Antifriz - kljucanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    Antifriz - kljucanje

    Sumljam da imam mozda problem sa kljucanjem antifriza, zbog cega mi se stvori vazdusni cep i ne otvori termostat, pa auto krece da se pregreva.
    Ovo se desava u situaciji kada se recimo max optereti od 0-240km/h i onda usporim nakon toga, vozim nekih kilometar i stanem. Za vreme voznje je sve super, temperatura je zakucana kako treba, ali posle pauze upalim auto ponovo, krenem i krece da se greje jer termostat ne otvori, a ne otvori jer se stvorio vazdusni cep. E sad taj cep moze da se stvori mozda i zato sto duva negde iz kompresionog prostora pod punim opterecenjem i onda stvara pritisak.Medjutim 2PUTA je otvaran motor zbog ove pretpostavke i nikad nista nije pronadjeno, tako da pretpostavljam da to nije problem.
    Trenutno sam sipao neki SWAG antifriz crvene boje(to je bilo najbolje sto sam juce nasao) sa temp kljucanja 140 stepeni.Pre sam imao na 112.
    E sad da li je to original SWAG u nasoj radnji ne znam s obzirom na situaciju kod nas. Ako nesto znaci 1.5l koncentrata kosta 430dinara.
    Dakle treba mi preporuka za najbolji antifriz sto postoji u smislu sto vece temperature kljucanja.
    Mislim da dodatno jos izbusim rupice na termostatu kako bi ukoliko i dodje do formiranja malo vazduha on mogao da i prodje.
    Takodje malo treba visko nategnuti da jace duva.
    Res non verba!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Stani malo.. sto si dalje od chiste vode losiji absorbent toplote.

    Treba ti destilovana voda u sistemu i WATTER WETTER.

    Jednostavan nacin da podignes termicki kapacitet celog sistema za oko 35-40%

    Dakle, tacka kljucanja negovori nista, problem koji imas je klasika za sistem koji je ispod dimenzija kaloretskih vrednosti koje se zahtevaju.

    Problem na koji nailazis je takozvana zaostala toplota gde je naprimer kod VW VR6 motora to resavano dodavanjem elektricne pumpe za recirkulaziju zaostale toplote.

    Po gasenju motora vremenski timer rele tera elektricnu pumpu i elektricni ventilator jedno vreme.

    Mada, WATER WETTER resava problematiku u celosti.

    Produkt RED LINE firme, obavezan dodatak u trkackim motorima za drag.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #3
      Naravno da sam i ovaj razblazio kao sto pise na njemu. Ima 3 varijante i ja sam uzeo ovu srednju 1:1. Jer hoces da kazes da ako uradim npr rastvor sa jos vise destilovane vode da ce biti bolje.
      WATTER WETTER???? Jer mislis na RED LINE WATER WETTER? Gde da ga nabavim ovde (mislim jer ima to neko u YU) ili jer ima neka firma u Evropi koja ga uvozi (predpostavljam da je iz USA) ? Jer ima neka priblizna zamena koju je lakse nabaviti? Kakav je Valvoline G12, Castrol G12...Valja li ista ovaj moj crveni SWAG(usput receno antifrizi me nisu zanimali do juce,ali posto drugi slezu ramenima morao sam malo vise da se zainteresujem)? Majstor koji mi je prvi i radio ovaj motor me ubedjuje da je samo problem u antifrizu, ali on za dalje od G12 nije cuo...
      Sad cu da stavim malo rastvora u posudu i da zagrevam da vidim gde je t kljucanja (mericu sondom) Ima li ovaj eksperiment smisla?
      Res non verba!

      Comment

      • duxducis
        CBC Senator
        • 19.10.2004
        • 207
        • Beograd

        #4
        Nasao sam red line u USA i salju u YU.
        U kojoj se proporciji on mesa sa vodom, da znam koliko da narucim.?
        Res non verba!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Cao.. prodaje se odve u Svedskoj u 2 velicine flasica.

          Samo cista voda i Water Wetter dolaze u obzir.

          Velicina flasice je za 2 velicine sistema, mislim da je manja do 8l totalno u sistemu i kosta oko 20? a druga je duplo veca i kosta duplo vise.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #6
            Da da sve sam video na njohovom sajtu
            [/url]www.redlineoil.comhttps://<br /> Vidi tamo je 12 flas...kada sam stao?
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Da, zaostala toplota, sa izduvne grane i turbine, klipova itd.. (zrazchenje u glavu od klipova koji su ostali visoko )
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Malo pre mi Egon rece na skupu da si juce testirao auto i da si problem kljucanja. Na koliko ode skala za temperaturu kad prokljuca. Jel si siguran da je u pitanju vazdusni cep? Koju vodenu pumpu imas od M-a ili obicnu 3.5
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #9
                  Vidi nije se pomerila 5mm od sredine zato sto ja to strogo pratim dok vozim, ali kada vidim kojom se brzinom krene da se pomera znam koliko je sati. Standardna od 3.5l(nova i originalna naravno), od M ne pasuje, ali nije ni potrebna od M-a jer je na AlpiniB10 biturbo i B7turbo obicna od 3.5litara. Jos jedanput napominjem da se sve desava kada stanes, znaci ovako u voznji nista. Juce sam probavao na ostruznici pun gas u jednom pravcu, pa povratak u drugom pravcu (220+) i nista za to vreme(cak je ispod pola), zatim sam vozio laganica 1km i stao. Nakon 10min palim auto i krecem i vidim da temp krece da raste preko pola, odmah stanem otvorim haubu i pipnem crevo iza termostata,kad ono HLADNO. Znaci nije otvorio termostat kada sam krenuo.Ali to ne znaci da je problem u termostatu. Po mom mislljenju to je posledica, a ne uzrok. Uzrok je nabijanje pritiska. A zasto je nabio pritisak?Zato sto se tecnost izgleda pregrejala kada sam stao. Znaci ubuduce ide ovakove destilovana voda+red line water wetter i naravno duze ga provozati posle cepanja
                  Ne znam samo kako ce to da utice na alu delove-mislim samo voda i red line?
                  Res non verba!

