Fals vazduh od rezervoara do pumpe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    Fals vazduh od rezervoara do pumpe

    Ljudi muci me ovaj problem pa me razbija, kada uspem da upalim auto posle dugotrajnog izbacivanja vazduha iz sistema, radi super, lepo ide, prima gas, ne gusi se, ali kada prenoci ujutro nema sanse da ga upalim, negde vuce fals vazduh i sva nafta se "smulji" nazad u rezervoar! To mi je stari problem koji sam bio resio privremeno ali sada se ponovo pojavio. Mislim da mi kuciste filtera za naftu pravi problem, da tu povlaci vazduh. Nigde ne mogu da nadjem novo kuciste filtera, to je onaj filter sto se zavije u kuciste a dovod i odvod se kace u to kuciste.

    Pitanje br 1: da li mogu da stavim filter od Golfa 2, onaj sa 2 izvoda, sa tim bih eliminisao kuciste filtera, da li ce imati dovoljan protok nafte? Ne vidim razlog zasto ne bi.


    Pitanje br 2: Da li je moguce da su bakarne podloske lose, odnosno da na njima vuce vazduh? Posle posla idem u potragu za novim, cisto da probam, sistem eliminacije. Da li one moraju da se zagreju pre stezanja posto cini mi se da mi je jedan majstor bas to uradio?

    Kvar nije veliki i skup ali mi sve zivce pokida, sa starim autom nikada nije dosadno!!!

    Pozdrav
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
  • radovan73
    CBC Početnik
    • 03.02.2008
    • 5
    • zabalj

    #2
    Mozes da stavis taj filt. od G2 usijas platne i naglo ohladis u vodi, a mozes da stavis nepovratni ventil pre filtera.

    Pozdrav.

    Comment

    • miloica
      CBC Član
      • 14.08.2006
      • 52
      • N>BGD

      #3
      Prvo zameni bakarne podloske, ako to ne pomogne uzmi plasticnu flasu napuni je naftom, skini crevo sa filtera i direktno ga stavi u flasu, upali auto nek radi, pa ga ugasi, posle pokusaj ponovo. ako upali onda si resio deo problema, znas sta je ili je negde prekinut vod ispod auta, ili na crevu od rezervoara do metalne cevi, nalazi se kod zadnjeg desnog tocka, Filter u rezervoaru kad si cistio ?
      Ako to ne pomogne, nepovratni ventil, ali to nije resenje

      ako vec zapnes da menjas celo kuciste filtera onda mozes bilo koje, ja bi uzeo npr od opel kadetta sa rucnom pumpom za "drukanje"
      Kosta

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Milane,gde pobeze?Jedva te nadjo

        Comment

        • deki74
          CBC Veteran
          • 03.02.2008
          • 139
          • Beograd

          #5
          Za svaki slucaj skrati krajeve svih creva ako (ako imas lufta)za po centimetar ,meni je to nekoliko puta pravilo probleme,posebno tu na filteru.

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #6
            ...pumpa...

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #7
              Mislis da je pumpa, iako u voznji kad upali nema nikakvih problema? Jel se nepovratni ventil na pumpi nalazi odmah pored creva za dovod? Ovo sa flasom cu ponovo da probam, vec sam to radio prvi put kad sam imao ovaj problem, danas sam stavio neke stare podloske, nisam nasao nove i onda kad sam upalio auto sam otisao do susednog mesta i pronasao nove podloske, sutra ih stavljam, znaci zagreju se pa se ohlade u vodi? Hvala za tip za kuciste od kadetta, potrazicu ga u svakom slucaju zbog pumpice, pozdrav ljudi i hvala na odgovorima
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #8
                Ljudi nece i dalje da upali, zamenio sam bakarne podloske, zamenio sam i gumice na nepovratnom ventilu na pumpi ali i dalje nece da upali posle duzeg stajanja, ono sto me najvise buni je sto tada kada verglam ide dim na auspuh ali nece da sastavi nikako, vidim da ce na kraju ipak da bude do pumpe vec pocinje mnogo da me nervira, kada upali na gurku radi mirno i normalno, u voznji nema nikakvih problema
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Milane,da li Tvoj auto lako upali na guranje?Posle pustanja kvacila na 2-3m.Ako je odgovor da,ili fali kompresije ili lazu grejaci!Hajde da ti pomognemo,ali pod uslovom da nas slusas i postujes nas trud!

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #10
                    Ne pali bas toliko lako na gurku, moram da ga slepam 15-20m, znam da to ne valja za dizela ali je to jedini nacin da upali, posle voznje jos sat vremena moze da se upali a sto duze stoji manje su sanse da upali, svaki predlog je dobrodosao! Sutra cu da probam ono sa flasom i stavicu filter od G2, probacu da se ponovo zavucem ispod auta da ponovo pregledam creva od rezervoara do pumpe, vise mi nista ne pada na pamet. Grejaci su pre mesec dana svi bili ispravni, nemoguce da su svi odjednom crkli, prosle zime mi je palio bez dva grejaca, kompresija, hm... pa pre 2000km su zamenjene karike
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Proveri grejace,skini dizne pa vidi da li se uzare kad das kontakt!

                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #12
                        Da znas da si mozda u pravu za grejace, mada necu moci tako da ih proverim jer nemam moment kljuc, moze i da se skinu pa na + od akumulatora, mora da varnici ako je ispravan, provericu prvo grejace pa onda idem dalje... Hvala, pozdrav
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment

                        • milan_g1
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2007
                          • 863
                          • Karaburma

                          #13
                          Jutros dignem haubu i bacim pogled na providan predfilter koji se nalazi pre filtera nafte i bio je potpuno prazan tako da nisu grejaci problem nego se nafta vraca u rezervoar, provericu ih danas ali nije u njima problem, uzecu nova creva, nov filter bez famoznog kucista pa cu da javim stanje, pozdrav
                          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Ako negde falsira vazduh od rezervoara do pumpe to bi se primetilo i u voznji kroz pad snage ili nestabilan rad na leru.Imao bi plavog dima na auspuh kada ga turiras.Problem je ili oko prelivnih creva na diznama,ili oko zaptivanja osovinice gasa na pumpi.Sve to mora biti suvo ko barut.Ta pumpa nema povratni ventil na koji ti mislis,sve je u dihtovanju.Pretpostavljam da si stavio novi filter goriva???

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #15
                              Filter goriva je prva stvar sto sam zamenio, a stari sto je skinut bio je star mesec dana, oko osovinice za gas na pumpi je suvo kao barut, tu mi je imalo lufta, nova biksna je propadala kroz poklopac pumpe pa je ceo poklopac zamenjen, to je uradjeno pre oko 5, 6 meseci u bosch servisu kada sam ujedno promenio dizne, znaci nije majstor Mika to uradio nego strucni bosch-ista u servisu. Pumpa je suva kao barut, promenicu prelivna creva danas, i dovodna i odvodna creva i uzecu filter od golfa 2 jer nema kuciste, samo dva izvoda, to kuciste mi je najsumljivije, stavicu i nove selne i ako i sutra ujutro ne bude upalio zavrsice na dnu Morave! Sada ga ujutro upalim nizbrdo na gurku i palim ga na svakih sat vremena, odrzavam mu pritisak ko na autobusu! Javicu rezultat, pozdrav
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              Working...
                              X