Auto gubi rashladnu tecnost na meni neshvatljivom mestu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    Auto gubi rashladnu tecnost na meni neshvatljivom mestu

    naime, auto abnormalno gubi rashladnu tecnost, 2L na 500km . e sad, provalio sam da je spoj toplog dela turbine i izduvne grane vlazan pogotovo dihtung izmedju . koliko vidim ulaz rashladne tecnsti u turbinu je ok ali holender za izlaz je skroz ispod i ne moze lepo da se vidi a ceo taj predeo je u beloj skrami od sagorelog antifriza. dakle, kad je motor hladan, lepo se vidi na spoju izmedju turbine i izduvne fleka od antifriza. upalim auto i posle par sekundi to pocne da sagoreva i da dimi negde odozdo ispod iduvne sve dok se auto ne zagreje i onda dimcine i smrada vise nema. u cemu je fora, odakle rashladna tecnost tu i da li moze da dospe u taj deo turbine. na slici oznaceno crvenom deo gde vlazi a da ja mogu da vidim odozgo. fotku sam nasao na netu. sutra cu da snimim ceo proces pa cu da okacim da vidite sta se dogadja. na uljnom cepu nema bele skrame kao ni ulja u cantrici za vodu ali mi se isto tako desi da pri prvom, jutranjem paljenju izbaci oblak belog dima na auspuh i onda po malo onako neznatno dimi nekih minut dva dok se ne zagreje. dali postoji ikakva sansa da antifriz bilo kako iz turbine dospe u izduvnu granu???

    deutsche gemacht-gut gemacht...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Turbina hladjena vodom, dihtung (ili kako se vec drzi na okupu) popustio, voda ulazi u turbinsko kolo.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • torlak
      CBC Veteran
      • 10.11.2007
      • 100
      • knjazevac

      #3
      dihtug glave?
      glava???

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        Originally posted by 206
        Turbina hladjena vodom, dihtung (ili kako se vec drzi na okupu) popustio, voda ulazi u turbinsko kolo.
        turbina ima i uljno i vodeno hladjenje (KKK24) e sad, gde mu se nalazi taj dihtung? u turbini??? sta treba se radi?

        @torlak
        ne verujem da je probio dihtung glave posto ne mesa ulje i vodu a i kapiram da bi se to drasticno pokazalo na turbaku.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Odneses na remont da ti zamene dihtunge, radije to nemoj raditi sam...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            servis za preporuku?
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Turbo Servis Uzice predstavnistvo Beograd u malom trznjaku izmedju pretposlednjeg i poslednjeg semafora pre pocetka ibarske magistrale, ili Sloba, na Savskom nasipu kod brodogradilista.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                znam gde je to, fala za info
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  blago zverku, on bar zna gde curi! probao sam onaj "test" sa kartonom ispod auta na suvom u garazi i u dok radi motor i celu noc na ugaseno i opet gubi oko litar na 1000. Sramota me sto moram u stalno da dolivam da ga drzim na crti. Kad kupujem dest.vodu za zeninu peglu kupujem uvek i za sebe - otprilike pegla i ascona trose isto!! 100% ne curi nigde, nivo ulja se uopste ne menja , iber mi malo dimi al ipak je to auto sa skoro 250.000 . A da, iber sam odveo ispod auta zato sto slini onu zuckastu masu pa prlja sve oko sebe. Nema ulja u posudi za antifriz.
                  Ljudi , jel sme ovoliko da trosi antifriz? Probao kod jednog majstora a on kaze mora polugeneralka hitno , karike i ko zna sta jos. drugi majstor kaze samo vozi to sigurno samo isparava. Onaj prvi oce da me odere za ruke a drugog verovatno mrzi sto zivi.
                  Nemam pojma sta i gde da gledam.
                  Dok ne stigne neki odgovor idem da gledam ves masinu posto i ona curi ... poteralo me sa vodom bas!!
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • SAAB PoWeR
                    CBC Senator XXL
                    • 26.04.2005
                    • 1394
                    • tu iza coska(Milwaukee USA)

                    #10
                    napravi test , raskopcaj vodu koja ide do turbine , pa testiraj da vidis dali turbo ili nesto drugo curi ...
                    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #11
                      Ah, jos kad bi moj krs imao turbinu!

                      A imam suraka u Svedskoj , lepo mi reko da uzmem neki Saab ili Volvo.

                      Izgleda da ipak antifriz ulazi u cilindre, generalka mi ne gine! Na forumu je Boost postavio uputstvo za samodijagnostiku pomocu saltanja izmedju brzina na nizbrdici, pa cu to da probam ovih dana (samo da nadjem nizbrdicu i jos jednog drugara da gleda u auspuh). Inace auto ide super, ulje ne trosi skoro uopste ni zimi ni leti (0,5l na 5000 km), obrtaji na leru ne mrdaju sa 750 rpm. Jedino me brine sto sam izvuko iber pre 6 meseci , a ispod njega se javila neka zuckasta masa, u vidu zutog sloja na limu u koji bije crevo sa ibera , na oko 20cm od kraja creva.
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • Acika
                        CBC Član
                        • 28.12.2007
                        • 53
                        • Kragujevac

                        #12
                        Originally posted by zverko
                        ne verujem da je probio dihtung glave posto ne mesa ulje i vodu a i kapiram da bi se to drasticno pokazalo na turbaku.
                        Ako jos nisi sredio , obavezno odi u servis neka ti promene dihtunge..........
                        meni je tako pola godine gubio vodu ,za 2 dana ode litar iz lonceta a nije pomesao ulje i vodu, cak sam i na more isao tako jer "MAJSTORI "nisu znali sta se desava.
                        P.S. Ako si sredio javljaj da ne spamujemo bezze
                        Ma, ne verujem dok ne vidim

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          Hvala ti , ipak je to najbolje i najjevtinije. Samo da prodje SV.Jovan, treba mi auto , a posle se javljam

                          pozdrav
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          Working...
                          X