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    #10
                    Menjaj majstora,nema ti druge...
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • duxducis
                      CBC Senator
                      • 19.10.2004
                      • 207
                      • Beograd

                      #11
                      Maaa
                      Najbolje je biti sam svoj majstor, bas im zavidim
                      Res non verba!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Originally posted by duxducis
                        Ne znam samo kako ce to da utice na alu delove-mislim samo voda i red line?
                        Bez problema, nema opasnosti ni lad je u pitanju podmazivanje vodene pumpe.
                        Koristim WW vec 4 godine
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          osim dogradnje sa WW posle preforsiranja motora, tacnije sistema hladjenja koji je toplotno poddimenzionisan prema tvom motoru (je li potpuno fabricka varijanta hladjenja ?) ne smes naglo gasiti motor. preporuka je da ostavis motor na leru ili povisenom leru, oko 2000 obrtaja, da bi radila pumpa za vodu i sa usijanih delova motora odvela tu latentnu toplotu do nivao prihvatljivog za sistem hladjenja.

                          meni je sumnjivo sto se pominje vazdusni cep, na svakom autu koji sam imao do sada sistem se sam oslobadja vazdusnog cepa samim radom pumpe za vodu i termostata i svaki termostat koji sam video ima rupice bas za prolazak vazduha.

                          ko je ugradjivao termostat ?
                          da nije naopako ugradjen, je li se tacno gledao polozaj ugradnje strogo prema uputstvu ?


                          vidjao sam slucajeve kada se termstat naglavacke montira (umesto rupica gore bude nadole) i time nastane problem u radu termostata pa mozda je tako i na BMWu. ako je termostat lako dostupan mozda proveriti i tu sitnicu.


                          takodje, u kakvom je stanju hladnjak iznutra, da nije zapusen ili sa talogom pa time umanjenog toplotnog kapaciteta ?

                          postoji li veci hladnjak, fabricki od nekog snaznijeg motora koji moze da stane na predvidjeno mesto.

                          WW ce bitno pomoci u odovodjenju toplote dok motor radi i okrece se vodena pumpa ali kada vodena pumpa stane i dalje ostaje problem latentne toplote jer WW nece cirkulisati i nece odvoditi toplotu. a on ce prokljucati na manjoj temperaturi od antifriza.

                          za prvu pomoc ideja- pre gasenja motora ukljuci grejanje kabine na max i ostavi motor na leru jedno 5 minuta, time ce se bitnije oduzeti toplota motoru i smanjiti rizik pregrevanja po gasenju.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • duxducis
                            CBC Senator
                            • 19.10.2004
                            • 207
                            • Beograd

                            #14
                            Hladnjak sam nov kupio kada je ubacivan motor.Od tada sam presao 12000km. Hladnjak je sa M5 E28, za tropske uslove.
                            Nisam naglo ugasio motor(to znam i sam) ali izgleda da ga jednostavno posle nisam dovoljno vozio. Ubuduce ce to biti mnoogo duze.
                            Termostat je sigurno ugradjen ispravno.
                            Jednostavno cemo povecati rupicu. Mozda dodati jos neku sta znam videcemo.
                            Malo je i problem sto je ventilator skracen tako da u mestu nije bas idealno hladjenje.
                            A za ukljucivanje grejanja, ma i to znam nego mi je taj ventil za grejanje pokvaren, a nov vozim u gepeku vec mesec dana.
                            U svakom slucaju pre ubacivanja Red Line WW, cistimo hladnjak, busimo dodatnu rupicu(ili povecavamo postojecu na termostatu),pojacavamo visko
                            brick@WW ce bitno pomoci u odovodjenju toplote dok motor radi i okrece se vodena pumpa ali kada vodena pumpa stane i dalje ostaje problem latentne toplote jer WW nece cirkulisati i nece odvoditi toplotu. a on ce prokljucati na manjoj temperaturi od antifriza.
                            Jasno zato cu vise i da ga vozim da se ohladi.

                            Nego jedno pitanje>
                            Da li ga mogu hladiti tako sto cu i dalje voziti brzo(zbog boljeg udara vetra na hladnjak) ali sada znaci ne ubrzavam(ne idem u overload) vec odrzavam konstantno brzinu. Meni auto moze da odrzava 200+km/h u podpritisku (to je na nekih 4400rpm).
                            Res non verba!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Vec sa smanjenjem obrtaja motora zadnje deonice pre gasenja motora dolzai do smanjenja termickog transporta ka hladnjaku.

                              Dodavanjem WW u sistem ce temperatura metalnih komponenata sa kojima WW ima kontakt biti za 10-ak stepeni niza, i sama cinjenica da ce transport toplotne energije prema hladnjaku biti povecan pred gasenje motora daje dovoljan efekat.
                              Kad se ugasi motor, u pitanju je da zaostala toplota nije dovoljna da podigne temperaturu tvom motoru mase oko 200KG za celih 10 stepeni.
                              Dakle, tu dobijas.
                              No bez obzira na to posle ostrije voznje , jedan turbo motor se negasi bar 2-3 minuta ako ne i 5 minuta na ler gasu.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X