Kvacilo - problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pera
    CBC Veteran
    • 24.10.2007
    • 129
    • BG

    Kvacilo - problem

    Da nema neko ideju sta bi moglo ovo da bude:
    Zamenio sam ceo set kvacila pre dva meseca,e sad bilo mi je sumnjivo,al ajde,to sto kvacilo nekako trza kada krece,ako me razumete i kada krecem na vecoj uzbrdici bas se zatrese.
    E sad posle jucerasnjeg odlaska i povratka iz Pozarevca,dogadjaju se danas cudne stvari-nesto urla na leru rekao bih iz predela kvacila,e sad nije stalno,nekad da nekad ne,ali cim pritisnem kvacilo zvuk nestaje.
    Kad sam danas stao na parkingu,radio je u leru bez ikakvog zvuka i odjednom se ugasio,probam da palim bez kvacila i auto krece kako verglam,a nije u brzini .Onda pritisnem kvacilo i upali i krene bez problema
    Pomagajte!
    Da,menjao sam ceo set pre dva meseca-Ruen,da li je moguce da je tako brzo otislo,presao sam mozda 2000 km,i nije mi jasno da taj zvuk se nije cuo dok sam vozio u gradu,cim sam izasao na otvoreni put i vratio se to je pocelo,a tako nesto mi se desilo kada sam zamenio prosli set.
    Sta bi moglo biti?
    Hvala unapred.
    Lada Samara 1.5
  • GORAN 0211
    CBC Član
    • 30.03.2008
    • 68
    • feketic

    #2
    proveri ulje u menjacu.po tome kako si objasnio to je u pitanju
    NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

    Comment

    • Pera
      CBC Veteran
      • 24.10.2007
      • 129
      • BG

      #3
      Ma jok,ima ulja,bar da je to
      Nesto je tu do kvacila.
      Lada Samara 1.5

      Comment

      • GORAN 0211
        CBC Član
        • 30.03.2008
        • 68
        • feketic

        #4
        postoji mogucnost menjac da je
        NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

        Comment

        • Pera
          CBC Veteran
          • 24.10.2007
          • 129
          • BG

          #5
          Mozda,ne znam.Otvaran je prosle godine i menjani su neki lezajevi,i odmah posle toga se desilo pomenuto,zamenim kvacilo i radilo je,a evo sad opet.Stvarno cudno,ovo se desava samo kad izadje na auto-put i kada se malo duze vozi vecom brzinom (120),ko bi ga znao.
          Cak sam malopre uzeo da pogledam staru korpu i lamelu,i na njima ne vidim neka fizicka ostecenja,druk lezaj mozda malo zuji,ali mi se to opet cini normalno.
          Primetio sam juce dok je malo radio na leru,dok stoji,cuje se neko lupanje i poluosovina se pomalo cima.
          Da li neko ima ideju?
          Lada Samara 1.5

          Comment

          • GORAN 0211
            CBC Član
            • 30.03.2008
            • 68
            • feketic

            #6
            lezaji snopa spojnicke osovine ili oko toga nesto.pojavi ti se posle takve voznje zato sto se ugreje ulje ulje i razredi
            NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

            Comment

            • zoki becejac
              CBC Član
              • 01.04.2008
              • 89
              • niš

              #7
              Prijatelju ako si menjao ulje u menjacu i tom prilikom sipao se-90 zeznuo si se. U menjac lade samare ide se-30 ili ti ako je lakse motorno ulje zbog iglicastih lezajeva, to je tvoja problematika a i druk lezaj ti se cuje.

              Comment

              • Pera
                CBC Veteran
                • 24.10.2007
                • 129
                • BG

                #8
                Zoki znam za taj fazon-sipano je motorno ulje,tacno je da se druk lezaj cuje malo,ali cuje se malo kada pritisnem kvacilo-zar ne bi trebao samo tada da se cuje
                @Goran 0211
                Lezaj snopa spojnicke je menjan,mada je bio neki ruski i nije delovao ubedljivo,e sad moguce da se ugreje ulje i razredi,ali kada mi se to desilo posle se desava i kada je hladan.
                Prosli put kada smo menjali kvacilo i kada se desilo isto,probao sam kada je skinut menjac da ga vrtim u leru (spojnicku osovinu) i ne primecujem nista cudno,relativno lako se vrti i nista se ne cuje
                Lada Samara 1.5

                Comment

                • zoki becejac
                  CBC Član
                  • 01.04.2008
                  • 89
                  • niš

                  #9
                  po meni je problem generalan kod svih samara mislim da im je menjac slaba tacka, opet ti pogledaj te lezajeve u samom menjacu kod mene je kada sam vozio samaru otisao samo onaj na petoj brzini ali je bio papreno skup plus skidanje pa remont kupi ti drugi polovan menjac i trazi da ti ga ugradi taj koji ti prodaje mislim da je mnogo po đepu bezbolnije kada na kraju saberes POZDRAV ZOKI

                  Comment

                  • nemanya
                    CBC Veteran
                    • 29.03.2008
                    • 199
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Kvacilo - problem

                    Originally posted by Pera
                    Kad sam danas stao na parkingu,radio je u leru bez ikakvog zvuka i odjednom se ugasio,probam da palim bez kvacila i auto krece kako verglam,a nije u brzini .Onda pritisnem kvacilo i upali i krene bez problema
                    Nesto u tom menjacu nije sklopljeno kako treba.

