zamena karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    zamena karburatora

    Evo mene posle duzeg vremena u pitanju je polo benzinac 1987god. motor HZ karburator pierburg 1b.Problem koji imam vec tri godine je taj karburator
    vise puta radjen ali stalno zeza pa mi je majstor predlozio da ugradim karburator iz zastave 101 ili isti pierburg iz opela sa rucnim sauhom. Interesuje me koliko je to pametno sta je bolje i ekonomicnije.Inace sa sadasnjim auto mi trosi preko 12l ,varira gas i gasi se sam dok se ne zagreje
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    #2
    -------------------------- Pierburg 1B ----- IPM 32 MGV 1 ----- IPM 32 MGV 10 ----- IPM 32 MGV 12

    Precnik leptira ----------- 32mm ------------ 32mm -------------- 32mm --------------- 32mm
    Difuzor -------------------- 23mm ------------ 24mm -------------- 21mm --------------- 22mm
    Gl. dizna za gorivo ------ 1,05 -------------- 1,25 --------------- 1,17 ----------------- 1,15
    Gl. dizna za vazduh ----- 0,575 ------------ 1,50 --------------- 1,90 ----------------- 1,90
    Ler dizna ------------------ 0,50 -------------- 0,50 --------------- 0,50 ----------------- 0,47
    Iglicasti ventil ------------ 1,50 -------------- 1,50 --------------- 1,50 ----------------- 1,50

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      ubaci od keca i resi problem ako ne planiras da se trkas sa njim,ili ubaci plin na postojeci,i kecev je leptir oko 32,difuzor oko 22 i set za remont je oko 500din
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      Working...
      X