Sumljam da imam mozda problem sa kljucanjem antifriza, zbog cega mi se stvori vazdusni cep i ne otvori termostat, pa auto krece da se pregreva.
Ovo se desava u situaciji kada se recimo max optereti od 0-240km/h i onda usporim nakon toga, vozim nekih kilometar i stanem. Za vreme voznje je sve super, temperatura je zakucana kako treba, ali posle pauze upalim auto ponovo, krenem i krece da se greje jer termostat ne otvori, a ne otvori jer se stvorio vazdusni cep.
E sad taj cep moze da se stvori mozda i zato sto duva negde iz kompresionog prostora pod punim opterecenjem i onda stvara pritisak.Medjutim 2PUTA je otvaran motor zbog ove pretpostavke i nikad nista nije pronadjeno, tako da pretpostavljam da to nije problem.
Trenutno sam sipao neki SWAG antifriz crvene boje(to je bilo najbolje sto sam juce nasao) sa temp kljucanja 140 stepeni.Pre sam imao na 112.
E sad da li je to original SWAG u nasoj radnji ne znam s obzirom na situaciju kod nas. Ako nesto znaci 1.5l koncentrata kosta 430dinara.
Dakle treba mi preporuka za najbolji antifriz sto postoji u smislu sto vece temperature kljucanja.
Mislim da dodatno jos izbusim rupice na termostatu kako bi ukoliko i dodje do formiranja malo vazduha on mogao da i prodje.
Takodje malo treba visko nategnuti da jace duva.
Ovo se desava u situaciji kada se recimo max optereti od 0-240km/h i onda usporim nakon toga, vozim nekih kilometar i stanem. Za vreme voznje je sve super, temperatura je zakucana kako treba, ali posle pauze upalim auto ponovo, krenem i krece da se greje jer termostat ne otvori, a ne otvori jer se stvorio vazdusni cep.


Trenutno sam sipao neki SWAG antifriz crvene boje(to je bilo najbolje sto sam juce nasao) sa temp kljucanja 140 stepeni.Pre sam imao na 112.
E sad da li je to original SWAG u nasoj radnji ne znam s obzirom na situaciju kod nas. Ako nesto znaci 1.5l koncentrata kosta 430dinara.
Dakle treba mi preporuka za najbolji antifriz sto postoji u smislu sto vece temperature kljucanja.

Mislim da dodatno jos izbusim rupice na termostatu kako bi ukoliko i dodje do formiranja malo vazduha on mogao da i prodje.

Takodje malo treba visko nategnuti da jace duva.
Comment