Problem sa kucistem karburatora!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    #31
    od peugeot-a 405 1.6 sa karbom usis je tipa 3cm i mislim da bi trebalo njega da potrazish po otpadima isto kao taj tvoj samo tanji
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • Kanarinac
      CBC Senator XXL
      • 08.10.2004
      • 2870
      • BG,Weedikovac

      #32
      Videcu da se rapitam za taj od 405ice lai jel on ima isti precnik ili bar manjinesto pa da ga sirim tj oce li leci na moj karb.
      Kako se ucvrcuje to kuciste jel znas .U svakom slucaju cu da vidim da pogledam pa cu da javim ako ima jos predloga tu sam.

      I love my

      Comment

      • No name
        CBC Veteran
        • 28.02.2005
        • 164
        • Novi Sad

        #33
        @kanarinac

        Ja sam danas kod sebe nabudzio filter,malo sam se zezao ali sam ga nekako ubacio.Na jednogrli karb..Uzeo sam original kuciste od filtera i malo ga prepravio(ostala je samo donja strana i poklopac),sada imam otvoren filter skroz okolo.Upakovao sam ga tako sto sam ga povukao skroz nazad(nazad je malo vislja hauba),odnosno do kucista grejaca.Malo sam morao da ispravim ono ojacanje na haubi(udaralo je kuciste u njega),malo prepravio kutiju grejaca i prebacio sipku (sto povezuje solje) skroz nazad i nekako je stao,ali kad budem ubacio dvogrli moracu opet da proektujem i izmisljam kuciste filtera .Sutra cu slikati pa cu poslati slike.

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #34
          Mora da se pravi kuciste ne vrei drugcije da bi se postavila pecurka treba ovih dana da pocnem sa poravljenjem!

          I love my

          Comment

          • Retardinjo
            CBC Član
            • 15.10.2004
            • 28
            • NBGD B70

            #35
            Mladi NRT-ovcu ,stavi to limeno kuciste na beton i upotrebi glavni alat bez koga se u Srbiji ne moze CEKIC...izudaraj ga odozgo da se spusti koliko god moze...cak i ako napravis elipsu od izlazne cevi,nema veze,navuci,ako imas,ono aluminijumsko crevo i sprovedi drugi kraj do pecurke (filtera)...

            Comment

            • Dutchman
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 741
              • Vracar centar sveta

              #36
              e prvo nevredjaj mlade nrt-ovce , a drugo chekic sistem je privremeno reshenje a to ipak treba i da izgleda kako treba... lichno mislim da je pechurka na karbu bacanje para... ja sam na karbu u vishe varijanti na 405-ici imao samo metalnu mrezicu da ne upadaju sranja u karb i to imash kod kineza da kupish kao posudice za voce za smeshnu kintu , pa ako ocesh i lepo da ispadne ti ostavish to tako polukruzno i napravish adapter da legne na karb odozgo i to je to... ako se tripujesh na prashinu onda kupi filter za aspirator i stavi ispod mrezice to je granulacija ko K&N a sa jednom tablom od 100din imash da menjash narednih milion kilometara filter....
              Prevelika slika u potpisu!

              Comment

              • Kanarinac
                CBC Senator XXL
                • 08.10.2004
                • 2870
                • BG,Weedikovac

                #37
                Sto se tice ovoga ispod mrezice nista nisam razumeo!

                Ja moram filter da stavim zbog plina zato sto mi se gusi auto na plin jer mu dolazi previse vazduha takod aostaje pecurka ovo sa mrezicom ce biti privremeno resenje!

                I love my

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #38
                  sta?na jugu tu se auto gusi zato sto nemas filter
                  daj mu vise gasa,pa nece da se gusi.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • luka.l
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 490
                    • Beograd
                    • ВАЗ 21213

                    #39
                    Originally posted by zoranbg
                    daj mu vise gasa,pa nece da se gusi.
                    Eh...pa ogranicavanje kola zavrtanjem ventila dovoda goriva kontra je svakoj ideji o tuning-u...

                    Bez paljevine nema ni snage. Nisam ni razmisljao o tome. Taj motor ni nece lepo da ide dok mu ne otvoris oba grla i pustis mu goriva koliko god moze da sagori.
                    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                    - "I vi ste dobro."

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Originally posted by Kanarinac
                      Videcu da se rapitam za taj od 405ice lai jel on ima isti precnik ili bar manjinesto pa da ga sirim tj oce li leci na moj karb.
                      Kako se ucvrcuje to kuciste jel znas .U svakom slucaju cu da vidim da pogledam pa cu da javim ako ima jos predloga tu sam.
                      Vrlo je sličan, isto tako i od Moskviča ima sličan ulaz na karburator i dosta je tanak. Ima po ruskim radnjama, nije skup, samo onda moraš neki adekvatan filter sa strane da staviš.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • frog
                        CBC Član
                        • 03.04.2006
                        • 10
                        • Kragujevac

                        #41
                        A sto ne bi prepravio postojece kuciste tako sto bi ga bimbalom presekao po obimu ispod tog venca za sastavljanje i isekao-izbacio parce lima potrebne visine koju ces da odredis. Sada izmedju 2 novodobijene ovice po konturi zavaris traku lima koja ce da ima vise horinzontalan polozaj i to je to. Ostaje ti donji deo koji original naleze na karb i gornji sa rupom za zavrtanj.

                        Comment

                        Working...
                        X