Yugo 45, 1985., 95.000 km. Motor nije nikad otvaran, ulje ne trosi, ne duva mnogo na iberlaufu, ne dimi narocito na auspuhu, ali je ulje boje bele kafe sto ce reci da ima vode u njemu (tj. rashladne tecnosti). Auto je skoro iskljucivo vozen na otvorenom, ali nekoliko poslednjih godina se jako retko vozi. U rashladnoj tecnosti nema ulja.
Molim one koji imaju iskustva sa tim motorom (903ccm) a ticu se ovog problema da ih ovde iznesu. Sumnjam ili na glavu ili na dihtung, a zanima me da li se na tim glavama desavaju poroznosti kroz koje bi voda mogla da dospe u ulje ali ne i obrnuto...
Da je dihtung, posto je pritisak ulja veci nego pritisak u rashladnom sistemu, pre bi se pojavljivalo ulje u vodi a ne obratno... Cudno.
Hvala unapred na odgovorima.
Molim one koji imaju iskustva sa tim motorom (903ccm) a ticu se ovog problema da ih ovde iznesu. Sumnjam ili na glavu ili na dihtung, a zanima me da li se na tim glavama desavaju poroznosti kroz koje bi voda mogla da dospe u ulje ali ne i obrnuto...
Da je dihtung, posto je pritisak ulja veci nego pritisak u rashladnom sistemu, pre bi se pojavljivalo ulje u vodi a ne obratno... Cudno.
Hvala unapred na odgovorima.
Comment