naime, auto abnormalno gubi rashladnu tecnost, 2L na 500km . e sad, provalio sam da je spoj toplog dela turbine i izduvne grane vlazan pogotovo dihtung izmedju
. koliko vidim ulaz rashladne tecnsti u turbinu je ok ali holender za izlaz je skroz ispod i ne moze lepo da se vidi a ceo taj predeo je u beloj skrami od sagorelog antifriza. dakle, kad je motor hladan, lepo se vidi na spoju izmedju turbine i izduvne fleka od antifriza. upalim auto i posle par sekundi to pocne da sagoreva i da dimi negde odozdo ispod iduvne sve dok se auto ne zagreje i onda dimcine i smrada vise nema. u cemu je fora, odakle rashladna tecnost tu i da li moze da dospe u taj deo turbine. na slici oznaceno crvenom deo gde vlazi a da ja mogu da vidim odozgo. fotku sam nasao na netu. sutra cu da snimim ceo proces pa cu da okacim da vidite sta se dogadja. na uljnom cepu nema bele skrame kao ni ulja u cantrici za vodu ali mi se isto tako desi da pri prvom, jutranjem paljenju izbaci oblak belog dima na auspuh i onda po malo onako neznatno dimi nekih minut dva dok se ne zagreje. dali postoji ikakva sansa da antifriz bilo kako iz turbine dospe u izduvnu granu???


Comment