Da cujem vase misljenje u vezi sledeceg slucaja koji mi se desio na ALFI 164 2.0 V6Turbo. Odlaskom kod majstora kazem mu da mi odradi ceo servis motora (ocistio i dizne). Na pitanje zasto tesko pali i posle odradjenog servisa, on odgovara problem sa alnaserom. A isti vrti kao lud. Dobro, ok. Nakon predjenih 3000km AUTO NEMA SANSE DA UPALI, i u toku voznje u poslednjih 1000km primetim da prilikom ubrzanja auta u bilo kojoj brzini trza poprilicno (i dalje alnaser vrti 6-7 puta pa tek onda upali i primecena povecana potrosnja goriva). Odem kod drugog majstora (covek nema veze sa alfama) i ustanovi sledece DIZNE PISAJU KAO LUDE i CRKO REGULATOR PRITISKA BENZINA A SVECICE CRNE KAO UGALJ I SUVE KAO BARUT. Nakon ciscenja dizni i menjanja novog regulatora, alfa pali bez problema i nema trzanja kod ubrzanja motora. PITANJE: Da li su dizne mogle da se zaprljaju za predjenih samo 3000km ma koliko nekvalitetno gorivo bilo, ili ih majstor inace tatamata za alfe nije uopste cistio???? Hvala na odgovorima svima!!!
:x
:x

Comment