Pokusacu da budem precizan. Elem na cepu za sipanje ulja pojavila se neka bela skrama kao majonez. Kada sam preuzeo auto toga na cepu nije bilo, cim sam promenio ulje (shell u plavom pakovanju) pocelo je da se javlja to belo cudo mada je potrosnja ulja bila u granicama normale. Sa tim uljem sam presao 10 000 i sipao ponovo isto. Naravno skrame opet ima. Cuo sam price da kad se promeni vrsta ulja da hoce tako nesto da se javi, ali posto nastavlja da se javlja i posle ohoho kilometara pitam da li je ulje neodgovarajuce (polusintetika 10-40), ili je neki falsh? E sada znam da ova pojava moze da znaci i da je dihtung glave otisao, ali auto ne trosi vodu, u posudi za vodu nema prljavstine, nema bele skrame sve je kako treba, na meracu za ulje nema ove pomenute pojave, samo na cepu za dolivanje ulja. Da li smem da sacekam jos neki dan (moram ne mogu bez auta) pa da probam sa promenom ulja ili da dizem glavu pa sta bude?
Dihtung glave ili problem sa uljem?!?!
Collapse
X
-
Da. Kad je ulje (motor) vruc ispari (izluftira se) vlaga pa nema kondenzata.
Ko je sipao ulje u motor?
Osnovna stvar je da se gleda sta tece dok se sipa ulje. Vece anomalije se vide i golim okom.
U svakom slucaju svaki put kad pogledas obrisi majonez papirnom salvetom ili maramicom jer je to mesavina ulja i vode.
Postoje neka specijalna ulja za primenu na manjim brodskim motorima koja ne stvaraju emulziju ali to nije ta vrsta koju si imao pre. Obrati paznju sta je razlicito od onoga pre i sada i ne trazi gresku u ulju. Bar ne gresku takve vrste.
U principu to uopste nije opasno ako na sipki nema majoneza. Ipak, budi oprezan i kontrolisi antifriz i ulje cesce cisto da mirno spavas.
Comment
-
-
Originally posted by BARTONEako prelazis manje relacije sa cestim gasenjem-paljenjem to je normalna pojava
dostize li tvoj auto radnu temperaturu?
Sto se tice kontrole barem jednom nedeljno sve proverim. Uvek isto. Antifriz je tamo gde je i bio, ulje takodje emulzije takodje. Simptomaticno je sto se ovaj problem poceo javljati cim sam poceo da sipam Shell. Ne znam sta mi bi da opet kupim isto. Nema veze sledece nedelje ide cu promeniti ulje i filter i narvno sipati kliner pre svega, iako nisam ni 2 000 km presao od zamene. Definitivno je ovaj shell sumnjiv.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Desava se i sa drugim uljima, nije samo shell u pitanju. Takva pojava je verovatnija preko zime, videces da sa istim uljem preko leta neces imati takvih "problema". Pozdrav!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Jel moze da se ovakva tema postavi kao lepljiva, svaka treca tema je o ovoj problematici?
Citajte malo....
Comment
-
Comment