Temperatura motora!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pedja_COACH
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 14
    • Beograd

    Temperatura motora!

    Da li neko zna da mi objasni u chemu je moj problem?
    Elem.jutros je auto pocheo da mi dize temperaturu iznad proseka.I dok nisam ukljuchio grejanje,ne bi se zaustavilo..Prvo shto mi je palo na pamet bila je technost u hladnjaku,ali nje je bilo,pa sam malo istiskao ona creva,jer mozda se zapushilo,mada i u njima je bilo vode...
    posle posla,sam otisho kod majstora i zamenio tremodavac ili termoprekidac...ali opet isto?Jednostavno nece da mi pali ventilator na hladnjaku..
    Pomozite molim vas!!!!
    JUST SHUT UP AND DRIVE VW!!!
  • rajmax63
    CBC Prijatelj
    • 02.04.2005
    • 1415
    • Bačka Palanka
    • AUDI A6 2.0TDI 170KS

    #2
    ajde vidi da ti nije zapušeno tanko crevo što ide od hladnjaka na bocu
    dobro proveri i izlaz na hladnjaku tu gde se kači crevo
    uzmi mali šrafciger u malo pročisti rupu koja je inače oko 3 mm
    nema šta drugo biti ako je sve u redu
    inače to je prelivno crevo je zajebano. to da se dešava kada se zapuši izlaz iz hladnjaka na njemu i nema cirkulaciju
    najbolje je da proveris kada upališ auto odvrneš čep od posude i gledaš da li voda gura u mlazu u bocu
    blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
    Audi ima crveno T

    Comment

    • Trivo
      CBC Senator
      • 02.06.2005
      • 202
      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

      #3
      Mozes i dok motor radi da spojis one dve klemice na termoprekidacu koji se nalazi na hladnjaku i da vidis da li motor hladnjaka uopste radi.Pazi prste i pazi da ne spojis sa masom!
      Ako proradi moguce je da je on neispravan,da li si siguran sta je majstor zamjenio?Kako nije provjerio da li pali ventilator nakon popravke?
      VW 1200 1972god.
      VW Golf 1.3 1988god.
      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

      Comment

      • darko-sice
        CBC Senator
        • 01.11.2005
        • 200
        • Aleksinac

        #4
        A da proveris ima li uopste struje na termoprekidacu...da nije crko osigurac...nevezano za bilo sta drugo on bi morao raditi...
        POZDRAV

        Comment

        • Pedja_COACH
          CBC Član
          • 03.12.2007
          • 14
          • Beograd

          #5
          MA nemam pojma,kako nije proverio...i ja sam zurio,tako da sam i ja kriv..ali videcu danas da ga zovem..
          Kad se spoji direktno ,ventilator radi najnormalnije...ne znam shta da radim sad..
          JUST SHUT UP AND DRIVE VW!!!

          Comment

          • darko-sice
            CBC Senator
            • 01.11.2005
            • 200
            • Aleksinac

            #6
            sto znaci da ti je instalacija ispravna i da ima struje....znaci taj termoprekidac nije dobar....stavljaj drugi ako je uopste i promenjen....
            POZDRAV

            Comment

            • Pedja_COACH
              CBC Član
              • 03.12.2007
              • 14
              • Beograd

              #7
              Sad je sam upalio,ali kad je vec bila kazaljka preko pola i to vecim delom ka max-u...
              Nemam pojma...ovaj termoprekidach pali na 92 ,a gasi na 82 stepena...
              Neshto mi brzo gasi,kad se upali,ali jbm li ga shta ja znam..
              Da li moze da utiche i nivo ulja u motoru na to grejanje???
              JUST SHUT UP AND DRIVE VW!!!

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                utiče nivo ulja naravno, jer je to takodje rashladno sredstvo.

                samo ako je nivo ulja problem, hladjenje motora će biti sitnica pošto bez ulja motor vrlo brzo zariba, odnosno pregreva se usled trenja i nedostatka podmazivanja porketnih delova.

                to što si opisao oko rada termoprekidača je ok, tako i radi.

                proveri pdo hitno nivo ulja, koji treba da bude nakon prespavane noći ujutru izmedju oznaka MIN i MAX na mernom štapiću.

                VWageni tog doba i inače imaju radnu temperaturu nešto iznad polovine skale i kada su novi, čisto da ne očekuješ da kazaljka bude tačno na sredini.

                ta greška u pokazivanju je fabrička pogrešna konstrukcija /baždarenje i ne treba da te brine sve dok kazaljka i pri većem opterećenju motora miruje tj stoji na tom mestu.

                ako krene ka crvenom a uključi se ventilator hladnjaka imaš problem.

                ako nisi održavao hladnjak, očisti spoljašnost jakim mlazom vode i to iz pravca ispod haube ka spolja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • stainless
                  CBC Veteran
                  • 26.10.2007
                  • 183
                  • CG

                  #9
                  ja imam sledece probleme,mijenjo mi majstor skoro termostat,sad mi se desava da mi kazaljka temperature za 2 sekunde sa sredine pane na dno pa kasnije se vrati i sve tako.
                  Isto ne mogu da ga natjeram da upali ventilator,pri tom kazaljka dodje do vrha norm polja i nista,pomagajte sta da provjerim?
                  Originally posted by Stefan_s
                  Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                  Comment

                  • Delkan
                    CBC Senator XXL
                    • 14.06.2005
                    • 829
                    • 60 km From BG,West

                    #10
                    Re: Temperatura motora!

                    Originally posted by Pedja_COACH
                    Da li neko zna da mi objasni u chemu je moj problem?
                    Elem.jutros je auto pocheo da mi dize temperaturu iznad proseka.I dok nisam ukljuchio grejanje,ne bi se zaustavilo..Prvo shto mi je palo na pamet bila je technost u hladnjaku,ali nje je bilo,pa sam malo istiskao ona creva,jer mozda se zapushilo,mada i u njima je bilo vode...
                    posle posla,sam otisho kod majstora i zamenio tremodavac ili termoprekidac...ali opet isto?Jednostavno nece da mi pali ventilator na hladnjaku..
                    Pomozite molim vas!!!!
                    Ako je zakucao termostat,ventilator nece ni moci da se upali iako je ispravan i on i termoprekidac.Jednostavno,termostat nece pustiti vrelu vodu da izadje iz motora prema hladnjaku,pa se zato i ne aktivira ventilator.
                    Proveri termostat.

                    Comment

                    • KdF
                      CBC Senator
                      • 06.12.2004
                      • 242
                      • Beograd

                      #11
                      U prilog tome da termostat ne otvara govori i cinjenica da se motor manje greje kada se ukljuci grejanje. Dok je termostat zatvoren, tecnost kruzi u malom krugu, dakle kroz motor i radijator za grejanje, i ne ide u hladnjak. Kada se grejanje otvori, radijator za grejanje kabine rashaladjuje tecnost iako je termostat zatvoren. Tek kada se motor zagreje i termostat otvori, tecnost ide i kroz hladnjak, pa se normalno hladi.

                      Comment

                      Working...
                      X