Ima li odgovora na ovo pitanje?
POMOC - voda u ulju, kondez ili lose ulje
Collapse
X
-
Mislim da je negdje spomenuto da pri sagoreijevanju sagorijevanju plina nastaje odredjena kolicina vode (i da zbog toga brze stradaju auspusi nego pri voznji na benzin), sto je normalno jer se gas sastoji od ugljovodonika, ako motor mnogo duva kraj karika eto vode u ulju. Mislim da i pri sagorijevanju benzina takodje nastaje voda ali u manjim kolicinama.
Ako grijesim vicite, da brisemDifference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Prilikom sagorevanj gasa ili benzina je POLOVINA sagorele kolicine goriva voda.
Ako je problem to sto gas kod hladnog motora silazi pored karika u karter to radi i benzin pa rastvara ulje ali ne stvara emulziju pa se to ne vidi ovako na oko.
Sad mi jos nije jasno kakve veze sad ima dihtung glave sa ovim osim da je radjen remont jer je bio istrosen motor.
Comment
-
-
Promenjeno gorivo za sagorevanje, verovatno naslage skinute sa drugacijom temperaturom sagorevanja i dobili se veci zazori... Voda kao nusprodukt sagorevanja pocela da se mesa sa uljem i to je to!!!!
Samo motor u dobrom stanju prolazi ugradnju gasa bez problema!!!!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
samim tim i vislja oktanska vrednost stvara vecu temepraturu u cilindu sto losiji dihtung ne moze da izdrzi.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
da li si siguran u tvoju izjavu. misli da li je to komentar kao strucnoga lica ili samo onako usput.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
100% siguran. Ako hoces detaljno, oktanski broj uporedjuje otpornost odredjenog goriva na samodetoniranje poredeci ga sa isooktanom i normalnim heptanom. Npr gorivo od 95 oktana ce imati istu otpornost na samodetoniranje kao i gorivo koje je smesa od 95% isooktana i 5% heptana.
Postoje 3 razlicite metode za merenje istog pa imas RON MON I PON ali to je neka druga prica
Comment
-
-
to smo vec prodiskutovali milion puta i slazem se sa tobom da je u pitanju tacka paljenja. ali i dalje ostajem pri tvrdnji da pravi vecu temperaturu, tako da dihtung kod losijih motora to nemoze da izdrzi.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Ja sam hteo da kazem da ta povisena temperatura nema veze sa oktanskim brojem vec sa drugim karakteristikama goriva. Inace ta razlika u temperaturi u korist lpg nije uopste velika....
evo mali graf peak temperatura raznih goriva
ogradjujem se toliko sto ne znam pri kojim uslovima su vršena ova merenja
Comment
-
-
E, cekajte malo.
Sasvim je normalno da se po instalaciji gasne opreme malo prepodesi pretpaljenje za gas a to je za koji stepen pre nego za benzin sto vec povecava temperaturu ali ne toliko da izgori dihtung.
Najvise povecava temperaturu suvise siromasna smesa ali ni ona dovoljno da izgori dihtung na glavi.
Najlakse je reci "to je zbog gasa". Za sta je to izgovor ustvari?
Nije ni prvi ni poslednji put da je nekome probio dihtung i da je pomesao ulje i vodu na benzin, na gas ili na dizel.
Sto kazu. Sve je dobro kad se dobro svrsi.
Comment
-
-
Nemora da znači jutros sam gledao juga kome je procurelo ulje na semeringu od radilice uzrok je dotični majonez koji je začepio iberlauf.Pošto se i u karteru stvara pritisak radom klipova ulje je moralo nekud izbiti.
Jugo je star 5 godina vozi se dvadeset km dnevno i redovno održava.
Pitanje je kako prolaze oni koji sipaju ulje predvidjeno za motore koji koriste plin kao pogonsko gorivo,da li se i kod njih stvara majonez?
Dosada nisam nikog sreo da je sipao takvo ulje da ga pitam za iskustvo a znam da se dotično ulje nudi na pumpama za gas.
Inače 90% automobila za koje ja znam da su imali takav problem koristili su ili su nedavno ugradili gas.
Kad pogledate ima neke logike ako gas prilikom sagorevanja stvara više vode u izduvu a zna se da malo kompresije uvek prodje pored karika onda nema mesta čudjenju.
Naslage su tu a u zavisnosti od potrošenosti motora ima ih više ili manje tu je još i loše ulje pa spoljna temperatura...Niko nije savrsen
Comment
-
-
Pa opet nije problem u gasu. Kako mu se stvorio toliki majonez u iberlaufu? Kako ga ja nemam ni najmanje a vozim ga u jugicima isti tip motora?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
U pitanju je žena nedavno je ugradila gas,menjala je i ulje kako kaže pre 10000 km u jugu ništa pipano nije, čim škripne nešto ona pravo zastava servis.
Doduše kako rade u servisu i to je pitanje karter i pumpa goriva su bili skroz otpušteni. Radi se o zastavinom servisu u Kuli.U crevu ibera i s jedne i s druge strane je bila mrezica.
Da se razumemo ja nisam majstor pa su i ovi zaključci gore moje mišljenje ali i većina mojih kolega sa posla se žale na dotične probleme a medju njima ima i onih koji ne voze zastavina vozila.Niko nije savrsen
Comment
-
-
Sada se vec malo preteruje... mozda ugradnja gasa izaziva i kamen u bubregu...
Kod starijih motora, skinu se naslage sa promenom goriva za sagorevanje, nastaju zazori.... to sam vec rekao. A dihtung glave nema sanse da izgori zbog plina!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
Comment