Hidropodizaci i ATF ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #16
    Izgleda da ce novo ulje da leti napolje!

    Sada sam upalio auto, hladan, celu noc stajao, i podizaci se cuju, i nikako da prestanu na leru, tek kada dam gas na 2000 obr tada prestaju i posle se vise ne cuju ni na leru.
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      I HC je polusintetika a to fordovo 5w30 bi trebalo da je sintetika
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #18
        Oba ulja su polusintetika 100%

        HC kupujem vec par godina iz razloga sto je uvoznik u Valjevu i sto sam smatrao da je to original, e sada ne bi da govorim napamet ali sve je moguce,

        inace sipam ga u jos dva auta vec par godina i rade dobro,
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #19
          dajte neki predlog! Da li da istacem ovo ulje (tek je dva dana u autu) i da sipam "redje"

          ne mogu da slusam podizace svako jutro i to dobrih 2 minuta

          ili da sipam polytron tretman ulja u motor, da li ce pomoci?
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #20
            Jedno pitanje u vezi podizaca,jel smeju da se isperu npr u benzinu dok nisu montirani. Znaci ono potopis ih u benzin i da li bi nesto dobio stime?
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #21
              Moras da ih rasklopis i operes, to vec ima efekta

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Originally posted by Type_R
                posle 10min rada sam ispustio staro ulje, zamenio filter i sipao novo.
                Sumnja stoji na greski u filteru ili pogresnom filteru za ulje, sa nepovratnim ventilom ili bez?

                Deluje kao da izgubis ulje da icsuri iz svih kanala , te odatle dug period chekanja.

                Ove 3 sekunde koje si imao pre , kad spadnu na 0,5 ces onda je sve chisto, properi motor rado jos jednom pre nego li opet ides na izmenu ulja.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #23
                  Kad smo vec kod ovih 0,5, tj. 3 sec…..

                  Kod mog auta ako pogledam kroz cep za ulje vidim da motor iznutra nedvosmisleno ima nekih naslaga (mada je tesko objasniti kolike su). Pri tom se pri hladnom startu ne cuju hidropodizaci, ili se cuju recimo manje od tih 0,5 sekundi.

                  Pitanje je da li da ispirem motor pre sledeceg menjanja ulja?

                  U principu, strah me da se ne zapusi nesto pri toj operaciji, pa da posle mrzim sebe sto sam opet bio radoznao, kad mi vec auto radi besprekorno.
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Ispiranje motora je nedvosmisleno najbolje raditi sa chestim izmenama jeftinijeg ulja koje se menja pre nego li deterdzentska svojstva izostanu.

                    Jedan lagani proces od 3-4 izmene ulja i filtera u intervaima od po 1000km je najsigurnije. Kao sto je trebalo vremena da se naslage stvore, tako ih vremenom treba ukloniti.

                    Rado koristiti letnji period za ovo bez previse opterecenja po motor u voznji obrtajima preko 3000rpm , temperatura ulja je bila potrebna za stvaranje koksa tako i za razgradnju istog.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • vujke
                      Admin
                      • 29.09.2004
                      • 1673
                      • Mladenovac
                      • Daewoo Lanos 1.5SX

                      #25
                      eMe spremi kanister 20L onog fuscha, ovaj mobil slabo ispira motor, dodushe na 5k. Posle 2.5 crn je ko zift.
                      while(!asleep()) {sheep++;}

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #26
                        Originally posted by BOOST
                        Ispiranje motora je nedvosmisleno najbolje raditi sa chestim izmenama jeftinijeg ulja koje se menja pre nego li deterdzentska svojstva izostanu.

                        Jedan lagani proces od 3-4 izmene ulja i filtera u intervaima od po 1000km je najsigurnije. Kao sto je trebalo vremena da se naslage stvore, tako ih vremenom treba ukloniti.

                        Rado koristiti letnji period za ovo bez previse opterecenja po motor u voznji obrtajima preko 3000rpm , temperatura ulja je bila potrebna za stvaranje koksa tako i za razgradnju istog.
                        ok, nije problem da uradim jos "par" ispiranja motora, ulje i filter generalno nisu skupi ali ne bi bas na 1000km da menjam, jel moze bar na 3000km?

                        ovaj engine flush liquid moly i nije bas jeftin, kada sam ga sipao osetio sam da mirise slicno nafti. Znam da negde ima tema o ispiranju naftom ali ne mogu da nadjem pa ako moze objasnjenje ponovo
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #27
                          Mene taj miris podseca na neki rastvarac...

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #28
                            Znaci, mogu da kupim najjeftinije ulje ( recimo 15w40) i da ga menjam na 1000km nekoliko puta?

                            Evo izracunah, to mi je finansijski isto, jer ovo skuplje koje koristim menjam na 6-7kkm, jedino sto cu da se mlatim oko promene ulja svaki cas.

                            Originally posted by vujke
                            eMe spremi kanister 20L onog fuscha, ovaj mobil slabo ispira motor, dodushe na 5k. Posle 2.5 crn je ko zift.
                            pa zar to nije znak da taj mobil odlicno ispira motor?
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • vujke
                              Admin
                              • 29.09.2004
                              • 1673
                              • Mladenovac
                              • Daewoo Lanos 1.5SX

                              #29
                              ma zezam se, al ne bih da ispiram mobilom na 2k, boli po dzepu
                              while(!asleep()) {sheep++;}

                              Comment

                              • bax76
                                CBC Senator XXL
                                • 07.11.2006
                                • 605
                                • BG

                                #30
                                Na Z10 1.2 8v mi se cuje to klackanje prvih pola minuta od kad je temperatura u minusu. Kad je temperatura veca to se necuje... Motor je presao nekih 10.000 km. Ulje je menjano pre nekih 3000km, Selenia 20k.
                                Da li da se uzbudjujem oko toga, ili je to normalno sa mojim motorom?
                                U knjizici stoji da se na 40.000km radi provera i podesavanje zazora podizaca ventila, da li to znaci da moj motor i nema hidropodizace?

                                Comment

                                Working...
                                X