                    Ako menjac urla na leru,a ne cuje se kad se pritisne kvacilo,lako je moguce da je prolupao neki lezaj..ne bi trebao toliko da se cuje ako je lezaj blago propao. Moguce je da je neki lezaj vec toliko potrosen,a mozda i poprilicno unisten, da je sve to ispalo iz centra pa sad arlauce.
                    Nemoj da vozis auto prebrzo sa takvim menjacem,mozes da napravis jos veci kvar nego sto je trenutno.

                    Ruskih lezajeva se mani za ugradnju. Kupi neki krsteni,kad budes (i ako budes) menjao.
                    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                    Comment

                    • Pera
                      CBC Veteran
                      • 24.10.2007
                      • 129
                      • BG

                      #11
                      Otvarali smo prosle godine i sastavljali komsija i ja,situacija je bila da se cuo malo u petoj i na leru kada se pusti kvacilo-ne mnogo,ali dovoljno da nervira,i culo se zujanje kada krece iz nizih obrtaja,inace lepo je saltao,a i sada lepo salta.
                      Kada smo ga otvorili unutra je na oko sve izgledalo kako treba,neki lezajevi su nam se ucinili da imaju malcice lufta,njih smo zamenili,i posle toga pocinju problemi.Cak i kada smo sastavili cuo se isti zvuk,mozda je malo manje zujao u petoj,ali nista radikalno se nije promenilo,posle se desava pomenuto.
                      Cimali smo se oko 2 nedelje sa njim,te fali ovo,te fali ono,te nisam mogao da nadjem neke lezajeve i na kraju izgleda nista...
                      @nemanya
                      Cisto sumnjam da cemo ponovo imati volje da ga otvaramo,verovatno cu ga sada voziti dok se ne raspadne,pa cu uzeti drugi polovan
                      Moja i komsijina teorija,btw. komsija radi u CAT-ovom servisu,je da ima lufta na vise mesta (osovina,kuciste,zupcanici),i sa tim je radio,e sad kada je otvoren to se sve poremetilo,i desilo se to sto je bilo,tako da je izgleda najbolje uzeti drugi
                      Mozda ga otvorimo cisto onako
                      Lada Samara 1.5

                      Comment

                      • nemanya
                        CBC Veteran
                        • 29.03.2008
                        • 199
                        • Beograd

                        #12
                        Hm..

                        U sustini,ako ti se vise isplati da uzmes drugi menjac - onda kupuj.

                        Ali trebali ste da procenite odmah u startu pri rasklapanju sadasnjeg koliko vam se isplati da ga vracate na auto.

                        Pitanje je da li ste zamenili sve lezajeve koji su bili s greskom.
                        A mozda te zeza i neki zupcanik ako je istrosen.

                        Ako ste ocenili da ima lufta negde,trebali ste da proverite..jer ako je propao negde gde je mehanicka obrada nemoguca ili neisplativa,niste trebali ni da ga sastavljate.
                        "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                        Comment

                        • Pera
                          CBC Veteran
                          • 24.10.2007
                          • 129
                          • BG

                          #13
                          Sta znam,100 e je drugi.Inace fabricka greska tih menjaca je sto su prilicno bucni,i svaki treci se ne cuje.Iznutra je izgledao prilicno dobro,na oko nismo videli neka veca ostecenja i luft.E sad da bi se to sve proverilo kako treba-luft,da li baca negde trebala bi nam silna aparatura,prilicno neisplativo,zamenili smo sumnjive lezajeve,ali...Lepo salta radi,ali se CUJE Verovatno su i zupcanici dobili lufta na osovini,a da se to sve zameni kostalo bi ko pola auta Kolko izdrzi,nek izdrzi pa jurim drugi
                          Lada Samara 1.5

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            ako je drugi menjac 100 (da nije greska, pa 1.000) evra sto bi se petljao oko tog pokvarenog.
                            prosto zameni, jeftinije, pouzdanije, brze, daleko manje posla.

                            i majstor ce biti jeftiniji.

                            menjac je precizna sprava pa se ne moze na oko saznati a niti podesiti zazor lezajeva, zupcanika i ostaloga.

                            ako ste menjac sastavljali bez radionickog uputstva i fabrickih mera, bez dotezanja kilo kljucem, onako napamet i posledice su logicne.

                            na samom kvacilu, redovno podesavas zazor lamele ?
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Pera
                              CBC Veteran
                              • 24.10.2007
                              • 129
                              • BG

                              #15
                              Nije greska,100 e je drugi,nije bas neka limuzina
                              Sastavljano je sve kilo kljucem i radionickim katalogom,ali dzabe kad je odradio svoje,i jos je izgleda prethodni vlasnik sipao ulje za menjac umesto motornog.
                              Kvacilo je stavljeno novo pre 2000 km,sajla je nova i podeseno je kako treba.
                              Lada Samara 1.5

                              Comment

                              Working...
                              X