim motorom (903ccm) a ticu se ovog problema da ih ovde iznesu. Sumnjam ili na glavu ili na dihtung, a zanima me da li se na tim glavama desavaju poroznosti kroz koje bi voda mogla da dospe u ulje ali ne i obrnuto...
    Da je dihtung, posto je pritisak ulja veci nego pritisak u rashladnom sistemu, pre bi se pojavljivalo ulje u vodi a ne obratno... Cudno.
    Hvala unapred na odgovorima.
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #2
    Moze biti i jedno i drugo mada u vecini slucajeva kada ode dihtung glave nabija pritisam u rashladni sistem
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      A kad ugasis auto onda nema pritiska ulja nego ostaje samo pristisak vode. Inace glava od yuga 45 je jako poznata po pucanju.
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #4
        Skines glavu, odradis hidro test i znas na cemu si
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • KdF
          CBC Senator
          • 06.12.2004
          • 242
          • Beograd

          #5
          Kolika je verovatnoca da je usled vode u ulju odslo do korozije radilice, cilindara i ostalih delova u motoru, do te mere da bi bila neophodna generalna? Auto je dosta dugo stajao sa takvim uljem...

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #6
            Verovatno zveknuo dihtung,a to bar nije tesko proveriti.Mislim,koliko ti treba da skines glavu 45-ici,20-tak min?Vise puta sam radio ova #ovna i koliko se secam uvek se desilo da pocepa dihtung na onom metalnom prstenu i onda voda udje u cilindar pa onda i u karter.

            Glava kad pukne nekako najcesce to uradi na onom delu gde ide pritisak ulja iz bloka prema glavi-pojavi se linija izmedju rupe za sraf(koji je tacno ispod karburatora) i onog malog kanala na glavi gde ulje ide dalje u glavu.Samo,tada imas ulje u rashladnom sistemu,a ne ovo sto ti se sad desilo...
            Ako vec stavljas nov diht, uzmi Victor Reinz,imas u Tiki vent-u(bar je bilo nekada).Pogledaj da nisu majstori cesto sipali vodu,posto se desava da pozdere povrsinu bloka,pa diht crkava malo-malo(imao sam i takav slucaj).

            A ipak,najbolji lek je ubaciti 55-icu

            Comment

            Working...
            X