Antifriz - kljucanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    znaci sve si vec preduzeo, onda jedino da pre gasenja motora malo duze ostavis na povisenom leru da se fino ohladi masa motora. valjda ce to da resi problem a ako ne gubim inspiraciju za ideje )
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #17
      Vec sa smanjenjem obrtaja motora zadnje deonice pre gasenja motora dolzai do smanjenja termickog transporta ka hladnjaku
      Pa zato i pitam da li da vozim i dalje na relativno vecim obrtajima(4500) brzo ali u podpritisku(pretpostavljam da se onda prilicno smanjuje temperatura u cilindrima)
      Res non verba!

      Comment

      • Alex-bgd
        CBC Senator
        • 27.03.2005
        • 270
        • Beograd

        #18
        E pa Dule... Nadam se da ces uskoro shvatiti da je sve ovo do sada bilo gubljenje vremena i da ces uz moju skromnu pomoc sesti u pravi automobil ...nalik ovom sa moje slike...E,tada ces da shvatis u kakvoj si zabludi bio kad si mislio da ti alpina ide...
        Unapred se radujem tvom novom(mom nesudjenom) automobilu...Posto si upravo otisao od mene koristim ovu priliku da ti cestitam unapred na tvom prvom ozbiljnom autu(ako ne racunamo,m5,alpinu,i ostale automobile klase iznad 18 sekundi do 200 km/h...)
        I menjaj ovu sliku,stavi svoj novi auto ovde...imam par njegovih slika
        Pozdrav svima...
        Mislim da znam koliko ne znam

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Ne.. ako ces terati sa WW , nema potrebe jer ce tecnost odnositi puno vise toplotne energije sa sobom prema hladnjaku.

          Planiraj stajanje i vozi zadnjih 4-5 minuta hladnije, ali uvek i uvek sacekaj par minuta na leru pre gasenja motora.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #20
            Vidi Sale nemoj da dezinformises ljude
            Nekako je suvise dobro da bi bilo....No videcemo.
            Uglavnom nama ne sme da promakne
            Res non verba!

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              #21
              BOOST,za koji dan mu nece trebati tecnost za hladjenje..vozice vazdusaru...
              Nadam se...
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22


                Nikasilka???
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #23
                  He He
                  Tecnost je vec narucena...
                  Res non verba!

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    #24
                    Bas tako...965 porsche...To mu dodje 911 TURBO,ili 964 karoserija koja je 1993 zbog motora od 3,6 umesto 3,3 litre nazvana 965...
                    360 ks,15,6 do 200 km/h...4,6 do 100 km/h...12,5 na 400 m ,itd... a sve to sa 1490 kg sto lako ide na 1350 i 360 konja sto lako ide na 500 i obrtnim momentom...uf,zabalavio sam vec...
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      OK.. nice, dobar na startu kao i svaki Porsh, samo sto je malo trom (ogradjujem se na tumacene) u ubrzanjima (150+>> ) ali ipak kao fabricki koncept daje dozu sigurnosti.
                      Jedino upozorenje je izbegavati benzin domace produkcije koji ima sumpora toliko da je smrtni neprijatelj nikasilu.
                      A sta znaci repariranje nikasilskih cilindara, znas i sam u tom slucaju

                      Samo za moj ukus jos uvek ima 50% previse cilindara
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        #26
                        Nego, kako to tvoje kljucanje antifriza i detonacije u motoru Dule?
                        Kukao si nesto vezano za to pa da vidim ima li nekih novosti na tu temu?
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #27
                          Pa... Posle vise meseci uzaludnog traganja za resenjem prepustio sam stvar profesionalcima tj. firmi HS Elektronic da mi prerade chip. Zakasnjeno je pretpaljenje i reseni su problemi detonacija na 0.75bara. Moglo bi verovatno i vise ali rizikujem da raznesem dihtung glave.
                          Ujedno je i kljucanje antifriza nestalo sto se duguje otklanjanju knocka ali i koriscenjem G12 antifriza (posto Red Line WW nije jos stigao).
                          Res non verba!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Lepo, sve se vrtilo upravo oko nemogucnosti povlacenja paljenja u kasnije kako smo i diskutovali.
                            Jasno da povecanje pritiska to zahteva i bas lepo da si se konacno odlucio da uradis nesto po tom potanju.

                            Sta je menjano chipom? Uslkadjena injektorska konstanta? Posto si chini mi se nabavio injektore veceg protoka? Da li sa njima teras?

                            Batajnica 316?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • duxducis
                              CBC Senator
                              • 19.10.2004
                              • 207
                              • Beograd

                              #29
                              Na autu su injectori veceg protoka (370 ml/min na 3 bara, kod mene je pritisak u normalnom radu 3 bara a u overloadu 4) i rade lepo cak i samo preko protokomera (zaobilazeci ono moje cudo za stelovanje smese). Da li je konstanta pomerena ne znam, ali sve ok radi (smesa nije siromasna).
                              Nego kad si vec tu, reci mi jer isto kada merimo nadpritisak odmah iza turba ili kada ga skidamo tek sa usisne grane tj. plenuma?Mislim jer svejedno gde mi je merac zakacen? Ovo pitam radi tacnosti ocitavanja pritiska na VDO instrumentu? Kod mene ocitava 0.7 bara constantnog pritiska u usisu.
                              Res non verba!

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                InterCooler ima stopovanje , pad od 0,05-0,1Bar
                                Korektno je na usisu !!
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X