TERMOSTAT ILI NEŠTO DRUGO?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Nema sta da cujes.....prvo nisi rekao ni koji je auto u pitanju...kao drugo odgovor si dobio u startu posto si izlozio situaciju kako treba i tu nema sta da vise se diskutuje.

    U teoriji...crevo je mlako zato sto termostat ne drzi zatvoren do postizanja pune radne temperature. Ende.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Syncmaster
      CBC Veteran
      • 02.02.2006
      • 153
      • Zrenjanin

      #17
      U suštini mi je jasno šts se dešava. Bolje da pitam kada ne znam ili nisam siguran nego da me zavlače, a to baš ne volim.

      Zadovoljan sam odgovorom.

      Samo još jedno pod pitanje.
      Da li može to crevo da bude mlako zato što termostat i da zatvori do kraja ipak ima malu propusnost kroz njega po konstrukciji pa da je to razlog mlakog creva gornjeg?

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #18
        Moze. Ne verujem da termostat bas hermeticki zaptiva pa da nista ne propusta. Ali sto vise propusta to gore, odnosno neispravan je.
        Evo ja sam imao iste simptome kao ti, auto nikad ziv ujutru da se zagreje i potrosi tonu benzina. U toku voznje relativno drzi kako treba temperaturu ali mu nekad dodje i obori je totalno. Juce sam zamenio, i evo jutros na ovom mrazu od -12 radi kako treba i zagreja motor ocas posla, trebalo mu je bar 5-6minuta manje da se zagreje nego ranije.
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Ispravan termostat zaptiva skroz. Neces osetiti toplotu na crevu koje se zagreva preko spoja sa kucistem termostata koje se greje, niti ako ima rupicu koja minimalno propusta.

          Sa tog kucista termostata ti izlazi vise creva...kada upalis motor posle 3 minuta treba da ima razlike izmedju tog creva koje je gladno sto ide prema hladnjaku i jednog od ostalih koji izlaze iz kucista termostata. Opet nemamo model auta-motora?
          Posle 5-7 minuta ako osetis da crevo prema hladnjaku pocinje da bude mlako...ovo drugo koje je vec bilo toplo vec treba da je vruce i da je motor postigao punu radnu temperaturu ili je barem blizu nje...opet zavisi od modela automobila koji opet ne znamo koji je.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Syncmaster
            CBC Veteran
            • 02.02.2006
            • 153
            • Zrenjanin

            #20
            Već sam dva puta napisao, ovo je treći put.

            Auto je KIA PRIDE motor 1.3i 99god.

            To je ista kao starija mazda 121.

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #21
              Da ne bi otvarao novu temu nadovezacu se na ovu.

              Danas sam stao i onako slucajno proverio creva od vode na hladnjaku i zacudio sam se kako je gornji dosta topliji od donjeg. Sad kontam da je mozda od hladnoce ili gresim? Grejanje imam dobro,temperatura (kazaljka) normalno stoji na istom mestu kad se ugreje motor.

              Da li je to normalno u ove hladne dane?
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #22
                Naravno da je normalno. To gornje izlazi direktno iz motora i ta tecnost tek treba da se hladi. A ono donje je kad antifriz prodje kroz hladnjak i ako sve funkcionise kako treba onda i treba da bude hladnije od gornjeg.
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #23
                  Nadam se da je Syncmaster promenio termostat...

                  A savet za remusa, ne diraj nista, dobro je ovako!!!!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • low rider
                    CBC Senator XXL
                    • 03.04.2006
                    • 613
                    • Beograd

                    #24
                    KAd se vec oplelo da i ja pitam, kako bi ocistili mali hladnjak ? Da li je to neko vec radio ?

                    Comment

                    • zec
                      CBC Senator XXL
                      • 05.01.2005
                      • 450
                      • bgd

                      #25
                      Mislim da je vec to negde pominjano:
                      Skinuti creva i pustiti vodu pod pritiskom kroz mali hladnjak, a moze da se proba vazduhom. Neko je vec to odradio sa dobrim rezultatima.
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                      Comment

                      • Syncmaster
                        CBC Veteran
                        • 02.02.2006
                        • 153
                        • Zrenjanin

                        #26
                        Nisam još

                        Idem oko sredine meseca za bg, pa ću tada na servisu odraditi sve.

                        Javljam se posle sa rezultatima, nadam se boljim...

                        Comment

                        • vlada13
                          CBC Član
                          • 11.09.2005
                          • 25
                          • Zemun/Dobanovci

                          #27
                          Imao sam na kadetu isti problem. Rešenje:
                          1. Zameniš termostat
                          2. Ako budeš dobio temperaturu motora a ne bude počeo da greje zameni hladnjak kabine i ima da uživaš.
                          Pozzz
                          OpelTeamSerbia

                          Comment

                          • Syncmaster
                            CBC Veteran
                            • 02.02.2006
                            • 153
                            • Zrenjanin

                            #28
                            Ima grejanje ali tek kada dođe do pune radne temperature, ali kada se vozi na otvorenom kao da je nedovoljno, moguće je da termostat zeza pa je to razlog.

                            Evo jutros posle 2 dana stajanja, kada je upalio posle 6min kazaljka se nije pomerila ni malo, ajde neka bude da je krenula da se kreće pa sam počeo da vozim, prešao sam 3 km i auto se još nije ugrejao do pune radne temp nego je bio na zoni između pune radne i minimalne radne temp. Ugrejao se tek posle,ali nisam gledao.
                            Čini mi se da mu treba više vremena da se ugreje u vožnji nego na leru.
                            Verovatno ne zatvori skroz pa ide kroz hladnjak.
                            Očito da je termostat zaribao nešto..

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #29
                              @M-Power
                              Zavisi gde je termostat.Gde ti je termostat na Golfu 2 dizelu?Gornje crevo na njemu nema nikakvu prepreku prema glavi i mora da se ugreje jer ima direkt kontakt sa toplom vodom u glavi.Da ne zbunimo ostale...

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Sve pocinjem da sumnjam da nije termostat u pitanju
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X